Jump to content

A4 B5 1995-a 1.6


Peterl86

Recommended Posts

Здравейте,

имам проблем с климатроника на колата.Не иска да движи клапите топло/студено и тази която разпределя на коя решетка да духа.

Втория признак по които разбрах, че има проблем е, че след всяко палене на двигателя дисплея мига.

Реших да не давам пари по маистори и си направих кабел за връзка по тази схема

http://www.vwclub.bg/~LR/VAG-COM-Interface.jpg

Единственият вариант на VAG-COM, които тръгна с тази схема e 311.2-N.Свързах се на буксата за диагностика на колата и пуснах софтуера.Избрах менюто:

->Control Modul Finder.Резултата е следният:

Address 01

Protocol: KW1281

Controller: 8D0 907 557 B

Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D08

Coding: 04001

Shop #: WSC 00000

Address 03

Protocol: KW1281

Controller: 4D0 907 379 D

Component: ABS BOSCH 5 7402

Coding: 0265108005

Shop #: BB 37402

Address 08

Protocol: KW1281

Controller: 8D0 820 043 D

Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D63

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

Skipping Address 15-Airbags

Address 17

Protocol: KW1281

Controller: 8D0 919 033 C

Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D03

Coding: 00142

Shop #: WSC 06311

Address 25

Protocol: KW1281

Controller: 4A0 953 234

Component: IMMO AUZ9Z0D2308879 D77

Coding: 00000

Shop #: WSC 00150

След което се опитах да регистрирам програмата, но на мястото където трябваше да въведа регистрационният код пишеше това:

Please test on a car before registering!Ако не регистрирам програмата немога да пусна Auto-Scan функцията за търсене на грешки.Можете ли да ми помогнете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешки ни трябват, а не информация за блоковете! Опитай да си разпиташ директно само 08 Климатроник-а и какви грешки има в него. :gmorning:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липсва ти кодировка на блока или не може да се направи, ако не е за този модел автомобил. Може и да е дефектирал. Трябва първо да се кодира, а след това да се напаснат клапите към компютъра. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, даваш контакт и влизаш в 08 климатроник, след това в 07 Кодиране кода може да бъде за теб два варианта 00040 - за Zexel-Kompressor или 00160 - за Nippondenso/Denso-Kompressor. Пробвай първият и ако не стане вкарваш вторият. Вкарваш кодът, потвърждаваш, излизаш от компютъра на климатроника. След това връщащ контакта 5сек., отново даваш контакт и влизаш в 08 Климатроник, влизаш в 02 и проверяваш за грешки, ако няма излизаш от проверка за грешки и продължаваш към адаптиране на клапите. Ако има грешка се пробваш да я изчистиш или питаш тука с номера на грешката и описанието й. За адаптиране на клапите не трябва да имаш грешки за тях в паметта на компютъра. Влизаш в 04 Базови настройки и задаваш канал 001. Клапите се задвижват и започват да обхождат крайните положения, на екрана четирите (трите) стойности на потенциометрите започват да се изменят, напасването е успешно, когато стойностите на клапите станат 0 всички полета и те спрат да се движат. Разпитваш за грешки в паметта и питаш ако има. След това може да загасиш колата и да я запалиш, и да пробваш дали всичко е наред.

:(

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес вкарах този код 00040 и контролера го прие.След това върнах контактния ключ в изходно положение за около минута.Влязох отново в контролера на климатика, но пак не изкара никакви грешки, a дисплея продължава да мига.Пробвах да

вляза в базови настройки, но ми казва, че не е регистрирана програмата.От друга страна пък немога да е регистрирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери си читав Ваг ком и си кодирай блока. Според мен не си го кодирал още, щом не е регистрирана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Смених климатроника (на стария прецаках дисплея от презадояване)и реших да направа процедурата с клапите

Мисля че след това се появи новата поредна грешка :

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

До колкото разбирам е проблем с датчика на коляновия вал :blink:

Такъв е и резултата - в момента колата не пали :D

Дали не е изгорял щото цял ден я ръчкам с VAG COM-a на контакт и зарядно точно на 13,8v стабилизирано

Забелязах че ми е занулен малкия километраж и четох, че може да е заради новия климатик и километража нещо ...?

Но не вярвам да не пали заради това !

Е няма да се учудя и да е така

Давайе акъл :hilezh:

После ще питам и за другите грешки за сега си мечтая да я запаля :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених климатроника (на стария прецаках дисплея от презадояване)и реших да направа процедурата с клапите

Мисля че след това се появи новата поредна грешка :

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

До колкото разбирам е проблем с датчика на коляновия вал :hilezh:

Такъв е и резултата - в момента колата не пали :)

Дали не е изгорял щото цял ден я ръчкам с VAG COM-a на контакт и зарядно точно на 13,8v стабилизирано

Забелязах че ми е занулен малкия километраж и четох, че може да е заради новия климатик и километража нещо ...?

Но не вярвам да не пали заради това !

Е няма да се учудя и да е така

Давайе акъл :hilezh:

После ще питам и за другите грешки за сега си мечтая да я запаля :hilezh:

Ще напиша какъв беше проблема за да съм полезен

КОМУТАТОРА(има го самона а4 1.8Т- обикновените с 2 бобини го нямат)

Това е грешката за комутатора и може да се види само от климатроника(мисля че не се отбелазва в грешката за кодовете а само се чете с кабел) в диагностиката за двигатела я НЯМА:

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Малко инфо от колегите, което единствено ми бе полезно в моя случай :hilezh:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92034&st=0&p=1410721&fromsearch=1entry1410721

Това за кодировките за мен са пълни глупости (сменям 3 управления на климатроника)с всичките си пали( и 3те не са читави иначе), само трябва да се заучват клапите(моторчетата)

За мен това с разпознаването не е вярно или моята кола вече се е запознала с всичките :hilezh:

Вероятно само взимат пари по сервизите

Е комутатора си е бая скъп и е по добре да беше иначе....

Лично наблюдение - моля да не ме нападате със спорове :hilezh:

Редактирано от jonidep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще напиша какъв беше проблема за да съм полезен

КОМУТАТОРА(има го самона а4 1.8Т- обикновените с 2 бобини го нямат)

Това е грешката за комутатора и може да се види само от климатроника(мисля че не се отбелазва в грешката за кодовете а само се чете с кабел) в диагностиката за двигатела я НЯМА:

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Малко инфо от колегите, което единствено ми бе полезно в моя случай :hilezh:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92034&st=0&p=1410721&fromsearch=1entry1410721

Това за кодировките за мен са пълни глупости (сменям 3 управления на климатроника)с всичките си пали( и 3те не са читави иначе), само трябва да се заучват клапите(моторчетата)

За мен това с разпознаването не е вярно или моята кола вече се е запознала с всичките :hilezh:

Вероятно само взимат пари по сервизите

Е комутатора си е бая скъп и е по добре да беше иначе....

Лично наблюдение - моля да не ме нападате със спорове :dance:

И гумите ли,когато си сменяш,след това ти пали колата?Щото и те имат толкова общо с паленето,колкото и климатроника.И не се кодира за да ти пали,а и не за да ти вземат парите,ама поне разсмиваш :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...