Jump to content

Проблем с диагностика А6 2.6


mitsubishi galant

Recommended Posts

Проблема е следния. Поради непонятни за мен причини, не мога да вляза в компютъра на колата. Единствените места на които успявам са ABS и промяна на сервизните интервали. На моменти губи връзка и с тях, а с двигателя изобщо няма комуникация. Пробвах с няколко кабела, Ваг-Ком и един тестер с който преди това съм влизал, но не става. Някой да има идея ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Година? Има едни колици, дето диагностиката на двигатела минава през имобилайзера ( отделна кутия ) до около 1997 г и ако той е преработен няма диагностика, там се вързват няколко крачета за да тръгне, ако имото е в таблото вероятно то е проблемно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маса- откачила се е накъде.

При мен след елиминиране на аларма, имобилайзер, клеморед, бушони, колата отказваше да осъществи контакт с ВАГ-КОМ-а.

След завиване на въпросния откачен масов кабел, всичко си дойде на мястото, а на мен ми се размина микро- инфаркта :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм, и аз точно щях да питам, дали е възможно да е причина имобилайзера и компютъра да се самозаключва , понеже съм с емулатор. Имобилайзера сдаде багажа и беше кутийка зад таблото и го заменихме с този емулатор. А иначе годината е 1995 2.6 АВС . Алармата е фабричната. Иво а кой кабел беше при теб ? По принцип колата си работи нормално, но искам да видя за какво става въпрос...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самия имобилайзер осъществява вътрешна връзка между тестера и двигатела. Емулатора не го прави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже имобилайзера го изхвърлих , в такъв случай мога ли ако намеря друг да го вържа само за да работи диагностиката , а емулатора да си остане ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен проблем, на един приятел се случи същото нещо :) само че на А4. С моя кабел не мога да се свържа, досега не съм имал такъв проблем. С интерес ще следя темата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проблема бе решен и вече имам комуникация с контролерите на двигателя. Както и в началото бях написал ,проблема се появи в последствие. Човека , който я прави каза, че е имало проблем по буксите на касетофона и това правело комуникацията невъзможна. :lol: Цялата процедура отне почти половин ден и доста нерви.

За моя радост поне, всичко по колата е 6, ламбда сондите работят перфектно и няма грешки .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проблема бе решен и вече имам комуникация с контролерите на двигателя.

Сподели моля, къде е този човек, за да му закарам идентичен случай за разрешаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...