Jump to content

jonidep

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно jonidep

  • Рожден ден 14.07.1978

Друго

  • Kaра
    audi a4 / Passat b3

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Интереси
    Коли

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

jonidep's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ауди а4 1,8Т - 1995г. Имам 100% проблем като твоя и за момента нямам решение. Ако си се справил с виенето, пененето, загряването на маслото(може и да е нормално загряването?)ПОМАГАЙ !!! моля За момента съм купил 2 хидравлични рейки втора ръка, пробвал съм 3 маркуча и 3 помпи и 3 клапана (2 прецаках с претягане) Сега си имам 3 рейки(оригиналната която тече ама работеше,и 2 уж читави втора ръка) 2 помпи и 2 маркуча. Колкото е по-студена системата и колата толкова е по-тиха помпата (безшумна)и толкова е по-лек волана. След като загрее започва да бръмчи и се засилва все повече като въртя хидравликата (ако постои на ниски обороти и не мърдам волана позатихва и се оправя за известно време). Когато я задържа в крайно ляво или дясно има някакво пробутване след което ми връща леко волана и докато не натисна газта волана остава стегнат (понякога). За момента се съмнявам най-много във клапана т.к предните 2 ги претягах и следствие на това почнаха да заяждат и им правих лек ремонт . Третия клапан(в момента) е от дизел и помпата беше различна. Моля че пишеше 90 а на моята 115 (вероятно бара). Рейките са еднакви "Koyo" (френски- затова и се прецакват ) Ще се радвам ако някой ми даде решение на проблема. Резултати : Помпа - х 3 Рейки - х 2 (съмнение за износени тефлонови О-престени на разпределителя)Не мога да намеря никаде такива маркуч(високо ) - х3 клапан на маркуча (2 прецаках) - х3 И да не забравя - почистил съм цедката в разширителя до блясък. Ползвам тази течност "зелена" http://mgautobg.com/index.php?route=product/product&product_id=101
  2. Комутатор Това е новата грешка която я вадя от грешките на управлението но маи на него не я показва: 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - Intermittent http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92034&st=0&p=1410721&fromsearch=1entry1410721
  3. jonidep

    A4 B5 1995-a 1.6

    Ще напиша какъв беше проблема за да съм полезен КОМУТАТОРА(има го самона а4 1.8Т- обикновените с 2 бобини го нямат) Това е грешката за комутатора и може да се види само от климатроника(мисля че не се отбелазва в грешката за кодовете а само се чете с кабел) в диагностиката за двигатела я НЯМА: 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Малко инфо от колегите, което единствено ми бе полезно в моя случай http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92034&st=0&p=1410721&fromsearch=1entry1410721 Това за кодировките за мен са пълни глупости (сменям 3 управления на климатроника)с всичките си пали( и 3те не са читави иначе), само трябва да се заучват клапите(моторчетата) За мен това с разпознаването не е вярно или моята кола вече се е запознала с всичките Вероятно само взимат пари по сервизите Е комутатора си е бая скъп и е по добре да беше иначе.... Лично наблюдение - моля да не ме нападате със спорове
  4. Резултата естествено е комутатора Сменен с работещ /оригинален втора рака /и всичко е ОК Тия дни ще оперирам стария
  5. Може би и при мене е проблема в комутатора-колата я няма никаква на нито една свещ Едва ли ще стане с 4 спойки и при мен (за всяка по една) Проверих всичко: бушони, датчик на вала и на хол, каквото се сетите ама…не та не Остава комутатор ,компа на колата или тъпите аларма да спира или пуска нещо(да се е прецакала) Като за начало ще търся втора ръка комутатор да го заменя да пробвам
  6. То и моя проблем беше същия Т.к. го препоих целия(така ме посъветваха и нямах все още кабел)реших да презапоя и чипа на дисплея но излезе че пътечките под чипа са много слаби от страна на нагряване и такъв е крайният резултат (а може би си пяха проблемно те за мигането) Помагайте кои как може ? Довечера пак ще запознавам климатроника с колата П.п. Всички бушони на колата са здрави така че няма проблем с тях
  7. Ако сложа старото дали ще мога да го кодирам с Ваг-кома(311.2n -rs232) Проблема на старото е че съм прецакал дисплея а на новия дисплея няма букса Пробвах да кодирам новото управление и може нещо да не е паснало То и с него го прецаках Трябва ли да пиша някакви кодове от старото на новото или да си ползвам тези на новото за новото! Явно нещо не се разбира с компа на колата или таблото ? Само че не показва нищо на таблото като проблем Възможно е новото да не е подходящо, т.к. не включва компресора и има разлика във това на кои код какво да показва на колата Може и да е от дизел незнам ама го взех за 10 кинта (вероятно от А3 ,на него си пише B5 ?)и другото си тръгна. От както се пробвах да го кодирам към колата маи спря искрата на бобините Това е новата грешка която я вадя от грешките на управлението но маи на него не я показва: 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Датчика на хол на разпределителя е здрав - значи не е от него Незнам има ли други датчици по колата за бобините? Имам и проблем с темп.датчици да не се изключили искрата ?! От Кюстендил съм и няма читави майстори а читавите нямат време да ходят до моя гараж С тая кола се видях в приключение добре че вярната ми Б3ка си ме слуша
  8. Смених климатроника (на стария прецаках дисплея от презаpояване)и реших да направа процедурата с клапите Мисля че след това се появи новата поредна грешка : 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - Intermittent До колкото разбирам е проблем с датчика на коляновия вал Такъв е и резултата - в момента колата не пали Дали не е изгорял щото цял ден я ръчкам с VAG COM-a на контакт и зарядно точно на 13,8v стабилизирано Забелязах че ми е занулен малкия километраж и четох, че може да е заради новия климатроник и километража нещо ...? Но не вярвам да не пали заради това ! Е няма да се учудя и да е така Давайе акъл После ще питам и за другите грешки за сега си мечтая да я запаля
  9. jonidep

    A4 B5 1995-a 1.6

    Смених климатроника (на стария прецаках дисплея от презадояване)и реших да направа процедурата с клапите Мисля че след това се появи новата поредна грешка : 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - Intermittent До колкото разбирам е проблем с датчика на коляновия вал Такъв е и резултата - в момента колата не пали Дали не е изгорял щото цял ден я ръчкам с VAG COM-a на контакт и зарядно точно на 13,8v стабилизирано Забелязах че ми е занулен малкия километраж и четох, че може да е заради новия климатик и километража нещо ...? Но не вярвам да не пали заради това ! Е няма да се учудя и да е така Давайе акъл После ще питам и за другите грешки за сега си мечтая да я запаля
  10. При мен проблема е същия Давам контакта, мига 2,3 минути и после само вентилатора управлява Така я купих. Бушона които захранва климатика (30А) е нагорял много и постоянно прекъсваше Това го оправих ,но проблема си остана с премигването и т.н. Пробвах друго управление от А3 на моята А4 и всичко тръгна на 100% но със стария пак същото Управлението го презапоих на буксите и даже и по-глоямата час от чиповете (занимавал съм се със споикй) Резултатпр при мене никакъв, но поне не се повреди повече Някаде четох , че имало 2 кода в зависимост от управлението и с помоща на кабел сработвало с компа на колата Които знае да дава някакъв акъл иначе ще ми литнат още 80 кинта тия дни
×
×
  • Create New...