-
Мнения
970 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
ralenekov's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
1
Community Answers
-
По темата: ще стане, няма значение дизел или бензин, само гледай да не взимаш от quattro, че май бяха различни. При демонтажа обикновено се цепи лагера, и ако се нарани вътрешната страна или се оваля в пясък или се нарани една тенекийка, която капсулова лагера, по-добре търси друг. FAG-a са си скъпи (оригиналните ми бяха такива и такива сложих като ги сменях), но ако все пак решиш за нов - погледни цените на GSP, ще ти паснат, а не са изобщо лоши. Познавам хора, които продават коли на части и често продават и задни лагер главини За всеки влак си има пътници, но все пак ако лагер блокира, не е оферта за теб и пътниците ти...
-
Като видях на няколко места как клепят колите на калинки с влакнест кит и ми прилоша. Взех си един комплект за PDR, заедно с ударния чук и една камара пулери (че имам "дупка" и на едната греда) и тия дни ще го пробвам... Не изглежда чак толкова сложно, стига да се внимава, а и нета е пълен с уроци по темата. Само чакам да ми дойде инвертора да мога да захранвам пистолета. Ще дам отзиви като приключа Райно, за тая техника говориш, нали?
-
Имах същият проблем от мнооого време и след смяна на дискове и накладки (и на 4те колела, всичко TEXTAR, уж читаво) проблемът остана. Дисковете и накладките ги износваше равномерно, водачите се движеха като в масло. От време на време спираше на тласъци, от време на време - не, при рязко спиране от 140 например нямаше проблем. Всичко беше "тука има тука нема" и търсене на духове по колата. Намерих из нета случай на човек със същия проблем (на S4 мисля, че беше) и при него се оказало вътрешно каре. Преди месеци, покрай други неща по колата, навих майстора, свалихме едната полуоска за проверка и всичко беше наред. Отказахме се да гледаме другата, понеже уж била добре и тя. Вчера свалихме другата и познайте - вътрешното каре заклинва и се движи ужасно трудно. Греста вътре беше чиста. Маншона здрав оригинален. Смяна на карето и колата си спира нормално вече Знам, че една камара народ ще кажат "какво общо ще има вътрешно каре". Ми явно има! Освен това изчезна и една вибрация, която я имаше от време на време при потегляне. Днес на околомръсното задръсването беше няма такъв кеф - спира нормално и тръгва нормално Успех!
-
ASZ май е 8L, и до 2те копчета за регулиране не върви силов кабел Добре, не е вярно И съм писал "към релетата", не "към нагревателите", ама няма кой да чете...
-
Не я пали докато не изсъхне хубаво и няма да имаш проблеми. До седалките върви плюс от контакт за подгрева към релетата отдолу (няма значение дали е пуснат подгрева или не) и може да се окисли нещо. Същото мисля, че важи и за въздушните възглавници.
-
Само махаш рамката (тази със стъклото) и всичко се вижда и можеш да бъркаш, самото стъкло не го сваляш от рамката. Бравата също няма нужда да я демонтираш.
-
Лесно е, ето тук съм описвал преди време http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=49309
-
Да, за 8L става дума. Маркираш 4те болта, отвинтваш ги и махаш рамката. Иначе има една черна ламарина (част от рамката), която пречи да бръкнеш. Пластмаса не си спомням да има... поне не такава, която скрива лостчетата.
-
Светеща "чек енджън" лампа и работа на 3 цилиндъра
ralenekov отговори в темата на Creative89 - тип 8L
Тъй като си сменял свещи и кабели - залагам на бобина (освен ако не смуче яко въздух, но тогава нямаше да се оправи сама) -
За това иде реч:
-
Няма нужда да се сваля бравата. Сваляш кората и ще видиш едно лостче, което се задвижва от патрона. Лостчето влиза на едни пластмасови втулки. Погледни дали не е излезнало. Няма от какво друго да е. Иначе казано, вакуума на централното и патрона задвижват бравата по два коренно различни начина. Успех
-
Трябва да се смажат ролките, жилата и металните шини, по които се движат водачите. Другия вариант е да си усукал рамкатa на вратата при регулирането. Махни кората и леко разхлаби болтовете на рамката и пробвай без кора и с разхлабени болтове как се вдига/сваля стъклото.
-
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=67603