Jump to content

смяна на масло на мултитроник,а трябва ли и филтъра да се сменя


Kissman

Recommended Posts

Колеги здравейте,

предстои ми смяна на масло на мултитроник на А4,Б6,2001 понеже не се знае предишния собственик как се е грижил и днес в специализиран сервиз за автоматични скорости ( София,след Хладилника по пътя към Драгалевци,след Мототехника) ми казаха изрично че не сменя вътрешен филтър а само при ремонт на кутията.Това ме изненада и затова ги питах пак няколко пъти.За смяна на маслото препоръчаха пълна синтетика на Esso,добро ли е това масло според вас и следваща смяна да е след 40-50 000 км.Цена с труд 280 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега ,колега,преди 1 месец си смених маслото на мулти-то в "Порше"-Запад на бул."Европа",което ми "стъпа" на 1050 лв всичко,масло,филтър,гарнитура за картер,маслопровод и диагностика 2 години гаранция или 60 000 км.Задължително е маслото да е от ВАГ-групата и непременно се сменя тръбопровода,който е най-скъп в цялата операция(527,19 без ДДС),направи си ти сметка,по-евтиния вариант и 0% сигурност или скъпото,но сигурно :flipoff: .Имай впредвид после,че ремонта отива на "изуй" гащи,работата става дебела,ама кеф-цена няма са казали някои хора и са прави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега ,колега,преди 1 месец си смених маслото на мулти-то в "Порше"-Запад на бул."Европа",което ми "стъпа" на 1050 лв всичко,масло,филтър,гарнитура за картер,маслопровод и диагностика 2 години гаранция или 60 000 км.Задължително е маслото да е от ВАГ-групата и непременно се сменя тръбопровода,който е най-скъп в цялата операция(527,19 без ДДС),направи си ти сметка,по-евтиния вариант и 0% сигурност или скъпото,но сигурно ;) .Имай впредвид после,че ремонта отива на "изуй" гащи,работата става дебела,ама кеф-цена няма са казали някои хора и са прави

колега Стефанаки уверен ли си 4е си мултитроник? аз ли4но не съм видял такава кутия с картер и за да ти сменят вътрешния филтър на мултитроник се разглобява половината кутия.за маслото си прав оригиналното е по4ти 18евро литъра. за "тръбопровода " малко са те метнали,вярно е 4е се води външен филтър ,но не е задължително да се сменя освен при краш слу4ки.саита на ФВ груп е erwin.online -вси4ката специфи4на информация я има ,само 4е се плаща. за мултитроник е описано подробно абсолютно вси4ко -остава само и да се 4ете :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,кво значи дали съм уверен :flipoff: ?Ами то след като не трябва да се сменя нищо,недейте тогава,карайте така,но бъркаш за въшния филтър,защото в него има клапани за налягане на маслото,но тук има повече инфо:

http://multitronic-box.com/GR/home.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до момента това което научих е че маслото наистина трябва да е оригинално ( препоръчително е ) за Ауди и Фолсваген и могат да ми го намерят за 34 лв. литър,но по данните за кутията пише че ми трябват 7 литра,което ми се вижда бая много но явно в сервиза са ми казали 6 литра защото не може съвсем да се източи до сухо.Колкото до този външен филтър ( вътрешния наистина не се сменя освен при ремонт и трябва както каза колегата по-горе да се разглоби цялата кутия ) наистина е скъп външния филтър и все още не съм убеден дали е нужно да се сменя при всяка смяна на масло,ще търся и други мнения.Това което се прави у нас е да се измие с кореселин,така ми каза един майстор че се правело и имало ефект...сега дали е така незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...