Jump to content

Фабрична аларма - проблем


leo

Recommended Posts

Здравейте колеги! Искам да попитам дали някой е правил това което смятам аз да направя и заслужава ли си? На В4 имам оригинална аларма марка GT слагана в Италия и вече и е паднала батерията на самата аларма от където ми идва и по-голямата консумация на ток когато колата не работи и от там следователно падане на акумулатора при по-продължителен престой на колата (3 - 4 дни) без да се кара. Махнах алармата и установих, че колата не иска да запали без нея. Батерията и беше 7,2V 820ma и предполагам, че е зареждаща се батерия а не обикновенна и питам от къде да намеря такава батерия или от отделни елементи да направя такава. Нека по вещите в тази сфера да си кажат мнението дали си заслужава да се направи тази интервенция със замятата на батерията или е по-добре да се постави друга аларма. Чувал съм, че оргиналните аларми не били хубави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо направо не я махнеш тази батерия,мисля че няма да има проблем. Пробвай. А иначе мисля,че батерията е NiCd /5 елемента X 1,45V),в магазините за електроника има всякакви размери и капацитети. А дали си заслужава - моята също си дойде с колата от Италия - марка LaserLine ,монтирана е скоро след първата регистрация /1997г./ и си работи безотказно. Дистанционните са уникално здрави, херметични, а като гледам българските аларми,които се монтират масово - еми то трябва да си носиш две дистанционни в теб, щото се трошат много лесно :respekt: . Относно сигурността - LaserLine e със скачащ код,предполагам и GT-то е така. Според мен си заслужава да я запазиш,поне аз бих постъпил така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега елементите са 6 броя. Ако я махна ще се повиши консумацията, защото вместо от батерията ще черпи от акумулатора а целта на тази батерия е автономно захранване и дори когато ти е откачен акумулатора тя продължава да работи благодарение на батерията в нея. За това трябва да намеря начин да намеря батерия която да замести старата. Та колега аз това незнам какъв тип е батерията дали е NiCd ili e NiMh ili LiIon да знам каква да търся , а и такъв волтаж дали ще може да се скалъпи?

Редактирано от leo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина трябва да са 6 броя. Нещо съм се объркал ,един елемент e 1,2V x6 = 7,2V. Това е напрежението при разреден елемент.По-горе го бях писал при зареден - 1,4-1,5V .И от там е станала грешката. Със сигурност не е LiIon,т.к. там един елемент е 3,7V ,обусловен от "химията" на клетката. NiMH и NiCd са сходни по параметри (напреженията са същите), батерията в алармата основно стои в "stand-by" режим и предполагам се зарежда с малък ток и няма опасност да прегреe, така че харесваш си елементи и я събираш.Виж тук ,може да се ориентираш цени/размери/mAh:

Батерии - виж в Каталог -> Акумулатори и батерии

Ако я махна ще се повиши консумацията, защото вместо от батерията ще черпи от акумулатора
- няма причина да се повиши консумацията, т.к. батерията се зарежда от акумулатора.Тоест,основният източник е акумулатора,не батерията. Дори обратно,консумацията трябва да падне,защото алармата консумира ток за да поддържа батерията винаги заредена (режим "stand-by"). Редактирано от djenev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте, господа Властелини-на-четирите-пръстена .. :>

.. за да не отварям нова тема .. днес алармата ми отказа да се активира при натискане на специално предназначеното за целта копченце, без предварително да даде какъвто и да е признак за влошаване на състоянието .. става въпрос за GT-123:

022165775.jpg?r=0

022165802.jpg?r=0

022165789.jpg?r=0

022165808.jpg?r=0

.. половин час преди "случката" съвършено нормално си сработи, при деактивирането и (когато отключвах). Батерийката в дистанционното е на 1 година, сложих старата => без видима промяна в поведението .. диодчето си светка нормално независимо с коя батерийка съм .. но уви алармата не реагира (ни цък - ни мък). Възможно е (имам такъв тъп навик) да съм понатиснал някое копченце на дистанционното докато чаках (на изключен мотор с ключа "дупката") пред един магазин .. но за първи път ми се случва да блокира системата. Порових и разбрах че:

1. В модула който е в колата (това от снимките по-горе) имало батерия .. дали и е дошло времето и е отпътувала за вечните ловни полета!?

2. Дистанционното се програмирало с комбинация от бутоните .. възможно ли е неволно да съм "депрограмирал" алармата и да не разпознава дистанционното (същото от снимките)!?

3. ......... някакви други неща .. които си нямам идея дали имат отношение към проблема ми :> .. и в тази връзка .. дайте някакви идеи как да се преборя с тоя дерт

Благодаря Ви, многоуважаеми!

П.С. .. много се дразня че точно когато уж всичко е на ред .. някаква нова тъпотия се случва .. и пак не всичко е наред .................. (headbang)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. Благодаря за изчерпателността колеги .. благодарение на Неволята .. се справих сам .. с ключето за модула който е в колата изключих и включих алармата (рестартирах я) .. тя изписка .. и всичко си беше на ред ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...