vAiO Публикувано 19 Май 2008 Доклад Share Публикувано 19 Май 2008 Audi coupe 1.8i pulen injekcion, ima gazova uredba, na benzin ima sledniq problem; Kogato e zagrqla kolata ne iska da zapali na benzin, a kogato e studena nqma tozi problem. Nqkoi ima li ideq ot kakvo moje da se polu4ava taka? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Май 2008 Доклад Share Публикувано 19 Май 2008 Богата смес например като е топла се дави и трудно пали. Пиши на кирилица! Иначе загрял двигател на бензин нормално ли работи? Пуши ли черно от време на време, особено след като запали топла на бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vAiO Публикувано 19 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2008 Топла на бензин не иска да запали, а проблема е че е направена да пали само на бензин. Не пуши черно. Незнам дали не се получава някакво смесване на газ и бензин и затова да се получава много богата смес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Май 2008 Доклад Share Публикувано 19 Май 2008 Смесване по-скоро би се получило ако си бил на бензин и искаш да запалиш директно на газ. Причината е, че тогава ще имаш бензин в дюзите и в момента на паленето ще качва и бензин. Опитай както си на газ преди да я загасиш да минеш на бензин и да изчакаш да заработи равномерно. След това я угаси и пробвай да запалиш директно на бензин. Ако тогава пак не пали не би трябвало да е от смесване на бензин и газ, а по-скоро от богата смес на бензин. Сместа може да е богата и по други причини. Например ако се е скапал термо-датчика на старт-дюзата (петата дюза за студен старт) и докато въртиш на стартер да пуска и тя . Така ще се обогатява много сместа и много трудно би запалил двигателя (дави се). Тази дюза е предвидено да работи само при студен старт. Нея най-лесно може да я провериш като след като загрее двигателя и загасиш я извадиш и после докато върти някой на стартер гледаш дали пръска. Ако пръска вадиш и куплунга и пак проверяваш. Ако спре да пръска докато въртиш на стартер с извадена букса - причината е в термо-датчика. Ако пак пръска вероятно проблема е в самата старт-дюза - износена е и пропуска. Друг вариант за трудно палене е много запушени основни дюзи. Т.е. вместо да пръскат "пикаят" или въобще не могат да подават гориво. Пробвай едно по едно тези неща и пиши за резултата - все ще изскочи заека от някъде Между другото на бутане пробвал ли си я дали пали на бензин и ако запали как работи - устойчиво или лошо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts