bobich Публикувано 2 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 Бобич, това G12 е търговско наименование. И ако не е оригинален продукта това G12 нищо не значи.Не можах да видя на какви спецификации отговаря (щото не шпрехам немски).Напиши ако може точната спецификация.За наименованието си прав, ето спецификациите...:MB одобрение 325.3 MAN 324 SNF VW TL 774 F (Audi, Seat, Skoda, Volkswagen) MTU MTL 5048 Porsche Carrera, Boxster, CayenneИ за да не звуча голословен...... http://eurolub.de/produkte/winterchemie/kuehlerschutz/eurolub-kuhlerschutz-sf-d12.html :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zili Публикувано 2 Август 2011 Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 И едно пояснение - не е задължително да е червен (G12) антифриза.За А4 примерно пише до еди кой си номер на шасито зелен (G11), след еди кой си номер - червен (G12). Това е някъде около 2000г., ако не се бъркам. Така, че първо се проверява за конкретната кола и после се налива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobich Публикувано 3 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2011 Ето още малко допълнително инфо....G 11 е неорганичен антифриз и има вредни инхибитори за корозия относно алуминиевите двигатели и части на охладителната система. Не се препоръчва за автомобили с алум. детаили навлизащи през 1996,97 година. G12 и G12+ са органични съвременни антифризи със удължен експлоатационен пробег или известни като лонг лайф продукти. Приложими са ЗА ВСИЧКИ автомобили с течностно охлаждане. Разликата е че този с + има пробег не до 5 години а до 10 в определени модификациии автомобили.....G11 е препоръчително да се сменя на 3 години или 30 хил. км.П.П. колега след като толкова ги разбираш антифризите ,я ни светни защо тогава ги оцветяват в различен цвят...??? http://antifriz-ps.blogspot.com/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zili Публикувано 3 Август 2011 Доклад Share Публикувано 3 Август 2011 E понаразбирвам ги, какво съм виновен Не е вярно, че стария G11 TL 774-C (син) има "вредни инхибитори за корозия относно алуминиевите двигатели и части на охладителната система". Разгледай например дата-шита на антифриза ZEREX G48, на VALVOLINE. Там с изненада ще прочетеш : Valvoline’s Zerex G 48 antifreeze coolant is a universal ethylene glycol-based formulation suitable for passenger cars, light trucks and heavy-duty vehicles. The formulation is designed for both gasoline and diesel engines. Its low-silicate, low pH, phosphate free European technology protects all cooling system metals, including aluminum, from corrosion. The ASTM and other test data shown on this sheet reflect the high performance corrosion inhibitor package.Обръщам внимание, че една друга марка немски автомобили с трилъчева звезда в емблемата, все още ( и през 2011 година) използва стария тип ( синия) антифриз във всичките си модели леки автомобили. Там си има някой особености, но факта си е факт. При това там същия този син антифриз се сменя, забележи, на 15 години или 250 000 км.Пък и ти що го приемаш толкова лично. Да не си помисли, че искам да ти преча на търговията. Напротив, в защита на твоите интереси ще кажа, че за Ауди отдавна не се предлага такъв (син) антифриз (оригинален). Просто при преминаването към по новия антифриз, трябва да се направи промивка с чиста вода. Всъщност в момента единствения оригинален антифриз за Ауди е лилав (VW TL 774 G ).Успех с продажбите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobich Публикувано 3 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2011 Благодаря колега за UP-a...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване