Jump to content

Проблеми с Хидравликата Б4


Recommended Posts

Здравейте имам проблем с хидраликата на Б4 т.е. спукан ми е маркуча който е от помпата до рейката.

Търсих по магазините но ми казаха че такова нещо много трудно се намира и не се продавали щото били скъпи и да търся по моргите или да ходя в некой сервиз да ми го оправят. Днес пак говорих с некакъв сервиз към Катедра по хидравлика и пневматика към ТУ-София и те ми казаха че не могли да се оправят тея маркучи, затова ви моля дайте някакъв съвет.

Ако некой знае къде има точно такъв сервиз или ако некой продава да ми предложи щото втора седмица съм без кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

София,кв.Малашевци,мисля че ул.Калач беше.Абе като караш по ул. Рояк(пътя за битака) пряката след номер15 в дясно и ще го видиш след 200м.от лявата страна,не е сервиз но работи много добре човека(в смисъл трябва да му го занесеш свален)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , здравей аз съм от Перник и се занимавам с маркучи за хидравлика и обикновенно тези за колите не ми създават проблеми . Ако не си намерил и ти се разкарва до Перник го докарай , самоче трябва да е свален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво да ти кажа за сервиза към техническият университет доста правилно си се ориентирал - щом там са ти казали, че не се правят значи не се правят. По принцип до колкото съм запознат тези маркучи са с вградена клапа обезшумител или нещо такова и съм чувал доста неприятни отзиви от колеги които са се захващали да ги магерят тези маркучи после и виела помпата, фучало и при завой така, че обмисли нещата добре. Свържи се с колегата emsi_audi и виж дали ще може да ти намери маркуч все пак колкото и да е скъп няма да е милиони да го еба. Аз купих от него капак със стъкло чистачка спойлер (пълен комплект) за ауди 90 купе за 200 лева не вярвам един маркуч да е по скъп от един капак или дебитомер. По принцип съм чувал, че наистина са скъпички но чак па толкоз. Скъпи са новите. Не си търсил достатачно втора ръка - търси и ще намериш.Успех.

П.п. А сигурен ли си, че е маркуч - може да е дифтунг, може нещо да се е разхлабил или може да е проблема в рейката - надявам се, че си установил точно от къде идва проблемът преди да се впускаш в харчове на средства.

Редактирано от REPLAY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако не си се обадил на Емо от Нови Искър все още, обади му се той има доста Б4-ки, и 90% съм сигурен че ще ти помогне 0898658294, много е точен човека

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако не си се обадил на Емо от Нови Искър все още, обади му се той има доста Б4-ки, и 90% съм сигурен че ще ти помогне 0898658294, много е точен човека

Малко е да се каже, че е много точен. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 400 :stupid: кинта е нов Оригинален :lol: от официалните вносители (сигурно с включени разходи за командировка до Германия). Не се правят, защото по средата има един клапан и "майсторите" няма как да го натикат там. А без него (клапана де) сервото почва да вие като заклано прасе на всеки завой. Алтернативата е от некоя морга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

След като попитах тоя - оная ме изпратиха в един сервиз в кв.Слатина до бл.69А там майсторите го свалиха и ме изпратиха на Ботевградско шосе бл.6 (влизаш в локалното и последния блок) сайта им е http://pape-bg.com/about.php там го направиха като нов с клапаните и накрайниците за 28 лв. и 40 лв. за монтаж и демонтаж на маркуча + маслото. така че минах тънко :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...