krasi85_

Members
  • Content Count

    1,905
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About krasi85_

  • Rank
    User
  • Birthday 01/07/1985

Друго

  • Kaра
    ADR,ADA

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Плевен

Recent Profile Visitors

5,405 profile views
  1. отпред 225/50/17, отзад 245/40/18 нищо фрапиращо като разлика.. Ще сменям летните 245/40/18 и мисля за варианта 235/45/18 и 245/45/18 който го дават несъвместим вече! Някой има ли снимка на 4F с 245/40/18?
  2. Колеги за да не пускам нова тема ще попитам тук. Как да прикрия драскотините трайно без цялостно боядисване или със? Кит за пластмаса със специфичен цвят, маркери за пластмаса хвалят в нета... някой ползвал ли е ? П.с преди да ми боядисат бронята почти не се виждаха, явно са трили пластмасата с ацетон.....
  3. Няма проблем да се затвори малко по силничко на ръка, затваря се напълно (тествано)
  4. Колеги преди седмица смених моето, имам налична половинка, ако някой иска да пише на лично.
  5. Тази швейцарка се продаваше Пловдив с.Труд на 12700 не искаше да свали изобщо, после на 12500 стоя месеци и сега гледам я няма ... Километрите наистина бяха 220хиляди, но 2012 год... от тогава нямаше история
  6. Това тресене между 1500-2000 оборота е най-силно към 1700... Забелязах, че във VCDS knock sensor voltage на един от цилиндрите е с 1волт повече от останалите. Дали самият сензор отчита тресенето в мотора, което е по-забележимо когато е студен? Интересно е как в движение на скорост не се усеща...
  7. И аз търсих такава, но се отказах, насират се джамбазите като надушат 1.8т quattro и вдигат цената като за s4 b6
  8. 4.2 mpi на 4F Аз карам на къси разстояния само градско е това. Незнам нормално ли е... Като спра на място разхода по борд се вдига брутално, явно отчита на всеки изминати 30метра както беше при Б5-цата. Извън града с нормално каране 100-120 с изпреварвания до към 150-160 и веднъж до +250 даде 12/100
  9. Да! Не клопа и звукът се промени в ниските, стана още по бучащ и една идея по рязка при потегляне. Нови гарнитури и О-пръстени оригинални, нови пръстени на клапаните за налягане на маслото за всеки случай.
  10. Колеги тези дни чакам да ми дойдат оригиналните гарнитури и пръстени и започвам да сглабям. Мисля клапаните да не ги пипам, работят си супер.
  11. Видял съм го, но не съм фен на афтърмаркет подобренията, пък и вървежа е добър и така. Как да разбера дали клапанчетата са ок, щом са пълни с масло и не се е стекло в картера вероятно са добре? От къде купувате гарнитурката с форма на 8-ца в предната част на масления корпус? Оригинални гарнитури на маслената магистрала и колектора ли или Victor Reinz ? Силикон не е ли по-добре, ако се добави дори и на новата гарнитура?
  12. Не, върви си супер, просто се чува това... Сложих стопер на петлето да не затваря до края клапата за да не опира, но така ограничава вървежа леко в ниските обороти
  13. Да оправя клопането на клапата и да видя за течовете от предната страна на мотора от къде идват. Въпреки, че е само на 160к км си страда от проблемите на V образните бензини! Тръгнах да вадя клапана от предната част и почна да блика масло , май са си здрави гумичките? Не трябваше ли, ако изпускат да са празни тези отвори?
  14. Колеги за колко време след отвиване на капачката на масления филтър е нормално маслото да избяга в картера? Понеже тръгнах да отвивам, потече леко от предната страна и взех един парцал да го увия около филтъра за минутка и като го развих вече го нямаше! Колата беше стояла без да се пали точно три дни! Никога не съм имал проблем с low pressure и чукане при първоначален старт, по-скоро за около част от секундата по-шумен мотор докато качи маслото.
  15. Колеги на A6 4F 4.2 BAT се оказва, че няма флейта, няма и два механизма, а само един който управлява една цяла клапа. Понеже информацията точно за този мотор е оскъдна се оказва, че всмукателния колектор на B6/B7 S4 е 1:1 като конструкция и проблеми. https://www.youtube.com/watch?v=T96l2fHD8OM&list=WL&index=29&t=620s Имам този проблем https://www.youtube.com/watch?v=-6IPWisEZBs Установих го след като смених вакуумното маркуче след едно малко клапанче, което някой грижовен майстор нарочно беше цепнал откъм блока за да не се вижда. От там смуче въздух като намалява вакуума и самата клата при тихи обороти не залепя плътно към дългите пътища за да не клопа.....Доста хитро решение, но явно в ниските лишава мотора от малко въртящ момент макар, че не го усещам. Ще има ли проблем, ако клапата клопа в ниските, притеснява ме да не се отлепи цялата ?