idvam78 Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Здравейте. Ще пробвам без снимка да опиша мястото на теча. постоянно ми се налага да доливам антифриз, след няколкократно взиране под капака видях, че от карбуратора капе антифриз- малко се озадачих защото незнам дали до там изобщо достига антифриз и отначало си мислех, че е ефект от кондизирането на газта. в долния ляв ъгъл на карбуратора има нещо като кръгла вдлъбнатина, може би затапена с желязна тапа, но от там таи непрекъснато. Ако действително губя от там антифриз, как да реша проблема, може ли собственоръчно да запълня с нещо тази вдлъбнатина за да неходя по майстори /дано не съм написъл простотии/? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 смени тапата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
idvam78 Публикувано 12 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 ОК Мога ли сам да си я сменя, как се развива? Можеби трябва специален ключ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Не колега не се отвива просто забиваш нещо в нея и я вадиш, а пък новата азлично я намазах с херметик за по сигурно и я набих с подходяща вложка. Само за размера не съм сигурен нещо за 18мм ми се върти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 (Редактирано) колега тапата седи на всмукателните тръби под карбураторът избива се внимателно за да не я набиеш навътре и после се набива нова не сложно прави се с остра отвертка и тапите са стотинки , ако я набиеш случайно навътре старите се вадят с магнит писалка , споделям ти от опит защото аз набих моята навътре в блокът и едва я измъкнах добре че на помощ се притече този магнит Редактирано 12 Април 2011 от stangata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
idvam78 Публикувано 13 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 Благодаря за отговорите колеги! Но ми е чудно какво има да се охлажда в карбуратора, че е свързан към охладителната система!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 13 Април 2011 Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 обратно загрява го Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
idvam78 Публикувано 5 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2011 Извинявам се че пак "възкръствам" темата, ама ходих при майстор да смени въпросната тапа, той ми отговори, че по принцип много трудно излизат и изкаше да я затапи отгоре с някаква пластина, за някаква съчма ми говори , да сложи гума да оплатни и т.н. и се отказах. Та питането ми е мога ли сам да я сменя, трудно ли излиза старата тапа, къде в бургас мога да намеря такава тапа - мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 6 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2011 Ще се опитам да ти обясня:Първо тапите мислея че са три - една отпред на колектора и две отзад.Предната е лесна - С отверка чукаш по периферията на тапата и тя се завърта на страни. Хващаш яко с клещи и вън!Купуваш нова със същия размер и набиваш така че периферията да се изравни с плоскоста на колектора.За смяна на задните трябва да се сваля колектора. За тях е препоръчително да се сменят. щом е изгнила едната знаи и другите са на същото положение. :( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване