Peterl86 Публикувано 3 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2010 Здравейте,имам проблем с климатроника на колата.Не иска да движи клапите топло/студено и тази която разпределя на коя решетка да духа.Втория признак по които разбрах, че има проблем е, че след всяко палене на двигателя дисплея мига.Реших да не давам пари по маистори и си направих кабел за връзка по тази схемаhttp://www.vwclub.bg/~LR/VAG-COM-Interface.jpgЕдинственият вариант на VAG-COM, които тръгна с тази схема e 311.2-N.Свързах се на буксата за диагностика на колата и пуснах софтуера.Избрах менюто: ->Control Modul Finder.Резултата е следният:Address 01 Protocol: KW1281 Controller: 8D0 907 557 B Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000Address 03 Protocol: KW1281 Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402Address 08 Protocol: KW1281 Controller: 8D0 820 043 D Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D63 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000Skipping Address 15-AirbagsAddress 17 Protocol: KW1281 Controller: 8D0 919 033 C Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D03 Coding: 00142 Shop #: WSC 06311Address 25 Protocol: KW1281 Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0D2308879 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00150След което се опитах да регистрирам програмата, но на мястото където трябваше да въведа регистрационният код пишеше това:Please test on a car before registering!Ако не регистрирам програмата немога да пусна Auto-Scan функцията за търсене на грешки.Можете ли да ми помогнете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 3 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2010 Грешки ни трябват, а не информация за блоковете! Опитай да си разпиташ директно само 08 Климатроник-а и какви грешки има в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peterl86 Публикувано 3 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2010 Пробвах директно, но не излязоха никакви грешки-No fault codes.Ами сега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 3 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2010 Липсва ти кодировка на блока или не може да се направи, ако не е за този модел автомобил. Може и да е дефектирал. Трябва първо да се кодира, а след това да се напаснат клапите към компютъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peterl86 Публикувано 3 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2010 Мога ли някъде да прочета как става това кодиране и напасване на клапите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 3 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2010 (Редактирано) Значи, даваш контакт и влизаш в 08 климатроник, след това в 07 Кодиране кода може да бъде за теб два варианта 00040 - за Zexel-Kompressor или 00160 - за Nippondenso/Denso-Kompressor. Пробвай първият и ако не стане вкарваш вторият. Вкарваш кодът, потвърждаваш, излизаш от компютъра на климатроника. След това връщащ контакта 5сек., отново даваш контакт и влизаш в 08 Климатроник, влизаш в 02 и проверяваш за грешки, ако няма излизаш от проверка за грешки и продължаваш към адаптиране на клапите. Ако има грешка се пробваш да я изчистиш или питаш тука с номера на грешката и описанието й. За адаптиране на клапите не трябва да имаш грешки за тях в паметта на компютъра. Влизаш в 04 Базови настройки и задаваш канал 001. Клапите се задвижват и започват да обхождат крайните положения, на екрана четирите (трите) стойности на потенциометрите започват да се изменят, напасването е успешно, когато стойностите на клапите станат 0 всички полета и те спрат да се движат. Разпитваш за грешки в паметта и питаш ако има. След това може да загасиш колата и да я запалиш, и да пробваш дали всичко е наред. Редактирано 3 Октомври 2010 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peterl86 Публикувано 4 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 Днес вкарах този код 00040 и контролера го прие.След това върнах контактния ключ в изходно положение за около минута.Влязох отново в контролера на климатика, но пак не изкара никакви грешки, a дисплея продължава да мига.Пробвах да вляза в базови настройки, но ми казва, че не е регистрирана програмата.От друга страна пък немога да е регистрирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 4 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 Намери си читав Ваг ком и си кодирай блока. Според мен не си го кодирал още, щом не е регистрирана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peterl86 Публикувано 13 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 Има ли някои със сигурност работещ(crack-нат) VAG-COM 311.2-N? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jonidep Публикувано 15 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2011 Смених климатроника (на стария прецаках дисплея от презадояване)и реших да направа процедурата с клапитеМисля че след това се появи новата поредна грешка :01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - IntermittentДо колкото разбирам е проблем с датчика на коляновия вал Такъв е и резултата - в момента колата не пали Дали не е изгорял щото цял ден я ръчкам с VAG COM-a на контакт и зарядно точно на 13,8v стабилизираноЗабелязах че ми е занулен малкия километраж и четох, че може да е заради новия климатик и километража нещо ...?Но не вярвам да не пали заради това !Е няма да се учудя и да е така Давайе акъл После ще питам и за другите грешки за сега си мечтая да я запаля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jonidep Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 (Редактирано) Смених климатроника (на стария прецаках дисплея от презадояване)и реших да направа процедурата с клапитеМисля че след това се появи новата поредна грешка :01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - IntermittentДо колкото разбирам е проблем с датчика на коляновия вал Такъв е и резултата - в момента колата не пали Дали не е изгорял щото цял ден я ръчкам с VAG COM-a на контакт и зарядно точно на 13,8v стабилизираноЗабелязах че ми е занулен малкия километраж и четох, че може да е заради новия климатик и километража нещо ...?Но не вярвам да не пали заради това !Е няма да се учудя и да е така Давайе акъл После ще питам и за другите грешки за сега си мечтая да я запаля Ще напиша какъв беше проблема за да съм полезенКОМУТАТОРА(има го самона а4 1.8Т- обикновените с 2 бобини го нямат)Това е грешката за комутатора и може да се види само от климатроника(мисля че не се отбелазва в грешката за кодовете а само се чете с кабел) в диагностиката за двигатела я НЯМА:01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - IntermittentМалко инфо от колегите, което единствено ми бе полезно в моя случай http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92034&st=0&p=1410721&fromsearch=1entry1410721Това за кодировките за мен са пълни глупости (сменям 3 управления на климатроника)с всичките си пали( и 3те не са читави иначе), само трябва да се заучват клапите(моторчетата)За мен това с разпознаването не е вярно или моята кола вече се е запознала с всичките Вероятно само взимат пари по сервизитеЕ комутатора си е бая скъп и е по добре да беше иначе....Лично наблюдение - моля да не ме нападате със спорове Редактирано 22 Януари 2011 от jonidep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUD_TIP Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 Ще напиша какъв беше проблема за да съм полезенКОМУТАТОРА(има го самона а4 1.8Т- обикновените с 2 бобини го нямат)Това е грешката за комутатора и може да се види само от климатроника(мисля че не се отбелазва в грешката за кодовете а само се чете с кабел) в диагностиката за двигатела я НЯМА:01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - IntermittentМалко инфо от колегите, което единствено ми бе полезно в моя случай http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92034&st=0&p=1410721&fromsearch=1entry1410721Това за кодировките за мен са пълни глупости (сменям 3 управления на климатроника)с всичките си пали( и 3те не са читави иначе), само трябва да се заучват клапите(моторчетата)За мен това с разпознаването не е вярно или моята кола вече се е запознала с всичките Вероятно само взимат пари по сервизитеЕ комутатора си е бая скъп и е по добре да беше иначе....Лично наблюдение - моля да не ме нападате със спорове И гумите ли,когато си сменяш,след това ти пали колата?Щото и те имат толкова общо с паленето,колкото и климатроника.И не се кодира за да ти пали,а и не за да ти вземат парите,ама поне разсмиваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване