jivko traikov Публикувано 18 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2009 Пътувам вечер от Стара Загора към Пловдив на фарове ,но ми отказал генератора.На таблото нищо не ми светна.На другия ден открих повредата, но се питам какво е станало че не получих информация ,че не зарежда акумолатора.Едновремено с това ми отказа и километража -спря да отчитА КИЛОМЕТРИТЕ ,А СКОРОСТА Я ОТЧИТАШЕ С ОКОЛО 20 КМ/ЧАС ПО НИСКО. Мисля да си слагам допълнително уред за отчитане моментната работа на генератора и напрежението в акумолатора. Между другото забелязах че когато завъртя ключа на контакт не ми мига червената лампа в средата на таблото както преди а крушките са здрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jivko traikov Публикувано 22 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2009 Пътувам вечер от Стара Загора към Пловдив на фарове ,но ми отказал генератора.На таблото нищо не ми светна.На другия ден открих повредата, но се питам какво е станало че не получих информация ,че не зарежда акумолатора.Едновремено с това ми отказа и километража -спря да отчитА КИЛОМЕТРИТЕ ,А СКОРОСТА Я ОТЧИТАШЕ С ОКОЛО 20 КМ/ЧАС ПО НИСКО. Мисля да си слагам допълнително уред за отчитане моментната работа на генератора и напрежението в акумолатора. Между другото забелязах че когато завъртя ключа на контакт не ми мига червената лампа в средата на таблото както преди а крушките са здрави.Проблема до някъде го оправих,сложих нови четки и генератора заработи,НО......Някои неща по таблото отказаха да работят.Както бях писал по-горе , контролната лампа за генератора не светва когато превключа на контакт (преди ми мигаше една червена лампа в средата на таблото ,но по-късно разбрах че е за ниско ниво на спир. течност).Оборотомера отказа, скоростомера отчита с 20 км/ч по-малко,не се движат километрите,лампата на смукача и налягане на маслото не светят. УЖАС!!! Четох по форумите доста и се заех да отварям таблото.При оглед с часовникарска лупа открих доста интересни неща,които заснех и ще ги кача в поста.Надявам се да стане ясно на всеки когато има проблем с уредите или осветлението на таблото какво може да го очаква.След щателното припойване отново не ми светят лампите за налягане на маслото,смукача,ръчната спирачка.Проследих захранването им по печатната платка и стигнах до извода , че масата им е обща и отсъства.ВЪПРОС КЪМ ТОЗИ КОЙТО МОЖЕ да ми даде схема за влижащите кабели на жълтия и синия куплунгНа кой пин какво влиза и кое храни)От къде идва масата за таблото?Проблема до някъде го оправих,сложих нови четки и генератора заработи,НО......Някои неща по таблото отказаха да работят.Както бях писал по-горе , контролната лампа за генератора не светва когато превключа на контакт (преди ми мигаше една червена лампа в средата на таблото ,но по-късно разбрах че е за ниско ниво на спир. течност).Оборотомера отказа, скоростомера отчита с 20 км/ч по-малко,не се движат километрите,лампата на смукача и налягане на маслото не светят. УЖАС!!! Четох по форумите доста и се заех да отварям таблото.При оглед с часовникарска лупа открих доста интересни неща,които заснех и ще ги кача в поста.Надявам се да стане ясно на всеки когато има проблем с уредите или осветлението на таблото какво може да го очаква.След щателното припойване отново не ми светят лампите за налягане на маслото,смукача,ръчната спирачка.Проследих захранването им по печатната платка и стигнах до извода , че масата им е обща и отсъства.ВЪПРОС КЪМ ТОЗИ КОЙТО МОЖЕ да ми даде схема за влижащите кабели на жълтия и синия куплунгНа кой пин какво влиза и кое храни)От къде идва масата за таблото?Проблема до някъде го оправих,сложих нови четки и генератора заработи,НО......Някои неща по таблото отказаха да работят.Както бях писал по-горе , контролната лампа за генератора не светва когато превключа на контакт (преди ми мигаше една червена лампа в средата на таблото ,но по-късно разбрах че е за ниско ниво на спир. течност).Оборотомера отказа, скоростомера отчита с 20 км/ч по-малко,не се движат километрите,лампата на смукача и налягане на маслото не светят. УЖАС!!! Четох по форумите доста и се заех да отварям таблото.При оглед с часовникарска лупа открих доста интересни неща,които заснех и ще ги кача в поста.Надявам се да стане ясно на всеки когато има проблем с уредите или осветлението на таблото какво може да го очаква.След щателното припойване отново не ми светят лампите за налягане на маслото,смукача,ръчната спирачка.Проследих захранването им по печатната платка и стигнах до извода , че масата им е обща и отсъства.ВЪПРОС КЪМ ТОЗИ КОЙТО МОЖЕ да ми даде схема за влижащите кабели на жълтия и синия куплунгНа кой пин какво влиза и кое храни)От къде идва масата за таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стойчо Точев Публикувано 22 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2009 Виждам, че ще имаш доста работа с пялника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jivko traikov Публикувано 22 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2009 Виждам, че ще имаш доста работа с пялника. Благодаря много колега, но в тази главоблъсканица се усещам малко като слон в аптека (признавам че не съм силен в ел-техниката,но съм упорит)Би лио ми подсказал къде са въпросните пинове? С тези снимки показал за колегите като мен които трудно се ориентират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jivko traikov Публикувано 22 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2009 Виждам, че ще имаш доста работа с пялника. Отново здравей от мен, Ако правилно съм се ориентирал във фигура 8 е дадена схемата за таблото ,а в 9 е за други консуматори?Колега,ако не е тайна от къде са сваляни тези схеми,сигурно има още интересни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стойчо Точев Публикувано 22 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2009 (Редактирано) Колега,ако не е тайна от къде са сваляни тези схеми,сигурно има още интересни?Основно от тук.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3429Ето още нещо по темата: Редактирано 22 Ноември 2009 от yambol Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jivko traikov Публикувано 22 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2009 Основно от тук.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=3429Ето още нещо по темата: ОЩЕ ВЕДНЪЖ -ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване