mitsubishi galant Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Проблема е следния. Поради непонятни за мен причини, не мога да вляза в компютъра на колата. Единствените места на които успявам са ABS и промяна на сервизните интервали. На моменти губи връзка и с тях, а с двигателя изобщо няма комуникация. Пробвах с няколко кабела, Ваг-Ком и един тестер с който преди това съм влизал, но не става. Някой да има идея ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Година? Има едни колици, дето диагностиката на двигатела минава през имобилайзера ( отделна кутия ) до около 1997 г и ако той е преработен няма диагностика, там се вързват няколко крачета за да тръгне, ако имото е в таблото вероятно то е проблемно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Маса- откачила се е накъде.При мен след елиминиране на аларма, имобилайзер, клеморед, бушони, колата отказваше да осъществи контакт с ВАГ-КОМ-а.След завиване на въпросния откачен масов кабел, всичко си дойде на мястото, а на мен ми се размина микро- инфаркта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 27 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Хммм, и аз точно щях да питам, дали е възможно да е причина имобилайзера и компютъра да се самозаключва , понеже съм с емулатор. Имобилайзера сдаде багажа и беше кутийка зад таблото и го заменихме с този емулатор. А иначе годината е 1995 2.6 АВС . Алармата е фабричната. Иво а кой кабел беше при теб ? По принцип колата си работи нормално, но искам да видя за какво става въпрос... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Самия имобилайзер осъществява вътрешна връзка между тестера и двигатела. Емулатора не го прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 27 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Понеже имобилайзера го изхвърлих , в такъв случай мога ли ако намеря друг да го вържа само за да работи диагностиката , а емулатора да си остане ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fastv6 Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Интересен проблем, на един приятел се случи същото нещо само че на А4. С моя кабел не мога да се свържа, досега не съм имал такъв проблем. С интерес ще следя темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Днес проблема бе решен и вече имам комуникация с контролерите на двигателя. Както и в началото бях написал ,проблема се появи в последствие. Човека , който я прави каза, че е имало проблем по буксите на касетофона и това правело комуникацията невъзможна. Цялата процедура отне почти половин ден и доста нерви. За моя радост поне, всичко по колата е 6, ламбда сондите работят перфектно и няма грешки . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 29 Април 2010 Доклад Share Публикувано 29 Април 2010 Днес проблема бе решен и вече имам комуникация с контролерите на двигателя.Сподели моля, къде е този човек, за да му закарам идентичен случай за разрешаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts