Jump to content

Заслужава ли си ?


motorsport

Recommended Posts

http://www.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11220013703893991 Колеги ето на това съм се спрял. Дайте мнение по темата и ако някои знае какви проблеми излизат при тези коли да ми даде съвет преди да я купя а не след това да си блъскам главата !!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11220013703893991 Колеги ето на това съм се спрял. Дайте мнение по темата и ако някои знае какви проблеми излизат при тези коли да ми даде съвет преди да я купя а не след това да си блъскам главата !!!

Офертата е добра, обаче:

- Искай фактури въпреки че и те не са абсолютно меродавни за обслужването иначе на доверие няма как да си сигурен че е сменено всичко освен ако не го разкостиш в сервиз.

- Задължително мини на тестер да видят турбото- чува ли се да работи, дебитомера какви стойности показва, помпата - дали мени обороти, как пали на топъл и студен мотор и колко въртиш за да запалиш; окачването- има ли хлопане, хлабавини и дали тресе на ниска и висока скорост, ослушай се за странни шумове от мотора ако работи твърдо може да има проблеми с валовете,виж дали оставя локви масло на паркинга, изпробвай колата в движение дали има динамика, провери дали всичко работи по ел-а, дисплея на таблото дали работи, усилването на звука на музиката, ако има чейнджър дали прескача по дупки, разхода по борд колко средно е има ли шумове от скоростната кутия, съединителя понякога се удървя, накладките и гумите в какво състояние са, дали са равномерно износени, таблото, волана и педалите дали са запазени, има ли необходимите документи и оборудване-сервизна книжка, инструменти, триъгълник и аптечка Ако се сетя още нещо ще пиша!

Редактирано от Todor Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно от това имах нужда. Благодаря на Тодор Тодоров !

Само искам да питам дали имат някаква супер слава част която е проблем при тях !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда запазена отвън, но изтъркана отвътре. Волана ми изглежда доста износен, което показва за доста навъртяни километри. Най-важното е двигателя. Ако го провериш и ти кажат, че е добър, според мен си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно от това имах нужда. Благодаря на Тодор Тодоров !

Само искам да питам дали имат някаква супер слава част която е проблем при тях !

да колега слабата им част е мотора до сега не съм чул добра дума от някой за този мотор ако не обичаш големи разходи за подръжка по добре си купи бензин или 1.9 .познавам поне 20 човека които са имали такава 6ца и всичките са разочаровани .вярно няма такова удоволствие от шьофиранито на 2.5 тди но и такава чуплива кола също .та мнението ми да не питаш много хора щото някои не могат да си признаят неволите които са имали с този модел :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да колега слабата им част е мотора до сега не съм чул добра дума от някой за този мотор ако не обичаш големи разходи за подръжка по добре си купи бензин или 1.9 .познавам поне 20 човека които са имали такава 6ца и всичките са разочаровани .вярно няма такова удоволствие от шьофиранито на 2.5 тди но и такава чуплива кола също .та мнението ми да не питаш много хора щото някои не могат да си признаят неволите които са имали с този модел :bia:

Принципно е така. Аз съм свидетел на това как една на вид и думи добре изглеждащ и запазен автомобил купен от мен в началото на годината, става въпрос за колата от подписа, почти удвой покупната си цена в рамките на 7-8 месеца, отдавна вече прехвърлих 20хил. лв. и има оше 2-3 дребни неща който трябва да се направят по нея за да стане перфектна. :) Все пак ако трябва да избирам бих си взел 2-ри път такъв автомобил, но от Германия със сервизна книжка и то 4х4, ако говорим за 1.9тди и той не е чак толкова безпроблемен колкото го описват колегите, все пак ако е добре поддържан и не са правени компромиси с него дава отонсително по-малко дефекти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша работа. А мотора 1.8Т бензин ? Много искам такава кола така че трябва да видиме кои мотор е наи добрия !

:) Правилният избор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно от това имах нужда. Благодаря на Тодор Тодоров !

Само искам да питам дали имат някаква супер слава част която е проблем при тях !

турбо , горивна помпа , ако имаш възможност свали кората на двигателя(държи се на 4 болтчета) да видиш да няма течoве на масло от мотора при гарнитурите , обикновенно този мотор при лоша поддръжка тече масло като лейка

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша работа. А мотора 1.8Т бензин ? Много искам такава кола така че трябва да видиме кои мотор е наи добрия !

малко torque , ако си взимаш 1.8T на това купе , строго препоръчвам чип

на скоро ми го каза един колега от форума и в последствие имах възможност да се убедя сам

motorsport всеки един автомобил и двигател си имат проблеми при неправилна употреба , ако си обичаш колата и си я поддържаш без да щадиш кинти няма да имаш проблем

искренно ти пожелавам при избора на атомобил да попаднеш на добра бройка , било от ако си избереш 1.9 , 2.5тди или 1.8T

и малко личен опит карам 3-та А6-ца C5 купе и трите бяха 2.5TDI - 2 AFB първата и сегашната и една 163коня (все му забравям абревиатурата) , удоволствието от карането на 6-так неможа да се сравни с нищо освен с карането на 8-мак , просто нямам думи

естествено караш по-сложен двигател и съответно разликата с разходите по 4цилиндъра е много голяма още повече , за 2.5тди строго се препоръчва всичко да се купува ново при ремонт , докато при 1.9- доста по-елементарен двигател визимар AFN цифрите са можеби 2-3 пъти по малки и може в някой случаи да си вземеш части 2-ра употреба , но вървежа не е същият

просто при закупуване на кола всеки си я мери по-джоба ако имаш възможност да храниш 6-так с разход 10-11-12литра и нагоре в зависимост от карането градско просто няма какво да коментираме докато AFN дори и при нечовешкото настъпване + климатроник не ми е давал повече от 8.5 градско!!, но има и обслужване което при AFN е нещо от сорта на 400-500лв може и по-малко докато при AFB ако искаш да го направиш правилно стига до 2500-3000лв и нагоре - с всичко части оригинални поне при мен е така , но сега само сменям масла , филтри и сипвам нафта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като харчалък как е ?

Моя го замерих последно 10/100 :hilezh: 100 км магистрала, 20 км междуградски пътища, 180 км градско = 30 литра :hilezh: Ако щеш вярвай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша работа. А мотора 1.8Т бензин ? Много искам такава кола така че трябва да видиме кои мотор е наи добрия !

1.8Т + чип= 100% Удоволствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-добрия?Зависи дали гледаш ,мощ,икономия,или по ефтино обслужване.Иначе буквите на мотора ги пише на десната страна на коша на една мет.пластина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да видя двигателя AFB AFN или AEB е. ! и кои от тях е наи добрия :lol:

Със сигурност не е АFN, AFN-a е по надежден от АFB, но в ти1 110 коня ще трябва да го буташ по баирите.

А иначе можеш да разбереш номерацията по номера на двигателя, в него са включени трите букви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...