makis Публикувано 9 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 става на въпрос за ауди 2002г двигател AYM угасна в движение и не иска да запали ремаците са на ред от трабичките на дюзите излиза нафта при въртене на двигателя при диагностика излиза грешка в горивния поток (дословно тестера е на български) възможно ли е ГНП да е сдала багажа .Благодаря предварително за мненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 9 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2009 става на въпрос за ауди 2002г двигател AYM угасна в движение и не иска да запали ремаците са на ред от трабичките на дюзите излиза нафта при въртене на двигателя при диагностика излиза грешка в горивния поток (дословно тестера е на български) възможно ли е ГНП да е сдала багажа .Благодаря предварително за мнениятапо-скоро електрониката на ГНП-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makis Публикувано 10 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2009 по-скоро електрониката на ГНП-тои аз така мисля но не знам има ли вариант за смяна само на ел.блока или трябва да търся цяла помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiller_1 Публикувано 10 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2009 (Редактирано) izvinqva se za latinicata nai veroqtno ti e izgorqla elektronikata makar 4e tvoqta e po nova godina bi trqbvalo da nqma problem ako e elektronikata tvoqt 4ovek e gn. Grigorov 0898920394. Редактирано 10 Декември 2009 от skiller_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinov78 Публикувано 10 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2009 Карам A6 2.5 TDI с мотор - AFB също така известен като "дефектния". ГНП-то му е VP44 - на Бош. Наскоро имах абсолютно същия проблем - колата просто си угасна на пътя, без никакви признаци преди това, вървеше си като хала и изведнъж "умря". Според сервиза - електронен блок на помпата (сменя се). Казаха че са сменили и някакво бутало (технически съм доста неграмотен, та не си направих труда да запомня какво е това бутало). Ремонта в моя случай излезе 1,200лв., от колеги във форума разбрах, че има и по-евтини варианти, но пак са около хилядарка. Нова помпа в моя случай беше между 3000лв. и 4000лв.; втора употреба около 700лв. но отвсякъде казаха, че не е удачен вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makis Публикувано 14 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 оказа се електрониката на помпата благодаря на отзовалите се с мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване