Jump to content

Нещо яко щрака от алтернатора. Помощ


ico22bg

Recommended Posts

Колеги одеве като се прибрах ми направи впечатление че отпред нещо много яко щрака.

Колата е А4 1.9 TDI/110Hp/1998/AFN

Помослих че перката трака в нещо, но уви не се оказа така.

Установих че щтракането идва от алтернатора. Щрака на пресекулки, ама много чко

В следващия момент установих и че лампата с изобразен акумулатор на таблото свети.

Замерих с уреда при работещ мотор и установих че е 12,3 Волта, което май не е достатъчно.

Явно нещо се е случило в алтернатора. Четка може би?

Кажете какво може да се е случило и колко би струвал ремонта? Да се притеснявам ли?

И къде утре ще ми обърнат внимание с изключение на "Раковска"?

Мерси много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги одеве като се прибрах ми направи впечатление че отпред нещо много яко щрака.

Колата е А4 1.9 TDI/110Hp/1998/AFN

Помослих че перката трака в нещо, но уви не се оказа така.

Установих че щтракането идва от алтернатора. Щрака на пресекулки, ама много чко

В следващия момент установих и че лампата с изобразен акумулатор на таблото свети.

Замерих с уреда при работещ мотор и установих че е 12,3 Волта, което май не е достатъчно.

Явно нещо се е случило в алтернатора. Четка може би?

Кажете какво може да се е случило и колко би струвал ремонта? Да се притеснявам ли?

И къде утре ще ми обърнат внимание с изключение на "Раковска"?

Мерси много.

Ами аз тия дни на служебната се беше разбила шайбата на алтернатора и стажеше много чак стружки имаше.По добре отиди някаде да го погледан че до колкото разбрах нов алтернатор за VW Caddy бил 1600лв.А шайбата около 250-300лв.Затова по добре отиди някаде да я видят.Мисля че и на Симеон имаше сервиз за алтернатори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги само да кажа, че се оказа прецакана ролката (шайбата) на алтернатора.

Свалих го (не ме питайте как, майката ми се ... разглобих цялата кола) и го занесах да го правят.

След това разбрах че е ролката де, надявах се на лагер или четки, ама не.

Та, реших като съм го свалил да му сменя всичко и без това се беше вкопал колектора (това в което търкат четките)

Значи ролка, реле с четки, колектор, лагер, силикон (нещо в което лежи лагера), труд = на 205лв. :blackey: и то защото ролката я намерих от приятел по-евтино.

И така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...