Jump to content

Леко придърпване на ниски обороти


ros81

Recommended Posts

Здравейте , колеги от скоро съм собственик на Ауди а3 1.6 AKL мотора и в последно време ми прави впечатление че мотора малко придърпва до около 2000 оборота след тях няма проблеми. Колата е обслужена напълно и само с оригинални части,наложи се да сменя и ламбда сонда че беше пълен мъртвец и си мислех че след смяната придърпването ще се оправи ,но уви.На диагностика вече я карах заради новата сонда да я адаптират към PC то и да изчистат грешката от старата сонда. Други грешки нямаше.Препоръчайте някой сервиз или решение на проблема, мисля си да я карам в Порше за диагностика но първо се допитвам до Вас. Предварително Ви благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен първо трябва да разбереш дали е от работата на двигателя или е от тампони и окачване. Направи си повече тестове. Ако придръпва при постоянно натоварване може да е двигател, а ако се разлюлява при подаване или отпускане на газта-нещо друго. Провери си свещите също, защото ако не работят добре се усеща най-силно при ниските обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам свещи или кабели за високо напрежение.Аз съм със същият мотор 1.6 AKL и имам същият проблем, ако има някой по компетентен нека сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един голега от работата с Голф 3 така му придърпваше ката загрее наи вече 1000-1500 оборота се оказа кабели

на свещи по-точно в сервиза му махнали металните обшивки на кабелите които отиват към свещите и се оправи.

Но на всеки е различно един кабели на друг нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E как ще махнат металните обшивки на кабелите,нали те са за прикрепяне към свещите?

А при ниска скорост на 2-3 предавка в градско каране след отнемане на газта получава ли ви се едно предръпване(прелашкаване) ?Много е неприятно това. Някой може ли да каже на какво де дължи това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E как ще махнат металните обшивки на кабелите,нали те са за прикрепяне към свещите?

А при ниска скорост на 2-3 предавка в градско каране след отнемане на газта получава ли ви се едно предръпване(прелашкаване) ?Много е неприятно това. Някой може ли да каже на какво де дължи това?

Не може иначе нямаше да пишем тук! То в градско е неприятното, защото не се знае кога ще почне да тресе и ще те забие в тоя пред теб. Ако някой намери начин да реши проблема ще е моя корифей :hilezh:

Колега от къде си? Интересно ми е да видя на друга кола колко се усеща това притрисане? Ако искаш някоя вечер по-нататък да направим една срещичка, да се повозим,да видим кое i обсъдим проблемите на мотора AKL :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работя в София , но иначе съм от Перник.Удоволствие ще е за мен да се срещнем и обсъдим наште колички, може да научим нещо ново за тях.И на мен ще ми е интересно да видя как върви друг AKL. А пък аз мисля утре да поработя върху проблема и ще видим каква ще е тази работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем,само че мотора е ADP,дано някой разбере откъде идва този проблем.Казвали са ми че може да е от ниско налягане на горивна помпа(поизносена),така беше на една микра и след смяната и се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 е най-малкият мотор който ауди могат да сложат на така и тежкото купе на а3.Не си мислете,че придърпването е нередност просто така са устроени нашите 1.6 мотори.Развиват пълната си мощност при 6 хиляди оборота и заради това на ниски имат не добро КПТ. Това придърване е съвсем нормално,и аз го имам ,ходих заради него на мн сервизи никой не можа да ми каже.Просто защото не знаят.Докъто не отидох при един механик който от 17 години се занимава със автомобили на Фолцваген и ми обясни всичко как стой.аз отидох при него с друг проблем,но като го видях колко е навътре в нещата го хванах да ми обяснява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Придърването може да се оправи.Решението обаче не е от най добрите.Казвам го единствено за желаещите да нямат проблеми при ниските обороти.Чрез преместване на един зъб на ангренажа промяната от 18 градуса изчиства придърването и колата става мн мощна на ниски.Казвам ви найстина много.Защото съм ял бмвта на старт с преместен зъб.Но с преместен зъб не трябва да достигаш 4500-5000 оборота тогава е точката в която няма никакво КПТ на двигателя..или поне минимално.при допустима разлика от 3 градуса на ангренажния ремък представете си как влизат 18 и как работи двигателя.КАЗВАМ ГО ЕДИНСТВЕНО ЗА ТЕЗИ КОЙТО НАЙСТИНА ГИ ДРАЗНИ ТОЗИ ПРОБЛЕМ И СА ГОТОВИ НА ВСИЧКО ЗА ДА ИЗЧЕЗНЕ.аз бях е преместен зъб ,но го върнах защото не е оферта.и придърпването пак си е тук...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е да видя на друга кола колко се усеща това притрисане? Ако искаш някоя вечер по-нататък да направим една срещичка, да се повозим,да видим кое i обсъдим проблемите на мотора AKL ;)
Бройте ме и мен :bia:
...
Сигурен ли си в това? От 1 зъб - 18 градуса на запалването? КПТ ще рече? За 6те хиляди оборота не си прав, нито за "тежкото" купе на А3. Карал ли си Golf4 1.4 16v 75hp? По тежест са почти абсолютно едни и същи.

До тук само 1.6 мотори на A3 и един 1.6 на А4 излизат потърпевшите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...