4oki85 Публикувано 20 Август 2009 Доклад Share Публикувано 20 Август 2009 Здравеите колеги -проблема е следния --- Купих bixenon и го монтирах на колата оба4е свети само на дълги не ще да смени на къси -ходих при 4овека от които го купих и проверихме да не би релето да не е в 4ас оба4е си ба4ка- премерихме с мултицета и се оказа 4е и на дълги и на къси ми дава напрежение около 12-ка и тва не позволява да се пускат дълги -къси сега отка4их едни жици и свети на къси сега да не заслепявам -- Имате ли идея какво да търся като при4ина ???????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penmark Публикувано 20 Август 2009 Доклад Share Публикувано 20 Август 2009 Колега ако си с 2-секционен фар, биксенон малко трудно ще набуташ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 20 Август 2009 Доклад Share Публикувано 20 Август 2009 (Редактирано) Има едно малко черно с две крачета(диод),обръщаш го и ще тръгнат и къси и дълги.Ако не си го гръмнал вече.Така беше и при менне се вижда много хубаво но.. е тва е: Редактирано 20 Август 2009 от bubsan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4oki85 Публикувано 20 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2009 (Редактирано) прощавай, но за пръв път слагам и не съм много много наясно -тоЧно какво трябва да му направя на тва Чудо - на моя има подобни и са 2 като ги включа круШката обръща на дълги веднага без знаЧение дали съм на къси или дълги като ги махна светят късите Редактирано 20 Август 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 20 Август 2009 Доклад Share Публикувано 20 Август 2009 (Редактирано) Значи си объркал кабелите,трябва да имаш схема в кутията.Гледай там какво пише и е нарисувано.Най-добре викни някой приятел за помощ Редактирано 20 Август 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4oki85 Публикувано 21 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 (Редактирано) явно ще се наложи щото забелязах и 4е единия свети по яко от другия и на къси и на дълги )))) баххх го хааххаха Редактирано 21 Август 2009 от 4oki85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozmana Публикувано 21 Август 2009 Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 Свързването е елементарно...просто се чудя как го бъркате като всички букси са различни и не може да ги размениш и сбъркаш, а и в кутията си има схема по която е супер лесно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4oki85 Публикувано 22 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2009 погледнаха го и други хора и си4ко си е то4но- то наистина няма какво да збърка6 оба4е еи го на нещо не ебава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 22 Август 2009 Доклад Share Публикувано 22 Август 2009 има какво да се сбърка.Аз махнах тези кабелчета,защото са за някакво друг тип свързване(обръщат + и -) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladitdrv Публикувано 23 Август 2009 Доклад Share Публикувано 23 Август 2009 (Редактирано) Значи проблема е следния:Инсталацията на колата е проектирана да пуска дългите и да гаси късите(и обратното).Когато пуснеш късите имаш 12в само на единия кабел на цокъла за крушката и при превключване се мести на другия,като в единия случай пуска баласта,а в другия само мести пластината.Трябва да имаш постоянен плюс 12в на късите и превключване на дългите за да работи всичко както трябва!Успех! П.С Най-вероятно бъркаш връзването на релетата! Редактирано 23 Август 2009 от vladitdrv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване