Jump to content

теч на антифриз


idvam78

Recommended Posts

Здравейте. Ще пробвам без снимка да опиша мястото на теча.

постоянно ми се налага да доливам антифриз, след няколкократно взиране под капака видях, че от карбуратора капе антифриз- малко се озадачих защото незнам дали до там изобщо достига антифриз и отначало си мислех, че е ефект от кондизирането на газта. в долния ляв ъгъл на карбуратора има нещо като кръгла вдлъбнатина, може би затапена с желязна тапа, но от там таи непрекъснато. Ако действително губя от там антифриз, как да реша проблема, може ли собственоръчно да запълня с нещо тази вдлъбнатина за да неходя по майстори /дано не съм написъл простотии/?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега не се отвива просто забиваш нещо в нея и я вадиш, а пък новата азлично я намазах с херметик за по сигурно и я набих с подходяща вложка. Само за размера не съм сигурен нещо за 18мм ми се върти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега тапата седи на всмукателните тръби под карбураторът избива се внимателно за да не я набиеш навътре и после се набива нова не сложно прави се с остра отвертка и тапите са стотинки , ако я набиеш случайно навътре старите се вадят с магнит писалка , споделям ти от опит защото аз набих моята навътре в блокът и едва я измъкнах добре че на помощ се притече този магнит

Редактирано от stangata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите колеги! Но ми е чудно какво има да се охлажда в карбуратора, че е свързан към охладителната система!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Извинявам се че пак "възкръствам" темата, ама ходих при майстор да смени въпросната тапа, той ми отговори, че по принцип много трудно излизат и изкаше да я затапи отгоре с някаква пластина, за някаква съчма ми говори , да сложи гума да оплатни и т.н. и се отказах. Та питането ми е мога ли сам да я сменя, трудно ли излиза старата тапа, къде в бургас мога да намеря такава тапа - мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да ти обясня:

Първо тапите мислея че са три - една отпред на колектора и две отзад.

Предната е лесна - С отверка чукаш по периферията на тапата и тя се завърта на страни. Хващаш яко с клещи и вън!

Купуваш нова със същия размер и набиваш така че периферията да се изравни с плоскоста на колектора.

За смяна на задните трябва да се сваля колектора. За тях е препоръчително да се сменят. щом е изгнила едната знаи и другите са на същото положение.

:zustimm::( :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...