ntgeorgeiv Публикувано 21 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2009 Здравейте колеги.Питането ми е следното ако някой е запознат: А3-ката забелязвам, че е с много труден старт. Когато тръгвам от място, колкото и да я нагазя трудно тръгва, и това е до около 3000 оборота, след това се отпушва. Понеже попринцип много много не я газя и я карам спокойно, но тия дни решиш да я пробвам и забелязах този труден старт. Понеже карам една служебна Фиеста, на нея я вкарам в 2500 - 3000 оборота и отпусна съединителя рязко пили гуми, при А3-ката както и да я натисна не се плучава. Някаква идея? Съединител или нещо друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirnn Публикувано 22 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2009 Може би проблема е в зад кормилното устройство. А сега сериозно. Първо бензиновите коли нямат добър въртящ момент в ниските обороти. И е нормално да няма голяма сила до 3000об. Тази фиеста която си карал вероятно е с малък двигател, а тях ги правят със къси скорости за да вървят добре поне до 100км., но за сметка на максималната скорост. Може би за това с нея ти е по лесно да въртиш гуми. А и със сигурност има и по тесни гуми от аудито. Така като те слушам е трябвало да си вземеш 1.8Т за да има повече сила. А за съединителя можеш да пробваш като подпреш двете предни гуми в някой бордюр включваш на 3-та и пробваш да тръгнеш. Ако угасне веднага би трябвало да е ок, но ако почне да боксува е ясна работата - за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanokaridi Публикувано 22 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2009 Колега и аз карам А3 със същият двигател и аз го имам това наблюдение, но се свиква. Колата в без турбо и двигателят се развърта много по късно, но върви доста прилично, ако се разровиш някъде из форума ще намериш някъде точно за AGN двигателя какво може. Иначе до колкото имам аз опит въртя гумите стига да имам желание Иначе да до 3000 оборота, но това е нормално за този двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hun Публикувано 22 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2009 Незнам колко тежи фиестата, но А3 си ги има 1300 кг. Да старта е бавен ама после залепя за седалките. Най много си обичам колата при изпреварване, как без да свалям предавка се изстрелва. За въртене на гумите доколкото разбрах пречи някаква система дето ползва АБС-а, зимата се усеща най добре при тръгване как сработва и не дава на гумите да превъртят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirnn Публикувано 22 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2009 А колега ако имаш ESP и не си го изключил, скоро гуми няма да завъртиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ntgeorgeiv Публикувано 22 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2009 (Редактирано) Колегата за Фиестата е прав, малък двигател е 1,25 и развърта в по-ниските обороти, но това до 130 км/ч и после е мъртвец. А3-ката като за атмосферен двигател като я нагазя сериозно къса синджира, но си остава атмосферка...... И само да добавя, и аз много си обичам колата, АУДИ какво да говориме! Редактирано 22 Юни 2009 от ntgeorgeiv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanokaridi Публикувано 23 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2009 Колегата за Фиестата е прав, малък двигател е 1,25 и развърта в по-ниските обороти, но това до 130 км/ч и после е мъртвец. А3-ката като за атмосферен двигател като я нагазя сериозно къса синджира, но си остава атмосферка...... И само да добавя, и аз много си обичам колата, АУДИ какво да говориме!напълно съм съгласен с колегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване