Jump to content

Проблем открит с ВАГ-КОМ


Recommended Posts

Здравейте,

Нов съм във форума, и от 2 седмици горд собственик на А4.

Реших да си закупя ВАГ-КОМ 1060, и днес го пробвах. При автоматичното сканиране откри грешката описана по-долу.

Доколкото разбирам е проблем с 2-рия ключ (което ми звучи странно защото е в лизинговата компания).

Моля за идеи и съвет какво да правя.

Address 05: Acc/Start Auth. (J393) Labels: 8K0-907-064-05.clb

Part No SW: 8K0 907 064 A HW: 8K0 907 064 A

Component: BCM2 1.1 H70 0134

Revision: 00002001

Coding: 010100

Shop #: WSC 06325 000 00000

VCID: 2E597F384AB

Part No SW: 8T0 959 754 D HW: 8T0 959 754 D

Component: FBSAUDIB8 IDG H37 0060

Part No SW: 8K0 905 852 D HW: 8K0 905 852 D

Component: ELVAUDIB8 H36 0041

1 Fault Found:

00956 - Key 2

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100101

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 252

Mileage: 23147 km

Time Indication: 0

Date: 2010.06.28

Time: 10:43:43

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля за идеи и съвет какво да правя.

Прати ми тестера, на мен ще ми върши по-добра работа :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя ваг-ком няма да ти свърши чак такава работа като VAS за PC с блокчето VAS 5054A за безжична комуникация със системите на автомобила! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, извинявайте, че попитах! Казах нов съм, но искам да се науча. Означава ли това, че не ми е програмиран втория ключ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата ти е много нова и тези системи могат да се диагностицират само с оригинален тестер, където има програми за проверка по грешките които излизат в паметта на компютрите. В ЕЛЗАВин и другаде няма информация за тях, не е предвидена и няма да има, просто АУДИ и концерна като цяло си затваря кръга за да не може да се пипа от не оторизиран персонал.

А иначе по твоята грешка имаш ли система да се разпознава ключа като се доближиш до колата и да се отключва сама без да натискаш дистанционното, а само дръжката на колата? А система за палене без ключ такава система имаш ли? :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... по твоята грешка имаш ли система да се разпознава ключа като се доближиш до колата и да се отключва сама без да натискаш дистанционното, а само дръжката на колата? А система за палене без ключ такава система имаш ли? :unsure:

Не няма, но се оказа, че е сменян компютъра заради проблем с електрическата ръчна спирачка.

Това ме кара да мисля, че след това може да не е инициализиран втория ключ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой компютър е сменян заради нея - тя си има собствен компютър, с нея е свързан и компютъра на ABS/ESP-то? Дай малко информация за твоят автомобил? Година, модел, код на двигател, скоростна кутия?

Да не е сменян компютъра на комфортната система/централно заключване?

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой компютър е сменян заради нея - тя си има собствен компютър, с нея е свързан и компютъра на ABS/ESP-то? Дай малко информация за твоят автомобил? Година, модел, код на двигател, скоростна кутия?

Да не е сменян компютъра на комфортната система/централно заключване?

Вторник ще искам разпечатка какво точно е сменяно, по телефона ми казаха само "Сменян е компютъра защото в движение както си караш е започвала да сигнализира, че ръчната спирачка е вдигната"

а иначе колата е А4, 2008 година, автоматична 8 скорости:

Address 01: Engine (------CDHB) Labels: 06H-907-115-CAB.clb

Part No SW: 8K1 907 115 D HW: 8K1 907 115

Component: 1.8l R4/4V TF H07 0002

Revision: A5H07---

Address 02: Auto Trans (J217) Labels: 0AW-927-156.clb

Part No SW: 8K0 927 155 T HW: 0AW 927 156 G

Component: 0AW 18TFSIRdW H01 0004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, единият ключ, не напаснат към системите на автомобила, може с него да не може да се отвори колата, а и да не може да се запали двигателя (т.е да се задейства имобилайзерът). С твоят ключ имал ли си някой от горепосочените проблеми - да не се отключат вратите или като запалиш да да загасне двигателя. Ако не си може проблема да е в другият ключ - вземи го и пробвай с него, ако там има проблем е желателно да се оправи, че може да стане доста неприятно ако стане нещо с твоят и нямаш резервен. Между другото на колко километра си в момента и от колко я караш ти самият. Има записани километри кога е настъпило събитието и датата на която е станало, от там също може да направят някакви изводи. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще го оправя, станало е една седмица преди да го купя, странното е, че това е датата, на която стрия собственик го е карал за смяната на масла и филтри.

С моя ключ не съм имал никакви проблеми.

Благодаря за инфото, вторник ще искам разпечатка какво му е сменяно в дилъра, който я е продал и после ще пробвам при лизинговата компания втория ключ както съветваш.

Между другото се замислям и дали да си поръчам още един ключ, случвало ми се е да си загубя такъв на морето. От тогава всеки път си носех със старата кола и втория ключ, който седеше в чантата на жена ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти е проблем цената, си поръчай и купи нов. Ще трябва да се платиш и обучението му в оторизиран сервиз на АУДИ, заедно с другите два. Така че ако си поръчваш и дойде, си вземи и третият ключ от лизинговата компания, иначе няма да работи. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...