alter_breed Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 Вчера минах по този не много тежък път и реших да обесня как стават нещата тъй като Немците са решили да спестят 10Евро и не са предвидили кабели за тонколони в задните врати.Инструментите, който ви трябват са :1. отвертки + и -.2. ключе тип гидория 8мм ( за сваляне на жабката)3. ножче, ножичка, изолирбандМатериали:1. кабел поне 7м ( аз си взех 10м 0.50кв ) 2. евробукса със женски отвори ( води се от страната на инсталацията на автомобила струва около 3лв) Свалих задните кори на двете врати после свалих страничните панели на таблото и долните панели в краката и започнах свалянето на панелите, който прикриват коланите.Първо се започва от горната част, тя има само 2 скобички и аз бутнах отвертката странично и когато напънах излезнаха. Долната част се сваля малко по-трудно тъй като за нея трябва първо да откопчаете праговете и на двете врати и после силно да я избутате нагоре. ВНИМАНИЕ не я дърпайте към вас, а само нагоре.Така свалих ги и от двете страни и започнах прекарването първо от дясно. За целта трябва да се свали и жабката за по лесен достъп до CD-то. Започнах окабеляването от вратата към таблото откачих гумения маншон и най долу в ъгъла си има направена дупка и от там прекарах кабела и после под прага и до евробуксата.От ляво подходих по същия начин там има само 1 тънкост бутате си раката над бушоните и стигате до дупка под волана и изкарвате кабела от там после го бутате пък до евробуксата и готово.Свързването към евробуксата ( кафявата) е много лесно, но аз го разбрах по трудния начин. Бях извадил от другата букса само 4 пинчета с кабелчетата към тях, но не влизаха в оригиналната букса и реших, че не са еднакви, а той какъв бил проблема, от стани на оригиналната букса има една жълта пластмаска, тя трябва да се извади и тогава можете да мушнете пинчетата и те си се захващат без проблеми, но аз съм много бърз и направо я срязах оригиналната и после ме хвана много яд. Как се правят корите на вратите? Значи аз си набавих кори с капаци, но не бяха като мойте и затова трябваше да си срежа мойте и да прехвърля капаците. Срязването го направих с макетно ножче ( от скъпите, защото са по здрави и не се огъват лесно) после пробих дупките през,който минават стърчащите пластмаси от самия капак и ги залепих с двукомпонентно лепило и станаха почти като оригиналните. Всичко си е белязано на гърба на кората, така че няма как да сбъркате. За Тонколоните. Аз имах едни Pioneer 17см, но когато ги наложих на кората се оказа, че трябва някъкъв преходен фланец. Аз си направих от шперплат става много лесно и няма смисъл да си купувате фланец. Размерите, който ви трябват са: външен 19см и за вътрешния отвот зависи от чашката на тонколоната и сте готови. За съжаление не съм много добър в изрязването на кръг със Заге и ме досрамя да я снимам, но ще пусна схемичка. Искаше ми се между обеснението ми да кача и снимки, но ми изписва че максималния им размер трябва да е 3,77К , което е твърде малко според мен, защото снимката трябва да е миниатюрна за да се качи. Ето и снимков материал. http://hollowman22.snimka.bg/tuning/audi.762621.30914609 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nuriev Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 Колега тъкмо и аз мислех да се захващам със същата операция,понеже и аз нямам говорители на задните врати Темата ти е супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GetDunked Публикувано 25 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2013 (Редактирано) Редактирано 25 Септември 2013 от GetDunked Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 25 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2013 Надявам се да ви върши работа, а и да отбележа че предлагам помощ за коли от София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Astral9666 Публикувано 14 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2013 колега на мен ми трябва съвет ако може и образец нещо снимка как се свалят корите на вратите на ауди а3 искам да сменя колонките и кабела с нови щото са избити и 2те предни колони ... и също да сменя кабела за задните колони с многожичен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 15 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2013 Колега не ми се е налагало да свалям кора на А3, но ако е до 2001г се сваля по този начин: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=66178, ако над 2001г нямало винтчета на видими места и незнам, но ако пуснеш тема или се разровиш по чуждите сайтове и видео клипове дори може да намериш. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts