Master28 Публикувано 13 Март 2008 Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 Здравейте!Свалях ремъка от разпределителния вал и помпата(долу не съм разглобявал шайбата на водната помпа, че да го вадя, защото е нов на 4000 хил .км) на 1.6 Д и сега трябва да го сложа и да запаля...гледал съм един познат 2-3 пъти ми е сменял ремък, ...ама то не става само с гледане.....!!!Спред мен последователността е:1. Свалям капака на разпределителния вал и го завъртам, докато отзад си падне на засечката и го застопорявам посредством гаечен ключ...или с някаква подходяща дебелина планка!...Мисля, че положението му трябва да е само едно, така ,че да немога да го сбъркам..2. Позиционирам зъбното колело на помпата, т.е. белега на колелото да е в една линия с белега на ламарината отзад(една изпъкнала черта) и трябва да има две дупки (през зъбн.колело и отзад ламаримата ) да се застопори помпата3. Завъртам коляновия вал, докато отзад на маховика ми се появи белега в прозорчето (белега е нула) Да питам , тъй като белега се вижда в прзорчето, къде трябва да е по средата , в ляво, в дясно...?????4 Сега вече опъвам ремъка долу добре да влезе в коляновия вал, добре изпъвам да влезе на помпата, изпъвам към разпределителния вал.., изпъвам чрез ролката....И ГОТОВО!!!Правя два оборота на коляновия вал на ръка въртя надясно-да се уверя, че всичко е наред и няма да пресрещна клапан и заварям и паля....Дали съм прав??? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 13 Март 2008 Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 напълно прав се колега.белега на маховика трябва да е най долу, като нулата я виждаш на половина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 15 Март 2008 Доклад Share Публикувано 15 Март 2008 Да речем че пъхнеш нещо на задния край на разпределителния вал, ама на ГНП-то е хубаво да се фиксират съвпадналите отвори. Мисля че диаметъра е 15,6мм, ако решиш да си направиш някоя втулка. Ами специалния ключ за обтягащата ролка? Смяната е лесна но си трябва инструмент. Аз си сменям всичко сам затова съм си направил необходимите приспособления. (Не като в сервизите: колегата държи едната ролка, другия другата...) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ifidik Публикувано 15 Март 2008 Доклад Share Публикувано 15 Март 2008 ролката се обтяга със зегер клещи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Master28 Публикувано 1 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2008 Аз си направих едно "П"-образно за двете дупки на ролката и си я обтегнах.....,а и да се похваля..!!!! СЛОЖИХ СИ РЕМЪКА, ЗАПАЛИХ СИ...МНОГО БЯГА, НЕ ПУШИ, ЗВУКА Е ДОБЪР...ВСИЧКО СЪМ НАПРАВИЛ КАКТО ПРЯБВА!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване