Jump to content

Повреден термостат ? А4 AJM


kikson1979

Recommended Posts

Здравейте колеги и за много години :)

Ще помоля за Вашите мнения.Та филмът е следният:Колата е А4 1.9 PD AJM,в това прекрасно време загрява до към 83 градуса,трудно (по климматроник,на 49 канал я слседя) и 90 градуса по табло.След 10км. извънградско каране температурата започна да спада до към 70 градуса,после се вдигна до към 80 после пада и така няколко пъти за 50км.На място както държи 81 градуса и започва да пада температурата,след престой до към 59 градуса,парното в ключено и работи доста добре.При изключено парно по не ги прави тези работи с паданията на температурите,но пак се забелязват.За мен си е заминал термостат,но все пак предпочитам да го споделя.

Предварително благодаря на отзовалите се с коментар :bia:

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По думите ти прилича на термостат. Той е най-евтината част и не се сменя много трудно. Моят съвет е да си вземеш оригинален, независимо че е 3 пъти по-скъп от алтернативните. След това обезвъздушаваш хубаво системата с антифриз и вода и казваш какво положението след пътен тест. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По думите ти прилича на термостат. Той е най-евтината част и не се сменя много трудно. Моят съвет е да си вземеш оригинален, независимо че е 3 пъти по-скъп от алтернативните. След това обезвъздушаваш хубаво системата с антифриз и вода и казваш какво положението след пътен тест. ;)

100% ще взема оригинален термостата.Като се замисля по Коледните празници ми направи нещо подобно на дълъг път,стрелката падна под 90 градуса по табло,а после възстанови сега се сещам,но не и обърнах внимание,а си беше топло навън.Утре след като загрее на 80 градуса ще видя долния маркуч дали и той е затоплил,ако грее ясна е работата ;)

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90 градуса по табло не винаги са 90 градуса по датчика за температура на охл. течност.

Това е ясно,за това следя 49 канал на климатроника,където отчита температура на охладителна течност...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ясно,за това следя 49 канал на климатроника,където отчита температура на охладителна течност...

а за колегата ясно ли е? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го има същия проблем,само че става въпрос за AFN мотор. <_<

Значи на таблото показва 90 градуса,а на 49 канал не може да качи повече от 83 и то ако не е пуснат климатроника,пусна ли климатроника не загрява повече от 70 и няколко градуса.

Дори да стигне 90(по табло)градуса,когато климатроника е пуснат и си карам нормално без да я пиля започва да пада температурата до 70градуса(пак по табло)

А спра ли на едно място с пуснат климатроник почти пада до 60 градуса.

Това ще рече ли,че термостата е аут от играта ? Сменях го миналата година с Беру 20 и някакъв лев беше.Явно за тия пари толкова. :blink:

А и разхода също ми е завишен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично не е нормално това.Говорих тези дни с колеги,които имат същия като твоя двигател,АФН,има ли са и същите симптоми и след смяна на термостат всичко е ОК.Провери си и температурния даткчик,което е по-малко вероятното,замери си и антифриза на колко градуса е профелактично,защото аз бях на -10 и познай как се оцъклих :hilezh:

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече има развитие темата.Сменен е термостата и проверен и освежен е антифриза.

Резултат: двигателя загря до 93 градуса,химерна температура преди това,а парното духа по-топло,когато е на МАХ,като че ли.

Надявам се и разхода да влезе в граници :bia: А който има същите симптоми,просто да не се чуди изобщо.

п.с. Майстора извади заводския термостат от колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,какъв термостат взе в крайна сметка и колко пари ? :rolleyes:)

Редактирано от Wizi
Престанете да ЦИТИРАТЕ последните мнения в темите!!!!!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза,в който се обслужва колата е доста добър и работят уж с оригинални части,може да се каже че са специалисти във VAG групата.Не съм закупувал аз термостата избягвам вече,просто стават грешки,но до колкото видях немски Behr са поставили и са ревизирали с Хипо антифриз,защото моментно е показвала -10 градуса охладителната ми течност,та направили са я да е към -30 :)

п.с. 100лв. ми излезе вскичко,като междувременно ми провериха подгревните свещи,диагностика направихме,обстоен преглед общо взето.Според мен е по-важно часта да е качествена,с доказан произход,а не колко струва,защото сме виждали понякога много скъпи части на какво приличат точно след няколко месеца :)

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...