Jump to content

Турбината си заминава


Ssson

Recommended Posts

Здр. много ми е кофти че пиша тази тема но уви.От скоро се чуват странни стържещи и виещи звуци от към турбото на моята б4-ка,Днес смъкнах входящия маркуч и останових доста голям луфт в оста на турбото.То е ясно че си отива но какво да правя сега,да продължа да карам докато се скапе изцяло или да я смъквам за рециклиране или и аз незнам какво.Кой знае каква ще ми попадне втора употреба,едва ли ще се охарча за нова.Иначе все още си надува и то доста добре,без загуба на мощност съм.Ако някой има идея какво да правя,моля за съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че от части, ти дължа една услуга, и да навлезем в подробноти:

Моят съвет е бил винаги един и същ... Никога не се рециклира една турбина... След като вече те предаде твоята, си търсиш друга, втора ръка с малко луфт... За такива коли, по над 15, не си заслужава да вземаш нова...

Това е моят съвет...

Дано съм бил полезен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е спирай още докато не е скъсала оста,щот после само за отпадъци става!И парчета от перки съм вадил от цилиндрите.Пък едно рециклиране е 500-600лв и 2ра употрба са толкова ти си решаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде се прави това рециклиране?Гледам продават комплекти за рециклиране,фтулки глупости.Така ли се рециклира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам продават комплекти за рециклиране,фтулки глупости.Така ли се рециклира?

Taka е ама после иска баланс. Къде ги видя тези комплекти колега. Дай малко инфо, плс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм мераклияв за турбото ако може малко инфо и цена,може и на лични.
Мисля, че от части, ти дължа една услуга, и да навлезем в подробноти:

Моят съвет е бил винаги един и същ... Никога не се рециклира една турбина... След като вече те предаде твоята, си търсиш друга, втора ръка с малко луфт... За такива коли, по над 15, не си заслужава да вземаш нова...

Това е моят съвет...

Дано съм бил полезен...

Моя съвет е спирай още докато не е скъсала оста,щот после само за отпадъци става!И парчета от перки съм вадил от цилиндрите.Пък едно рециклиране е 500-600лв и 2ра употрба са толкова ти си решаваш.

Както каза колегата, ти си решаваш, НО да видим последствията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно комплекти продават ама иска баланс щот оборротите са големи ! Ta аз пращам в Варна и Пловдив в Пловдив са по добри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно комплекти продават ама иска баланс щот оборротите са големи ! Ta аз пращам в Варна и Пловдив в Пловдив са по добри.

Искаш да кажеж че сам си ги правиш и ги пращаш само да ги балансират.Колко струва тази услуга?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбини само почиствам,когато се налага ги пращам да ги рециклират,примерно когато са задрали лопатките на геометрията или има изтървал сегмент,разхлопана перка ! само за баланс взимат 80-100лв

Редактирано от audiRS2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбини само почиствам,когато се налага ги пращам да ги рециклират,примерно когато са задрали лопатките на геометрията или има изтървал сегмент,разхлопана перка ! само за баланс взимат 80-100лв

Абе и аз тва се чудя,може ли да е заминала при положение че не хвърля грам масло нито харчи,а има много голям луфт в компресорната перка и аз за това я набедих,иначе като се кара колата нормално си върви без ядове,надува си турнбото.да не се е разхлопала тая перка нещо :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...