Jump to content

krasi85_

Members
  • Мнения

    1917
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно krasi85_

  • Рожден ден 7.01.1985

Друго

  • Kaра
    л - ADA,ADR;сега BAT

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Плевен

Последни посетители

5819 профилни разглеждания

krasi85_'s Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. krasi85_

    Проблем с оптика MMI

    Здравейте колеги на мен онзи ден на път за София някакво тръсване на магистралата предизвика забиване на MMI. Рестартира се и след логото изгасва екрана. Дали е възможно да се е счупила оптиката някъде, но ме съмнява, не беше нищо особено тази неравност!? Поръчах си тапа за утре. Всички предпазители са здрави. Видях само, че на босето оптикатa на input свети.
  2. Моята е на 170хил проверена, имам всички документи до последно и са я карали само с Castrol Proffesional Long life 3 (или поне така са го изписали в Ауди) На прегледа всичко е в нормите(перфектна по думите на човека) и на газ и на бензин го накарах да тества. Тримовете са също супер дори и на газ(благодарение на колегата Муцев). Според документа на Ауди поносимият разход е 0.95л/1600км което е за да си измият ръчичките
  3. Да съживя темата малко! Дадоха ми съвет, че колкото и странно да звучи Castrol Edge 5W30 LL ще го гори най-малко! Бях с 5w40 Motul 8100 Xclean и до 5000км сякаш нямаше проблем, после започна да го гори повече без никакви миризми и пушеци(основно на дълго е разхода). Сега съм с Риванол 5w40 и до момента съм минал няма и 2000км и вече долях единият литър, който ми остана от 10ката, тоест колкото и да е "пълна синтетика" го гори от самото начало..... Мисля да изхвърля всичко и да си сложа Кастрола, колкото и против да има, че са ментета.... Само да питам, на колко от вас катализаторите са им на място и в изправност ? За тези мотори Хамериканците пишат, че катализаторите били основният проблем понеже вдигали температурният режим много, но не съм ги пипал.
  4. Мерси колега, да дава го като грешка мисля, но си е карал и без него доста време! Обаче това спиране на около 3000-3500 об на газ е съпроводено и с гърмеж, премине ли след 4000 се оправя, но не винаги успява и трябва да се загася и пали в движение за да се оправи… и това не става от първия път понякога. На бензин перманентно кълца и прекъсва при подаване на газ, дори и студена не върви. Датчика на коляновия и стъпковия мотор са сменени с оригинални от друг АДА. Временно не е гърмяла и прекъсвала на газ след смяна на палец и капачка. Почнах да подозирам детонационния датчик понеже доста се чува аванса как чука като е на газ дори и на ниски обороти след смяната на изпарителя с нов. Преди със стария изпарител се чуваше само след 4000об , но пак си прекъсваше понякога след 3000об. Ясно е, че не са го настроили нещо, но това не е проблемът за който пиша тук. При теб на бензин вървеше ли в ниските обороти.
  5. Колеги след толкова години някой реши ли проблемът? ☺️
  6. Проблемът е решен, ако някой стигне до този момент (не му го пожелавам :d) да пише
  7. Колеги някой сменял ли е лагер на компресора на климатика на 4F 4.2 MPI? Видях, че ще трябва да се сваля и тампона на мотора откъм страната на шофьора, че май и цялата предница.. https://drive.google.com/file/d/1pn3qLZCl6ImYJ2AaepkxgTfWo33VmqBw/view?usp=drivesdk
  8. Колега къде ги пише тези групи, не мога да преценя какво 5w40 да сложа на A6 4.2 2006 Castrol какво да бъде, Magnatec, Edge ? Всички покриват 502.00, 505.00 Идеята е да се сменя на макс 7-8хил км Има ли смисъл от 5w30 edge long life III ?
  9. 4 цилиндровите стари двигатели (без фси) не са толкова жадни за масло. Този Castrol EDGE Titanium 5w40 e по-евтин от Motul 8100 Xclean с който съм сега
  10. Има я спецификацията 505.00 Motul-a Въпросът е дали трябва да бъдe ACEA C3 или да взема да пробвам с обикновеното Castrol Magnatec 5w40 ACEA A3/B4 API SN MB-Approval 226.5/229.3 Renault RN0700/RN0710 VW 502 00/505 00 Друг вариант CASTROL EDGE 5W-40 ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ/СТАНДАРТИ В ИНДУСТРИЯТА API SN/CF ACEA C3 MB 229.31/229.51/226.5 VW 505 00/505 01 dexos2™* Ford WSS-M2C917-A RN0700/RN0710 FIAT 9.55535-S2 има ли някой който долива мн малко или нищо да каже с какво масло е?
  11. Интересно защо това е последният пост? На A6 C6 4.2 съм с Motul 8100 5w40 и след 7-8хил км май рязко започна да изчезва. Долял съм около 3литра за 9хил км, на които е днес. Сега го загледах, че на тубата пише 100% syntetic (ACEA C3) Колата е на реални 168хил км Свещите са перфектни (иридиеви), мерих компресия 9.5бар на всички цилиндри, ауспусите сухи и не черни, дросела е чист. Дросела и картерната вентилация са перфектни. Има лек теч от уплътненията на масления охладител само, но няма капка на пода. А къде е “маслото” ? :d
  12. Колеги малко да възродя темата. Имам подобен проблем и много наподобява звука от клапана за картерна вентилация. Случва се само в големите жеги, само като загрее добре двигателя и само и единствено на ГАЗ! На бензин няма никакъв проблем! Въпросният клапан го свалях миналата година, че и без това бях свалил колектора и го почистих, беше си здрав. Нямам никакво колебание в оборотите на бензин и газ без значение студен или топъл мотор! Според мен системата си работи, не ми е ясно кое издава звука? И защо само на газ...
  13. krasi85_

    235/45/18 на 4F

    отпред 225/50/17, отзад 245/40/18 нищо фрапиращо като разлика.. Ще сменям летните 245/40/18 и мисля за варианта 235/45/18 и 245/45/18 който го дават несъвместим вече! Някой има ли снимка на 4F с 245/40/18?
  14. Колеги за да не пускам нова тема ще попитам тук. Как да прикрия драскотините трайно без цялостно боядисване или със? Кит за пластмаса със специфичен цвят, маркери за пластмаса хвалят в нета... някой ползвал ли е ? П.с преди да ми боядисат бронята почти не се виждаха, явно са трили пластмасата с ацетон.....
  15. Няма проблем да се затвори малко по силничко на ръка, затваря се напълно (тествано)
×
×
  • Create New...