Begleca Публикувано 24 Май 2008 Доклад Share Публикувано 24 Май 2008 (Редактирано) Здравеите колеги искам да ви попитам някой от вас знае ли какво точно прекъсват двата бушона под червената капачка с натпис Motor.Чувал съм, че единия е за компа ама другия за каво е? Защото като махна единия колата не пали обаче като махна другия нищо не се променя. Редактирано 24 Май 2008 от Begleca Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REPLAY Публикувано 24 Май 2008 Доклад Share Публикувано 24 Май 2008 Здравеите колеги искам да ви попитам някой от вас знае ли какво точно прекъсват двата бушона под червената капачка с натпис Motor.Чувал съм, че единия е за компа ама другия за каво е? Защото като махна единия колата не пали обаче като махна другия нищо не се променя. Може да ти помогне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Begleca Публикувано 24 Май 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2008 Здравеите колеги искам да ви попитам някой от вас знае ли какво точно прекъсват двата бушона под червената капачка с натпис Motor.Чувал съм, че единия е за компа ама другия за каво е? Защото като махна единия колата не пали обаче като махна другия нищо не се променя. ми и аз имам същото нещо в книгата но там са дадени няколко варианта а мен ме интересува за АБК мотора точно. За какво са тези двата бушона под капачката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
REPLAY Публикувано 24 Май 2008 Доклад Share Публикувано 24 Май 2008 ми и аз имам същото нещо в книгата но там са дадени няколко варианта а мен ме интересува за АБК мотора точно. За какво са тези двата бушона под капачкатаАми то и аз съм с АБК ама никога не съм се замислял за какво са. В ръководството пише, че еин от тях е за двигателя както сам си забелазъл а другите за потгряване на седалки и ел. седалки а последния е пак за управление на двигателя. Според мен ако седалките са ти най-обикновенни като моите са за нищо т.е. не се използват. По добре не се рови по електрониката, че нещата по тези коли не са като на дедо жигулата. По тези двигатели са сумати датчици релета и тем подобни джиджавки. Ако всичко си работи не го пипай, че после струва скъпо. В един сервиз ми искаха по 40 лева на ЧАС за отстраняване на ел. проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване