Jump to content

Малка питанка за клапите B5


KPACEH

Recommended Posts

Здравей те 

знам че има много теми по въпроса но проблема е следния:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

    41-00 - Blocked or No Voltage

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

    41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

от много време си го има тоя проблем ,грешките всеки път като сия закача си ги чистя. По повод на една тема където имаше снимки на клапичките реших днес да разглобя жабката и да ги видя каде са. Проблема е следния единственно в крата не духа или може би леко подухване.

като цъкна климатроника само на горе клапата отива в най крайно положение на дясно, като цъкна да е посредата клапата отива в другия край в лява- ако това е края де, а като цъкна да духа само надолу , клапата се връща в положение крайно дясно , както когато духа нагоре. 

Мисълта ми е как са положенията на клапата: на горе - отива в най дясно, средата- отива посредата, долу- отива в най ляво, това ли са положенията или не. Защото както казах при мен са само две най в дясно и най в ляво, ако това мое лява е найстина най ляво. Защото когато цъкна да духа само средата найстина само в средата духа , никъде грам полъх, а когато е нагоре или надолу- от горе духа много много много , а ако си поставиш ракати и се застоиш ще осетиш и лек повей от долу?

Още един въпрос тази клапичка е много кофти набутана , как въобще се разглобява, има ли смисъл да се разглобява, защото ако е да , на това местенце няма и ни най малка идея как ще се получи без да се свалят още доста чарколаци. 

И последен въпрос, какво ще ме посъветвате.

Знам че реално мога да си карам и без да ми духа в краката, но ако реално е нещо лесно защо да не го оправя.

Пък и тук знам че има много вещи колеги и за това реших да ви попитам за тези съветчета. А и да уточня всичко друго си работи за топло , студено, клапата за купето и тя си работи смо това за краката!

Щях да направя клипче ама телефона ми няма "святкавица" и нищо не се вижда там , но предполагам успях да го обясня самото действие.

Благодаря много на всички за вниманието! :respekt:

P.S.

00603 - Footwell / Defroster Flap Motor (V85)

00603 - Footwell / Defroster Flap Motor (V85): Faulty

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Footwell / Defroster Flap Motor (V85)

Positioning Motor for Footwell / Defroster Flap Motor (V85) blocked

Positioning Motor for Footwell / Defroster Flap Motor (V85) faulty

Possible Solutions

Check Footwell / Defroster Flap Motor (V85)

See Measuring Value Blocks (MVB)

Perform Output Test

Perform Basic Setting

Check/Repair Wiring and Connectors

Check/Repair Obstructions or Blockage

Special Notes

Common HVAC Basic Settings Group(s) include 000 -or- 001

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71): Faulty

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Air Flow Flap Positioning Motor (V71) faulty

Positioning Air Flow Flap Positioning Motor (V71) blocked

Positioning Air Flow Flap Positioning Motor (V71) faulty

Possible Solutions

Check Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

See Measuring Value Blocks (MVB)

Perform Output Test

Perform Basic Setting

Check/Repair Wiring and Connectors

Редактирано от KPACEH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги то май не са само 2 моторчета синьо и бяло ами има и червено от другата страна, ако е така то за какво служи на снимката го видях че го дават  клапа  Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)- тя ли отговаря за обдухването на краката и какво се ползва този defroster Flap ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де колеги, коя клапа как се казва?

Тая която е за вкарване на външен въздух точно под въздушния филтър как се казва? Същата трупа грешка 15.5/15.7 на климатроника...

Тази коя е: 1274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

градски истината е ,че никой не знае в детайли ЦЕЛИЯ климатроник като устройство,принцип на действие,компоненти и възли,диагностика,проблеми и решения и т.н. и т.н.

Повечето (и аз в това число) "знаещи" нещо обикновено са стигали до клапите за топло/студено и горе/среда/долу в частта на климатроника долу под касетофона,те са най-честите запецнали/замърсени/изобщо повредени неща.Второ идва мотора на духалката,трето клапата за външен въздух под филтъра на купето.Малко хора знаят как точно бачкат тия(и останалите) компоненти взети заедно и наречени "климатроник".Има много сервизни писания из нета,много съвети и трикове,но са хаотични и обикновено едностранчиво непълни.

И аз съм имал(и от време на време имам) проблеми с моята уредба,правил съм малко профилактика и ремонти на моторчетата,панела и някои датчици,мога само да помогна със съдействие при сваляне на моторчетата евентуално(ако има нужда) и изобщо монтьорско съдействие.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
градски истината е..............

NIKO предварително благодаря, но въпроса е такъв че тази клапа синята която е за позициите от които да духа се варти само на две степени - в единия край на ляво и в другия край надясно, просто не мога да разбера дали само тя очаства за пускането да духа надолу или има и втора клапа която се върти за отделяне на въздушната струя. Това ми е въпроса ако някой знае. И последния ми въпрос беше тази червена клапа която показах на сниката за какво служи, не заради друго но имам съмнения че тя е проблема. Колкото до бялата и червената ги видях и двете че работят , смисъл въртят се без проблем. Колкото до клапата за външен въздух за нея съм на 100% сигурен че си работи защото като сменях филтара я прегледах и пък и се чува когато се отваря и се затрваря и се и усеща.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно нямам идея,трябва да видя за да си припомня кое-какво беше,спомням си че два цели дена се бъзиках с моите проблеми,бях почти разглобил таблото за достъп до повечето механизми и сега ми е пълна каша за какво ставаше дума,отварях сума ти клапи и моторчета.

Интересното е,че дори и след всичкото почистване ,смазване и бъзикане след пълното сглобяване същите ПАК почнаха да си блокират по познатия начин.Оправих алтернатора и проблемите изчезнаха,сега на 1 канал ми дава само и единствено .0 и каквото натисна това и прави :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...