Милослав Публикувано 3 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2008 Айде колеги ... таман се метнах на аудито и протекохме ... Та направо на проблема:Забелязах че ми губи антифриз колата, после установих че имам локвичка под колата и после отидох на майстор.Гледане струване - майстора вика водна помпа, ремъци и ролки.Колата е АЕЛ тди 2.5 143 кс Автомат.Някъде прочетох, че след сваляне на ангренаж на атомата чезнат скоростите и влизат в авариен режим, което хич не ми хареса ....Може ли някой да ми даде повече информация за това чудо на чудесата, че след голфа това ми се струва като совалка. Единственото което знам е че се сваля всичко отпред за тази смяна ...Имам и молба да ми препоръчате майстор, който е правил това упражнение ... за да мога да ида да види и да питам колко пари и какво ме чака ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 3 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2008 (Редактирано) Ремъци, ролки и филтри си беше добре да ги смениш...И да, при Ауди разглобява "малко", за да се свърши работата. На А4-ката се сваля бронята, фаровете, радиаторите, вентилаторите, абе купон. Да кажат колегите с такава А6ца дали и при тях е така. Виж да не тече антифриз от някой маркуч... При 1.9TDI има един тройник, който се прецаква с времето и тече от него. Не знам обаче дали при АЕЛ-а е така... Абе тури един картон под колата тая нощ, то ще си покаже от къде тече. П.С. Това за скоростите не го разбрах?! Как така чезнат, хващат гората ли? Сигурен ли си, че си ходил на майстор, а не на врачка? Редактирано 3 Октомври 2008 от Бате Весо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 3 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2008 При А6- цата не се сваля нито броня, нито фарове- място има бол за работа.За скоростната кутия- нямам идея, имаше теми за обслужване на автомати, не ми се вярва да е толкова екзотична кутията, според мен са те наплашили излишно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 3 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2008 (Редактирано) А бре Веселине, нито ремък, нито ролка са ми проблема в случая.Имам течаща водна помпа, не ме ядосвай че още не съм те напивал за тая кола .Тва за скоростната кутия го прочетох в дизел форума.Не знам дали е така , за това попитах.Нека някой, който е сменял тия консумативи да каже ....ПС Утре вечер те каня на ДИСПУТ вкъщи, пред целия форум, щото все си зает.Моля, това да не се коментира и темата да се приема сериозно Редактирано 3 Октомври 2008 от Милослав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dreger Публикувано 21 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2008 Да живей Фолксваген форум А подхождайки сериозно - Вентоман-а мисля, че ще те насочи добре, при мен беше тройника (2литра вода сипах за 3 дни...). Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 21 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2008 Вентомана я излекува. Ако ви кажа до колко часа се занимава с мене ... Водна помпа, ремъци ... трябва и още 2 малки нещица и колата ще е чук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dreger Публикувано 23 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2008 Вентомана я излекува. Ако ви кажа до колко часа се занимава с мене ... Водна помпа, ремъци ... трябва и още 2 малки нещица и колата ще е чук Лошото е, че мойто Алди пак прокапа, днес налях с мъка на сърце половин литър Г12 и литър вода! Я да му звънна на Вентомана аз пак...! Милославе, при теб какъв беше проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 26 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2008 Лошото е, че мойто Алди пак прокапа, днес налях с мъка на сърце половин литър Г12 и литър вода! Я да му звънна на Вентомана аз пак...! Милославе, при теб какъв беше проблема?Смених водна помпа - от нея течеше като лейка.Покрай нея дватата ремъка и ролки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване