Jump to content

jivko traikov

Members
  • Мнения

    81
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 80

Контакти

  • AIM
    alantion
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Стара Загора

jivko traikov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги,генератора ми отказа. Разглобих го,почистих медните рингове,смених четките,но не заработи. Купих нов регулатот и отново не работи. Купих втора употреба и след поставянето ,всичко беше както трябва. Темата я пускам с цел ,ако има някой който да може подробно (стъпка,по стъпка) да опише какво се замерва в генератора (и какви стойности трябва да се получат) при замерването ,така ,че в крайна сметка да сме сигурни че този генератор ще е работещ. Как бихме го изпробвали на място преди да се постави на автомобила? Ако всичко е подкрепено със снимки ще е в услуга на всички и ще е отличен материал за златния фонд. Подобни теми има ,но се отнасят към ТЕХНИЧЕСКАТА част. Тук е въпроса за ЕЛЕКТРИЧЕСКАТА.
  2. КОЛЕГА ,ПРИ МЕН БЕШЕ СКЪСАН (ТАКА КУПИХ КОЛАТА) И ЛОСТА ХОДЕШЕ ИЗ ЦЯЛОТО КУПЕ КАТО ПРИ ШКОДА МАДАРА. ОТ ВТОРА УПОТРЕБА КУПИХ ПОЧТИ НОВ ЗА 15 ЛЕВА И СЕ РОДИХ . НЕ СИ СТРУВА ДА СЕ ПОБЪЛГАРЯВА. МИСЛЯ ЧЕ НА ФОЛЦВАГЕН СА СЪЩИТЕ. УСПЕХ!
  3. Здравей колега, Понеже случаят ми е идентичен,нека попитам как се развиха нещата и откри ли проблема? Моята е ауди-80, 1.8 ,89г.,бензин,газ. До сега не съм имал проблем с палене на бензин,но вчера като реших да паля не иска. Долавям мирис на суров бензин но само тресе (като че ли работи на 1 цилиндър) и то при натиснат до долу педал на газ,без смукач. Не иска да се форсира. Превключих в средно положение (между бензин и газ) .Поработи на ниски с прекъсване и изгасна. Опитах няколко пъти така ,докато малко подгря. Превключих на газ.Заработи нормално,форсирах я ,поработи около10 мин,но като реших да мина на бензин веднага гасне. Бензин има,дори мисля че се дави.,но не мога да запаля. Отново на газ-пали отраз . Дано някой чете твоята тема и даде някакъв съвет. Ти докъде стигна? Към всички: ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ!
  4. За всеки случай ,за да му е по-лесно като бърника из кабелите.Не винаги лесно се изважда таблото ,за да не се криви а оттам се късат пътечки по платката.
  5. Благодаря още веднъж!
  6. КЛЕМОРЕДА Е КРЪГЛА ПЛАСТМАСОВА ЧАСТ ,КОЯТО Е ПРОДЪЛЖЕНИЕ(намира се непосредствено след патрона в който вкарваш ключа )на контктния кюч. До него се достига след като с ключ "24-гедоре" развиеш гайката на волана и го свалиш,а после свалиш и таблото,след развиване на два винта с кръстата отверка,намиращи ес в основата му.Вдясно ниско долу се вижда въпросният ключов механизъм. С малка и къса отверка развиваш 2 винта ,за да освободиш клемореда.Той излиза назад. После го разглеждаш и действаш по описаният в по-горния пост начин. Ако има нещо неясно ,пиши. А не е лошо да почетеш във форума -има много какво да научиш-ще ти е от полза.
  7. Здравей колега, Ще се възползвам от поста ,за да те попитам за заглавието на тази книжка в замундата ,за да си я сваля и аз. Благодаря пр.
  8. ЩЕ СЕ ПОМЪЧА ПО ПАМЕТ: ХВАЩАШ КЛЕМОРЕДА И ПРАВИШ МОСТ С ЕДНО КЪСО КАБЕЛЧЕ МЕЖДУ ЕДИН ОТ ЧЕРВЕНИТЕ КАБЕЛИ И КОЙТО ДАДЕ КОНТАКТ НА СВЕТЛИНИТЕ НА ТАБЛОТО,ТОЗИ МОСТ ОСТАВА. (включи предварително габарити за да виждаш светлините на таблото)пОСЛЕ ПРАВИШ ВТОРИ МОСТ ОТНОВО МЕЖДУ ЧЕРВЕНИЯ И МИСЛЯ ЧЕРНИЯ,НО не съм сигурен .т.е опипваш другите кабели ,докато чуеш стартера да сработи. Това е и го запомняш .После си правиш ремонт. Дано съм помогнал, УСПЕХ.
  9. Съгласен съм ако някои модели(както москвич408)имат оригинално ампермер . Това е аналог,но само по-усъвременен. Волтметъра не показва когато има разряд. Все пак всеки си решава,аз само предлагам идея.
  10. Колега, а как ще разбереш ако регулатора ти подава по-ниски стойности ,а пътуваш нощем поне 7-8 часа с пълна консумация ( фарове,радио,парно,подгрявъщо на задно стъкло и т.н.)Ако и акумолатора е вече поостарял? В този случай червеният диод ще ти сигнализира че не зарежда алтернатора.Ако нямаш проблем-свети зеленият ,а ако се прецака реле-регулатора и почне да презарежда ,светва жълтият диод.
  11. Захранване от контактния ключ,след като се даде контакт и се търси излизащ + , и най-удобен "-" В магазините за радио и телевизионни части под наименованието "Тестер за акумолатор" ХОБИ КИТ-1030.
  12. Това е една малка "джаджа",която е незаменим помощник по ВСЯКО време да си наясно за състоянието на алтернатора-(зарежда или не,колко зарежда,дори да е изгоряла крушката на арматурното табло) ; състояние на акумолатора-. Цената е 2.50лв. Може да се монтира където си поискаме,размерите му са 2.5/3.5/2.0 см. Ще споделя следния случай:Имах прекъсване на пътечка на таблото и не ми работеше лампата за зареждане на алтернатора.За късмет ,едната четка на алтернатора се чупи и аз съм карал близо 150 км. на фарове само от акумолатора. На другия ден колата не пали-няма ток в акумолатора. Ако имах тогава тази "джаджа" веднага щях да разбера и да взема мерки навреме,независимо че не ми свети лампата на таблото.
  13. Благодаря! Попитах защото имах случай когато ми свиреше зумер , но не знаех къде е и за какво свири. (предполагам че свиренето беше свързано с някакъв проблем около уредите) Сега не го чувам ,затова са всеки случай си поставих допълнително .
  14. Колега да ползвам твоя пост ,че ме касае -по темата: Моята сигурно е по-стар модел и този чек е само с 2 лампи,отварял съм го но няма такъв зумер.Въпросът ми е: по принцип на всички модели ли има зумер вграден в таблото?
  15. jivko traikov

    Спукано гърне

    И аз не можах да си отговоря сам на въпроса,но като отидох да ми проверяват изгорелите газове ми казаха че гърнето е причина за промяна в състава на изг.газове и прекъсване на празен ход?!Гърнето беше с отвор около фи-30 мм.Мислег че се шегуват с мен ,но като сложих ново гърне се оправи всичко.
×
×
  • Create New...