ljbomir Публикувано 13 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2009 Здравейте,преди няколко месеца ми нагоря много бушона за перките на радиатора.Този,който се намира точно над акумулатора, от общо три. (доколкото разбрах другите два бушона са за ABS-a)Беше много нагорял и в един момент ми спряха перките прегря колата и трябваше да карам само на климатик че да ги върти.Отидох до една морга и си смених цялото легло с трите бушона, оказа се че не само бушона е нагорял ами и конекторас трите жици от където идват от трите бушона, беше нагорял точно на едната жица.Всичко се оправи, но виждам че пак е започнал новия бушон да се стапя леко.Имам чувството че не са ми наред тоците.Също забелязох че винаги се включват и двете перки на радиатора ? така ли трябв ада бъде или първо да се включи едната и при необходимост и другата?Дайте съвети.колата е А3 1,6 бензин 97-ма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenov_j Публикувано 14 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 едната перка ти е за климатроника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ljbomir Публикувано 14 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 Значи не е нормално и двете да работят винаги заедно, особено при положение че не е включен климатика ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 14 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2009 амиа з карам а4 от 1 година 2рата перка не сам я чувак до сега обаче на мен климата ми иска презареждане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ljbomir Публикувано 15 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Специално за климатика знам един майстор в младост 1 зад пазара и съм много доволен.Смени ми клапаните на компресора за 100 лева и ми доля фреон за още 20лв. И от тогава нямам проблем.Ако искаш мога да ти дам телефон или дати обясня къде се намира.А колкото до моите перки мисля пак да ходя на сервиз. Надявах се да е нещо дребно и да си го оправя сам.Ебаси днес я взех от сервиза, от един месец я карам само между сервизите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 15 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Колега, да не би кабелната обувка, която се включва към стойката на бушона да ти хлабава? Опитай да я стиснеш леко с клещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ljbomir Публикувано 15 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2009 Която отива директно на плюса на акумулатора нали ? сещам се където цялата плюсова шина е хваната.Аз по принцип лятото като сменях гнездото на бушоните, зачиствах тази шина за по добър контакт.Но е възможно да съм пропуснал нещо. Ще огледам пак.Добра идея още утре ще пробвам благодаря за съвета ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts