Jdraganchev Публикувано 21 Август 2010 Доклад Share Публикувано 21 Август 2010 Здравейте,Нов съм във форума, и от 2 седмици горд собственик на А4.Реших да си закупя ВАГ-КОМ 1060, и днес го пробвах. При автоматичното сканиране откри грешката описана по-долу.Доколкото разбирам е проблем с 2-рия ключ (което ми звучи странно защото е в лизинговата компания).Моля за идеи и съвет какво да правя.Address 05: Acc/Start Auth. (J393) Labels: 8K0-907-064-05.clb Part No SW: 8K0 907 064 A HW: 8K0 907 064 A Component: BCM2 1.1 H70 0134 Revision: 00002001 Coding: 010100 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 2E597F384AB Part No SW: 8T0 959 754 D HW: 8T0 959 754 D Component: FBSAUDIB8 IDG H37 0060 Part No SW: 8K0 905 852 D HW: 8K0 905 852 D Component: ELVAUDIB8 H36 0041 1 Fault Found:00956 - Key 2 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100101 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 252 Mileage: 23147 km Time Indication: 0 Date: 2010.06.28 Time: 10:43:43 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 21 Август 2010 Доклад Share Публикувано 21 Август 2010 Моля за идеи и съвет какво да правя.Прати ми тестера, на мен ще ми върши по-добра работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 21 Август 2010 Доклад Share Публикувано 21 Август 2010 Тоя ваг-ком няма да ти свърши чак такава работа като VAS за PC с блокчето VAS 5054A за безжична комуникация със системите на автомобила! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jdraganchev Публикувано 22 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Благодаря, извинявайте, че попитах! Казах нов съм, но искам да се науча. Означава ли това, че не ми е програмиран втория ключ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Колега, колата ти е много нова и тези системи могат да се диагностицират само с оригинален тестер, където има програми за проверка по грешките които излизат в паметта на компютрите. В ЕЛЗАВин и другаде няма информация за тях, не е предвидена и няма да има, просто АУДИ и концерна като цяло си затваря кръга за да не може да се пипа от не оторизиран персонал. А иначе по твоята грешка имаш ли система да се разпознава ключа като се доближиш до колата и да се отключва сама без да натискаш дистанционното, а само дръжката на колата? А система за палене без ключ такава система имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jdraganchev Публикувано 22 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 ..... по твоята грешка имаш ли система да се разпознава ключа като се доближиш до колата и да се отключва сама без да натискаш дистанционното, а само дръжката на колата? А система за палене без ключ такава система имаш ли? Не няма, но се оказа, че е сменян компютъра заради проблем с електрическата ръчна спирачка. Това ме кара да мисля, че след това може да не е инициализиран втория ключ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 (Редактирано) Кой компютър е сменян заради нея - тя си има собствен компютър, с нея е свързан и компютъра на ABS/ESP-то? Дай малко информация за твоят автомобил? Година, модел, код на двигател, скоростна кутия?Да не е сменян компютъра на комфортната система/централно заключване? Редактирано 22 Август 2010 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jdraganchev Публикувано 22 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Кой компютър е сменян заради нея - тя си има собствен компютър, с нея е свързан и компютъра на ABS/ESP-то? Дай малко информация за твоят автомобил? Година, модел, код на двигател, скоростна кутия?Да не е сменян компютъра на комфортната система/централно заключване?Вторник ще искам разпечатка какво точно е сменяно, по телефона ми казаха само "Сменян е компютъра защото в движение както си караш е започвала да сигнализира, че ръчната спирачка е вдигната"а иначе колата е А4, 2008 година, автоматична 8 скорости:Address 01: Engine (------CDHB) Labels: 06H-907-115-CAB.clb Part No SW: 8K1 907 115 D HW: 8K1 907 115 Component: 1.8l R4/4V TF H07 0002 Revision: A5H07--- Address 02: Auto Trans (J217) Labels: 0AW-927-156.clb Part No SW: 8K0 927 155 T HW: 0AW 927 156 G Component: 0AW 18TFSIRdW H01 0004 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Според мен, единият ключ, не напаснат към системите на автомобила, може с него да не може да се отвори колата, а и да не може да се запали двигателя (т.е да се задейства имобилайзерът). С твоят ключ имал ли си някой от горепосочените проблеми - да не се отключат вратите или като запалиш да да загасне двигателя. Ако не си може проблема да е в другият ключ - вземи го и пробвай с него, ако там има проблем е желателно да се оправи, че може да стане доста неприятно ако стане нещо с твоят и нямаш резервен. Между другото на колко километра си в момента и от колко я караш ти самият. Има записани километри кога е настъпило събитието и датата на която е станало, от там също може да направят някакви изводи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jdraganchev Публикувано 22 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Със сигурност ще го оправя, станало е една седмица преди да го купя, странното е, че това е датата, на която стрия собственик го е карал за смяната на масла и филтри. С моя ключ не съм имал никакви проблеми.Благодаря за инфото, вторник ще искам разпечатка какво му е сменяно в дилъра, който я е продал и после ще пробвам при лизинговата компания втория ключ както съветваш. Между другото се замислям и дали да си поръчам още един ключ, случвало ми се е да си загубя такъв на морето. От тогава всеки път си носех със старата кола и втория ключ, който седеше в чантата на жена ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 22 Август 2010 Доклад Share Публикувано 22 Август 2010 Ако не ти е проблем цената, си поръчай и купи нов. Ще трябва да се платиш и обучението му в оторизиран сервиз на АУДИ, заедно с другите два. Така че ако си поръчваш и дойде, си вземи и третият ключ от лизинговата компания, иначе няма да работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts