Jump to content

ralenekov

Members
  • Мнения

    970
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно ralenekov

  • Рожден ден 9.05.1982

Друго

  • Kaра
    А3 8P3 quattro

Персонална информация

  • Локация
    София, Панагюрище

Контакти

  • Skype
    ralenekov

Последни посетители

3867 профилни разглеждания

ralenekov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Продавам нов комплект оригинални алуминиеви педали и footrest. Съвместими с (ръчни скорости): AUDI A3 8L / 96>03 SEAT TOLEDO 1M / 98>04 SEAT LEON 1M / 99>05 VW GOLF 4 / GOLF IV / 97>03 VW BORA 1J / 98>05 VW NEW BEETLE 9C / 98 > Цена за комплекта: 150лв
  2. ralenekov

    заден лагер А3

    По темата: ще стане, няма значение дизел или бензин, само гледай да не взимаш от quattro, че май бяха различни. При демонтажа обикновено се цепи лагера, и ако се нарани вътрешната страна или се оваля в пясък или се нарани една тенекийка, която капсулова лагера, по-добре търси друг. FAG-a са си скъпи (оригиналните ми бяха такива и такива сложих като ги сменях), но ако все пак решиш за нов - погледни цените на GSP, ще ти паснат, а не са изобщо лоши. Познавам хора, които продават коли на части и често продават и задни лагер главини За всеки влак си има пътници, но все пак ако лагер блокира, не е оферта за теб и пътниците ти...
  3. Като видях на няколко места как клепят колите на калинки с влакнест кит и ми прилоша. Взех си един комплект за PDR, заедно с ударния чук и една камара пулери (че имам "дупка" и на едната греда) и тия дни ще го пробвам... Не изглежда чак толкова сложно, стига да се внимава, а и нета е пълен с уроци по темата. Само чакам да ми дойде инвертора да мога да захранвам пистолета. Ще дам отзиви като приключа Райно, за тая техника говориш, нали?
  4. Имах същият проблем от мнооого време и след смяна на дискове и накладки (и на 4те колела, всичко TEXTAR, уж читаво) проблемът остана. Дисковете и накладките ги износваше равномерно, водачите се движеха като в масло. От време на време спираше на тласъци, от време на време - не, при рязко спиране от 140 например нямаше проблем. Всичко беше "тука има тука нема" и търсене на духове по колата. Намерих из нета случай на човек със същия проблем (на S4 мисля, че беше) и при него се оказало вътрешно каре. Преди месеци, покрай други неща по колата, навих майстора, свалихме едната полуоска за проверка и всичко беше наред. Отказахме се да гледаме другата, понеже уж била добре и тя. Вчера свалихме другата и познайте - вътрешното каре заклинва и се движи ужасно трудно. Греста вътре беше чиста. Маншона здрав оригинален. Смяна на карето и колата си спира нормално вече Знам, че една камара народ ще кажат "какво общо ще има вътрешно каре". Ми явно има! Освен това изчезна и една вибрация, която я имаше от време на време при потегляне. Днес на околомръсното задръсването беше няма такъв кеф - спира нормално и тръгва нормално Успех!
  5. ASZ май е 8L, и до 2те копчета за регулиране не върви силов кабел Добре, не е вярно И съм писал "към релетата", не "към нагревателите", ама няма кой да чете...
  6. Не я пали докато не изсъхне хубаво и няма да имаш проблеми. До седалките върви плюс от контакт за подгрева към релетата отдолу (няма значение дали е пуснат подгрева или не) и може да се окисли нещо. Същото мисля, че важи и за въздушните възглавници.
  7. Само махаш рамката (тази със стъклото) и всичко се вижда и можеш да бъркаш, самото стъкло не го сваляш от рамката. Бравата също няма нужда да я демонтираш.
  8. Лесно е, ето тук съм описвал преди време http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=49309
  9. Да, за 8L става дума. Маркираш 4те болта, отвинтваш ги и махаш рамката. Иначе има една черна ламарина (част от рамката), която пречи да бръкнеш. Пластмаса не си спомням да има... поне не такава, която скрива лостчетата.
  10. Тъй като си сменял свещи и кабели - залагам на бобина (освен ако не смуче яко въздух, но тогава нямаше да се оправи сама)
  11. Няма нужда да се сваля бравата. Сваляш кората и ще видиш едно лостче, което се задвижва от патрона. Лостчето влиза на едни пластмасови втулки. Погледни дали не е излезнало. Няма от какво друго да е. Иначе казано, вакуума на централното и патрона задвижват бравата по два коренно различни начина. Успех
  12. Трябва да се смажат ролките, жилата и металните шини, по които се движат водачите. Другия вариант е да си усукал рамкатa на вратата при регулирането. Махни кората и леко разхлаби болтовете на рамката и пробвай без кора и с разхлабени болтове как се вдига/сваля стъклото.
  13. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=67603
×
×
  • Create New...