WhEEzY Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 Здравейте колеги, днес ми се случи нещо мн странно, сутринта колата си беше ок като си пътувах към работа нямаше никакви проблеми, но преди 2 часа излизам на паркинга паля колата, лека-полека я изкарах от снежните преспи с малко помощ от колеги ама както и да е тръгвам си към нас и още на първия завой натискам педала за да се опитам да намаля малко, но тои се втвърдил и не мога да го натисна "голем кефф " (нали знаете като е загасена колата как се втвърдява педала на спирачките ако го натиснете 2-3 пъти) та сега постояяно е втвърден колата спира, но адски сиклно натискам педала осеща се активирането на ABS-а и едвам едвам спира, в тая поледица не си е работа да се кара така но нямам избор ! Като покарах малко педала поомекна и при натискане пак се втвърдява , сега мисля да слезна да проверя с VAG COM за евентуални грешки, но проблема ще е механичен предполагам. Ако някй има някакъв съвет или някакво подобно преживяване да сподели опита си , незнам дали може да е нещо от спирачната течност , но изобщо не мога да видя какво и е нивото понеже казанчето е леко замърсено и нищо не мога да видя ? Преди около 4000 км съм сменил всички накладки скоро осетих един проблем със задна дясна гума, но сега изобщо не мога да си обясня това втвърдяване на педала Възможно ли е да се е скапало сервото ? http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=73146&hl= - това е предния проблем който още не съм оправил дали няма някаква връзка със този случай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WhEEzY Публикувано 8 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 След като си направих диагностика ето каква грешка ми изкара VAG COM-a Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 907 379 E Component: ESP FRONT MK60 0104 Coding: 0019970 Shop #: WSC 064351 Fault Found:01542 - Yaw Rate Sensor (G202) 012 - Electrical Fault in Circuit - IntermittentИзчистих я, но не се оправи педала - тоест проблема си е хардуерен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 Провери си маркуча от вакуум помпата до сервото.Ако е здрав помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2010 Мой познат с Б6 имаше съшия проблем и се оказа помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WhEEzY Публикувано 12 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 ами утре ако намеря работещ сервиз ще кажат хората, благодаря за помоща, а някаква идея колко ще струва тази вакуум помпа А възможно ли е да е нещо от сервото понеже, преди да стане така от педала за спирачките се чуваше някакво съскане тоест изпуска въздух и това ме навежда до мисълта че от там ако е трявбало да работи постоянно тази вакуум помпа да се е прецакала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WhEEzY Публикувано 14 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2010 Ам момчетата от сервиза казаха че е вакуум помпата ! Маркучът до сервото като гледам е здрав и явно наистина проблема е от помпата.Интересно обаче е че сега като не работи вакуума и колата върви доста по добре ( по принцип от ЕГР клапана ми избиваше масло сега като не работи вакуум помпата предполагам че и ЕГР не работи, сега като настъпя газта колата така дръпва че нямам думи и преди си дърпаше адски много ама секга е някак без никакво замисляне газзз и яко ряззз супер е като оправя помпата май ще махам тоя ЕГР (сега ми прави впечатление че и масло не избива от ЕГР ) ! Другото което ми направи впечатление е че сутрин пали доста по добре сега е малко по топло но пали от раз ! Само ми прави впечатление че когато я загасям се чува едно яко труполене в сервиза казаха че е от съединител или маховик ни мисля че ЕГР имаше нещо общо с гасенето на колата и си мисля че е от него понеже въобще не ми приплъзва съединителя ! Но моля споделяите мнения .Също така вакуум помпата върви със горивната помпа , та въпроса е не може ли да се ремонтира тази помпа или като сдаде багажа се сменят и двете (то се води едно де ама са две помпи )? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgid Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Че ASZ Горивна помпа има ли?И мисля че ЕГРа играе голяма роля при гасентето на мотора, незнам какво са ти каза ли в сервизаА туй масло от ЕГР идва от Гууд Бай турбо или сдухан мотор ако все още не си си изкарал картерните газове навън Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WhEEzY Публикувано 22 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 ASZ е помпа-дюза, незнам какво имаш впредвид ? Картерните газове имам намерение да ги изкарам, да почистя въздуховодите и да пратя турбото на преглед във Варна евентуално, също мисля да затапя или да премахна ЕГР ! Така се надявам че ще изчезнат проблемите с омасляването ?! Искам да питам тази вакуум помпа дали подлежи на ремонт и евентуално какво може да прецакам ако я карам така продължително време (което не мисля да правя де, но да имам някаква информация все пак ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване