krasi85_

Members
  • Content Count

    1,896
  • Joined

  • Last visited

About krasi85_

  • Rank
    User
  • Birthday 01/07/1985

Друго

  • Kaра
    ADR,ADA

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Плевен

Recent Profile Visitors

5,257 profile views
  1. Да! Не клопа и звукът се промени в ниските, стана още по бучащ и една идея по рязка при потегляне. Нови гарнитури и О-пръстени оригинални, нови пръстени на клапаните за налягане на маслото за всеки случай.
  2. Колеги тези дни чакам да ми дойдат оригиналните гарнитури и пръстени и започвам да сглабям. Мисля клапаните да не ги пипам, работят си супер.
  3. Видял съм го, но не съм фен на афтърмаркет подобренията, пък и вървежа е добър и така. Как да разбера дали клапанчетата са ок, щом са пълни с масло и не се е стекло в картера вероятно са добре? От къде купувате гарнитурката с форма на 8-ца в предната част на масления корпус? Оригинални гарнитури на маслената магистрала и колектора ли или Victor Reinz ? Силикон не е ли по-добре, ако се добави дори и на новата гарнитура?
  4. Не, върви си супер, просто се чува това... Сложих стопер на петлето да не затваря до края клапата за да не опира, но така ограничава вървежа леко в ниските обороти
  5. Да оправя клопането на клапата и да видя за течовете от предната страна на мотора от къде идват. Въпреки, че е само на 160к км си страда от проблемите на V образните бензини! Тръгнах да вадя клапана от предната част и почна да блика масло , май са си здрави гумичките? Не трябваше ли, ако изпускат да са празни тези отвори?
  6. Колеги за колко време след отвиване на капачката на масления филтър е нормално маслото да избяга в картера? Понеже тръгнах да отвивам, потече леко от предната страна и взех един парцал да го увия около филтъра за минутка и като го развих вече го нямаше! Колата беше стояла без да се пали точно три дни! Никога не съм имал проблем с low pressure и чукане при първоначален старт, по-скоро за около част от секундата по-шумен мотор докато качи маслото.
  7. Колеги на A6 4F 4.2 BAT се оказва, че няма флейта, няма и два механизма, а само един който управлява една цяла клапа. Понеже информацията точно за този мотор е оскъдна се оказва, че всмукателния колектор на B6/B7 S4 е 1:1 като конструкция и проблеми. https://www.youtube.com/watch?v=T96l2fHD8OM&list=WL&index=29&t=620s Имам този проблем https://www.youtube.com/watch?v=-6IPWisEZBs Установих го след като смених вакуумното маркуче след едно малко клапанче, което някой грижовен майстор нарочно беше цепнал откъм блока за да не се вижда. От там смуче въздух като намалява вакуума и самата клата при тихи обороти не залепя плътно към дългите пътища за да не клопа.....Доста хитро решение, но явно в ниските лишава мотора от малко въртящ момент макар, че не го усещам. Ще има ли проблем, ако клапата клопа в ниските, притеснява ме да не се отлепи цялата ?
  8. Качвам снимка на инфото за подобен мотор на А8 D2, пак 40 клапана, но с друг номер и близки коне... Различните производители дават доста голяма разлика в междуелектродното разстояние, не мисля, че има проблем с бобините.
  9. А промяна в разхода?
  10. Обсъждах тема с човек, който разбира доста от двигатели и ми обясни, че двигател с compression ratio 11 не би трябвало да работи добре със свещи 1.6, искрата ще бъде дебела и с по-високо напрежение. Според него към 1мм е най-удачния гап за този мотор. Другият вариант, който коментира е моментът със свещи под 0.9мм, щял да върви повече, но при проблем с някоя от ламбдите (а те май са 4бр) буквално, а не само теоретично имало голяма вероятност да стане “дупка” в буталото. Не съм учил и не разбирам от това, но го послушах, Струва ми се, че с денсото 1.0 една идея по-добре вървеше
  11. Преди малко ги сложих, разлика няма никаква, работи си по същия начин, върви си супер, реагира на газта моментално, но пак си претриса на празен ход между 1500-2000 оборота. В движение не се усеща в тези обороти да претриса купето.
  12. Колеги вчера взех препоръчаните от Аутодата свещи производство на Bosch 7406 ( FGR7KQE0 ) Разстоянието между електродите е 1.6мм. По ОЕМ номера 101905615A (уж на същият Бош) никъде не пише колко е това разстояние. Колата дойде с Denso IRIDIUM IK20TT , но на 1500 об. на празен ход претриса много леко, изглеждат като нови. Някой кара ли с Бош 7406 или други с 1.6мм gap и как е?
  13. Свалях ги преди, сега не съм, моторите ли ремонтира или платката ? Ако е платката за ще си я оправя и после ще постна какъв е бил проблемът! Имам всякаква апаратура за ремонта и, но не знам силовите транзистори ли са проблема...
  14. Колеги и аз имам проблем с багажника на 4F avant. С оригиналните амортисьори (550 nm) се затваряше прекрасно без удар накрая, но за отварянето направо си е с две ръце и много напън!!! (оригиналните ги сгъвам с натиск към земята, т.е изпуснали са) Забелязах, че моторите се чуват как се мъчат(бучат леко). С новите амортисьори STABILUS 600N при отваряне на вратата трябва да му помогна една педя на ръка и се отваря, но в повечето случай и при затваряне трябва да го дръпна една педя надолу иначе избучават моторите за секунда и се връща пак в горно положение (сякаш нямат мощност да преодолеят силата на амортисьорите). Незнам дали проблемът е в самите мотори, отварях ги, изглеждат като нови, модулите за управление в тях също... С времето нещо в тях се прецаква, къде е проблемът според вас?