GENADII Публикувано 9 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 Един въпрос към тези, които са запознати с проблема... Зимния комплект с гуми за автомобила не е оборудван с датчици на винтилите, които кореспондират със системата за сканиране на налягането (ако не се лъжа TPMS или RDC при някои марки автомобили). Въпросът ми е, дали е възможно да се деактивира/изключи по някакъв начин системата, за да се спре непрекъснатото писукане и сигнализиране от дисплея? А като цяло, този вид екстра е полезна но доста често работи некоректно. Колата е А4 S-line 2.0 TDI 170 к.с. комби 2007 год. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENADII Публикувано 9 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 Никой ли не може да помогне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hivanov Публикувано 9 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 Само през ВАГ-КОМ може да се деактивира, пробвай така:WITH A ROSS-TECH VAG-COM TOOL:LOG on to [17] - Instrument Cluster Audi A4 (8E) Instrument Cluster(8EC/8ED/8HE)GO TO: AdaptationChannel 061: CAN-Databus Comfort (Installation List)+00512 = Tire Pressure Control (Optional)Subtract 512 from number given...Bam your done!!!! No more TPMS!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 9 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 По какъв начин се подава сигнала от датчиците към системата?Ясно че е безжично...На ауди и vw мисля показва само че има промяна в някоя от гумите,на мерцедес се отчита цифрово стойността на всяка една. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hivanov Публикувано 9 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2010 Чрез радио-сигнал датчика в гумата изпраща информация за налягането (някои мерят и температура) към ЕКУ-то на автомобила. Датчиците са с батерия, която издържа 7-10 години или 250 К км - твърдят производителите.От тази година Ауди минаха на ABS- базирана система, т.е. ABS-датчиците следят за разминаване във въртенетона кое да е колело и от там за спаднало налягане в гумата. По-евтинко е, ама и това върши работа. В САЩ TPMS-a, е задължителен за всеки нов автомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENADII Публикувано 10 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 Само през ВАГ-КОМ може да се деактивира, пробвай така:Благодаря за помоща! Всичко вече е "ОК" на таблото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване