Jump to content

инсталиране на музика в B4 комби


Recommended Posts

Здравейте колеги,

искам съвет каде да поставя колоните-фабрично имам само предни-нъакакви идеи за комбито Б4?

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво търсиш? Звук или мощност? Много може да направиш и всъщност с малко средства, можеш да постигнеш също голяма разлика от сток звученето. Две задни колони и бас в багажника могат да бъдат решение, за около 300лв. А какъв ти е плейъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени заводските предни 10-ки с нещо по-свястно. Издълбай корите на задните врати откъм края където е леко вдлъбнато (отпред са механизмите за стъклото) и вкарай 2 броя 16-ки говорители или елипси 9х16 и една бас каса в багажника и си готов. Аз съм с такава конфигурация и на много добре обезшуменото купе саунда е чудесен вътре. Бас-касата ми е с Херц S250 8" захранена с 4-канален усилвател - 2 канала на бридж са баскасата и другите два за задните елипси в моя случай. :flehan: Всичко с кабелите и говорителите и труда към 500 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени заводските предни 10-ки с нещо по-свястно. Издълбай корите на задните врати откъм края където е леко вдлъбнато (отпред са механизмите за стъклото) и вкарай 2 броя 16-ки говорители или елипси 9х16 и една бас каса в багажника и си готов. Аз съм с такава конфигурация и на много добре обезшуменото купе саунда е чудесен вътре. Бас-касата ми е с Херц S250 8" захранена с 4-канален усилвател - 2 канала на бридж са баскасата и другите два за задните елипси в моя случай. :respekt: Всичко с кабелите и говорителите и труда към 500 лв.

МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ ЗА СЪВЕТА ТОЧНО ТАКА щЕ ГО НАПРАВЯ.

ЖИВ И ЗДРАВ БАДИ!

пс:Съюза прави силата!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени заводските предни 10-ки с нещо по-свястно. Издълбай корите на задните врати откъм края където е леко вдлъбнато (отпред са механизмите за стъклото) и вкарай 2 броя 16-ки говорители или елипси 9х16 и една бас каса в багажника и си готов. Аз съм с такава конфигурация и на много добре обезшуменото купе саунда е чудесен вътре. Бас-касата ми е с Херц S250 8" захранена с 4-канален усилвател - 2 канала на бридж са баскасата и другите два за задните елипси в моя случай. :blink: Всичко с кабелите и говорителите и труда към 500 лв.

Да колега ама аз съм с 4 ел.стъкла и искам само 2 елипси защтото в багажника ми трябва място.

Редактирано от krasi16144
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега ама аз съм с 4 ел.стъкла и искам само 2 елипси защтото в багажника ми трябва място.

Ами и аз съм с 4 ел. стъкла. Елипсите съм ги сложил в задните врати. Леко са скрити от седалката и малко заглъхват високите, но отпред пък успях да напъхам 13-ки, така че те компенсират.

Ако не искаш да сложиш баскаса, може да си останеш само с елипси или 16-ки отзад, но не очаквай да имаш много ниски. Просто плътността и дълбочината от баскасата няма как да е извадиш от говорители напъхани във вратата, а при комбито не виждам друг вариант.

Има едни малки активни субуфери на Pioneer дето се мушкат под седалката. 320 лв. са обаче и някой казват, че слизали доста ниско. Може да напъхаш едно такова в отвора за пожарогасителя примерно. Знам ли. Има си и нещо като дистанционно :hilezh:

Ей го на:

Products-1811-2-pic-TS%20WX22A.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз съм с 4 ел. стъкла. Елипсите съм ги сложил в задните врати. Леко са скрити от седалката и малко заглъхват високите, но отпред пък успях да напъхам 13-ки, така че те компенсират.

Ако не искаш да сложиш баскаса, може да си останеш само с елипси или 16-ки отзад, но не очаквай да имаш много ниски. Просто плътността и дълбочината от баскасата няма как да е извадиш от говорители напъхани във вратата, а при комбито не виждам друг вариант.

Има едни малки активни субуфери на Pioneer дето се мушкат под седалката. 320 лв. са обаче и някой казват, че слизали доста ниско. Може да напъхаш едно такова в отвора за пожарогасителя примерно. Знам ли. Има си и нещо като дистанционно :hilezh:

Ей го на:

Products-1811-2-pic-TS%20WX22A.jpg

Да аз искам само елипси но не се ли преправят системите на ел.стъклата и ще може ли да качиш снимки да видя как става.

Редактирано от krasi16144
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да аз искам само елипси но не се ли преправят системите на ел.стъклата и ще може ли да качиш снимки да видя как става.

Системите на ел.стъклата не се преправят в никакъв случай, освен ако не си пристрастен "музикант". Елипсите се слагат където има място, тоест където няма да пречат на останалите системи в колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системите на ел.стъклата не се преправят в никакъв случай, освен ако не си пристрастен "музикант". Елипсите се слагат където има място, тоест където няма да пречат на останалите системи в колата.

Несъм чак толкова запален но неискам да ми свирят само 2 говорителя

а има ли значение от големината на елипса или нормалния говорител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Несъм чак толкова запален но неискам да ми свирят само 2 говорителя

а има ли значение от големината на елипса или нормалния говорител.

Естествено, че има "по принцип" колкото са по-големи толкова повече наблягат на ниските честоти (баса) ако го предпочиташ, но препоръчвам четири-лентови елипси :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти снимки, колега. Както виждаш в този правоъгълник във вратата влизат или 16 см. кръгли или елипси. Механизмите на стъклата са отпред и не са засегнати. Аз първо бях с 16-ки, но не свириха добре, защото както се вижда седалката ги скрива наполовина почти. Елипсите влизат по-трудно и изка доста дълбане, но извадиха много по-плътен звук. Снимал съм ти и баскасата. Както виждаш е скосена и влиза точно зад седалките. Не заема много място, но то багажника ми така и така е все пълен :hilezh: Между другото мисля да е продавам заедно със усилвателя отгоре 4х64 синусова мощност и окабеляването, защото пътувам много служебно и товаря отзад части, папки и т.н. и се налага да е свалям всеки път, а това е доста трудоемко. Освен това и жената се оплаква от хронично главоболие като се качи в колата :hilezh: Та ако търсиш нещо подобно може да се договорим. Поне давам гаранция, че в това купе тази конфигурация бичи много яко!

IMG_7726_resize.jpg

IMG_7736_resize.jpg

IMG_7733_resize.jpg

IMG_7735_resize.jpg

IMG_7728_resize.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси мн за информацията която ми даде,а кабеляците от каде минават за вратата от там кадето се държат ли?Благодаря много.

Редактирано от krasi16144
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси мн за информацията която ми даде,а кабеляците от каде минават за вратата от там кадето се държат ли?Благодаря много.

Ами при мен някой усърден италианец вече ги беше прекарал. :respekt:

Мисля, че вървят под прага под шофьорската врата, после по "В" колоната и влизат през маншона в задните врати.

За бас-касата се пускат допълнително и вървят

1. Захранващ 12 V 10 кв. от акумулатора през бушон, под таблото, прага, задната седалка и в багажника

2. Чинчове 4 бр. + 12V управление от CD-то по същата пътека.

3. Маса от бас-касата до пода в багажника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Захранващ 12 V 10 кв. от акумулатора през бушон, под таблото, прага, задната седалка и в багажника

Бих казал много лош съвет колега :hilezh:

Без предпазаител най-много да се простиш с колата ако тоя кабел, някъде претърка по шасито и няма кой да го види :respekt:

Бушони се продават колкото ампера иска човек + гнездо за него си, хем е красиво, хем - ефикасно! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих казал много лош съвет колега :flipoff:

Без предпазаител най-много да се простиш с колата ако тоя кабел, някъде претърка по шасито и няма кой да го види :flipoff:

Бушони се продават колкото ампера иска човек + гнездо за него си, хем е красиво, хем - ефикасно! :rolleyes:

Ти тъп ли си ве... не виждаш ли че пише че минава ПРЕЗ бушон?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПРЕЗ/БЕЗ спеше ми се и се вижда, че несъм прочел както трябва ама нужно ли е да се изцепваш така ВЕ :P

Сори колега brunobanani :P

Един познат си беше прекарал без бушон и няма да казвам кво стана :respekt:

А да и е добре да кажем на колегата, че бушона се слага задължително отпред, понеже имам и случай с бушон сложен до усилвателя ;)

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да и е добре да кажем на колегата, че бушона се слага задължително отпред, понеже имам и случай с бушон сложен до усилвателя ;)

:respekt:

Моля, моля ... safety first!

Моя бушон е на 20 см. от плюса.

Когато свалям бас-касата за превоз на по обемисти товари винаги вадя и бушона и го прибирам в жабката.

Като завържа усилвателя, пак си навивам бушона!

А иначе и аз съм виждал свързан усилвател без бушон на захранващия: "За какво му било на човека като усилвателя си имал 2 предпазителя?" :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...