alexander82 Публикувано 27 Април 2009 Доклад Share Публикувано 27 Април 2009 Здравейте колеги,под десния праг на колата има един маркуч който не знам за какво служи.Изглежда все едно е за конденза на климатика, но всъщност не е или поне при мен. Странното е, че колата смуче въздух от там, предполагам че някой МАЙСТОР е объркал нещо ДРЕБНО и го е разменил с този на климатика и сега трябва да разбера какво се е случило. Въпросният маркуч влиза в десния подкалник и не се знае къде отива.Надявам се, че все пак е преди въздушния филтър.Предполагам че въпросния мъркуч трябва да управлява някой вакум, а не да черпи въздух под колата Колата е А4 1.8Турбо 1996г. Иначе колата си върви добре и харчи малко.Предварително ви благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirnn Публикувано 28 Април 2009 Доклад Share Публикувано 28 Април 2009 Колега имаш ли люк на тавана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander82 Публикувано 29 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2009 Нямам люк колега,надявам се да си запазя час в сервиза за утре, защото ще сменям съединител тези дни и да видим какво ще кажат, но все пак не е нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander82 Публикувано 3 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 Колеги това е маркуча. Според мен е за климатика, а според Вас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dj_donich Публикувано 25 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2009 ХУбави гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander82 Публикувано 28 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2009 Колеги свалих подкалника и ето къде отива мъркуча. Нямам никаква идея за какво служи това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 28 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2009 Канистер за бензиновите пари, от резервоара отива една тръбичка до това съдче, там се събират парите, от там един клапан свързва съдчето с двигатела ( всмук. тръба) и в този момент намалява количеството бензин през дюзите. Основно има и трети маркуч, отиващ в атмосферата. Когато се отвори горния клапан, от атмосферата ( или през възд. ф-р) се вентилира съдчето и през втория маркуч отива в двигатела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване