Jump to content

В4 кабрио


Recommended Posts

Колеги, нещо много съм се навил да си взема едно кабриолетче обаче познанията ми по темата са почти нула! Спрях се на този модел защото за мен това е най-красивото ауди което мога да взема до 10 хиляди лева.Знам че не е особено практична , но я искам за лично удоволствие , за другото мисля да си оставя В3-ката.

Да започнем от двигателите знам че има 2.0 , 2.3 , 2.6,1.8 и дизел (като последните два ги изключвам защото не са ми по джоба) ,та искам нещо по динамично от двулитровия , колебанията са ми между 2.3 и 2.6 не съм карал коли с тези мотори и определено нямам преки впечатления от тях , та бих се радвал някой да ми направи едно сравнение ( +/- , динамика, разход).

Другото ,което ме тревожи е покрива (дори незнам дали всички са електрически :hilezh: ) как мога да преценя читав ли е или не е , дали няма да протече (върти ми се в главата преди да я взема да я прекарам през авто мивка с четки ) , дали се ремонтира и скъпо ли е ?

Това е засега ,впоследствие сигурно ще се сетя за още нещо.

Благодаря предварително на отзовалите се!

Редактирано от asen_manolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то както си ги изредил освен 2.3 друго не остана

има и 2.8, а по принцип разликата с другите аудита, е само гюрука и цената..., не ти разбирам въпроса!

Да си вземеш - това ли питаш?-ако имаш пари скачай, наистина са страхотни!

Редактирано от Lube
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Addicted е с 2.0 АБК 115 коня, 96 година с 3-ти стоп, ел. гюрук( преди 96 не са с ел. и нямат 3-ти стоп). Градско му дава около 10, но и той си я посръчква. Целия ел. гюрук струва 11 000 лева. , но се ремонтира. За да разбереш дали тече слагаш един маркуч посредата от горе и го пускаш да тече, след 30 мин ако няма нищо значи няма да тече. :hilezh: Не я карай на четки само ще съсипеш колата. Най-големия минус е че вътре в купето е много шумно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесал съм една, която е април '96 дали е с ел. покрив ,че не обърнах внимание ?

На 80% съм сигурен, че е с ел. Другото гледай да има Windshot че иначе ще ти се продуха мозъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.3 мотора мисля,че е до 96...после се заменя от 1.8 Адр 125 коня :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти работа ако наистина е до 96 т.е. няма да е с ел.покривче а пък този 1.8 струва майка си и баща си !

Няма ли някой колега с кабрио да сподели лични впечатления за модела :respekt: ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз исках да си взимам кабрио и се бях спрял на мотора 2.6 В6 150 коня.Най ми допадна като вървеж,звук и разход.Разбира се мислех и за ГИ,иначе е избиване на зъби градско.

Колегата mishov има мн хубаво кабрио.Пусни му ЛС да сподели впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Основно ме интересува какво да гледам при покупка но незнам дали ще можеш да ми отговориш . Коя година е твоя и има ли ел. гюрук? Има някой изпълнения с едни по -особени седалки по високи и широки от обикновенните и рекарото ,та въпроса ми е на определени мотори ли се монтират или зависи какво е поръчал клиента? Ремонтирала ли си нещо по него ,ако може цени на части? Ремонтирала ли си покрива ,че на този който съм харесал задния джам се е матирал и нищо не се вижда през него ? Интересувам се има ли някаяква зависимост от година , двигател , или нещо друго за предната броня , защото има поне три вида , най - вече се чудя на кои слагат RS2 бронята и фаровете с лупите ? Всички ли имат Windshot ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за тези седалки става въпрос , направи ми впечатление че техните релси не са странични като на 80-ките а са на пода ,това + факта че подглавниците им стърчат занчително над главата ми като седна, ме води на мисълта че може да служат за предпазване на главите на шофьра и пътника при евентуално преобръщане на колата. На повечето кабриолети от други марки съм забелязал специални тръби за тази цел . Искам да знам дали съм прав или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи по конкретно какво те интересува!Аз съм доволна от кабриото 96г., 2.0, 16V,136к.с.

мутро, ти да не взе на Тони Хабриолета веееее?? :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебаси седалките! Гъза си давам да седна в тях :)

Па с разпран гъз кво 'ше правиш в тях бре ? :hilezh::):)

Тия седлки са ми основен критерий при търсенето на кабриолет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основно ме интересува какво да гледам при покупка но незнам дали ще можеш да ми отговориш . Коя година е твоя и има ли ел. гюрук? Има някой изпълнения с едни по -особени седалки по високи и широки от обикновенните и рекарото ,та въпроса ми е на определени мотори ли се монтират или зависи какво е поръчал клиента? Ремонтирала ли си нещо по него ,ако може цени на части? Ремонтирала ли си покрива ,че на този който съм харесал задния джам се е матирал и нищо не се вижда през него ? Интересувам се има ли някаяква зависимост от година , двигател , или нещо друго за предната броня , защото има поне три вида , най - вече се чудя на кои слагат RS2 бронята и фаровете с лупите ? Всички ли имат Windshot ?

:rolleyes: мога да ти отговоря на доста въпроси по принцип ако имам желание и ако не са глупави.Колата ми е 96г/писала съм го/ с ел.гюрук е.Седалките ме са кожа и плат в синьо малко тип рекаро са.Не мисля че типа седалка зависи от мотора на колата,а по скоро от самия салон вътре и от цвета и годината на колата.Ами сменяла съм някои неща и цените са поносими,в смисъл нормални за този клас кола.Покрива ми е идеален и не ми се е налагало да го ремонтирам,но знам къде да отида ако се наложи и взимат евтина и работят качествено.Тази броня и тези фарове ги слагат на последната партида от тези коли.Трябва да е 97-98-99година и са доста скъпички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах за глупави ли намираш въпросите ми или ме предупреждаваш за в бъдеще :hilezh: ? Основният ми въпрос както стана ясно е какво специфично да гледам на кабриолета , не разбрах за windshot- а каква е реално разликата със и без него ? (а бронята и фаровете съм ги виждал и на кабриолети от '96 година.) ,много по шумно ли е от обикновенна Б4 ( при вдигнат покрив ), успява ли парното да затопли купето за нормално време в студените дни ? Реално през лятото има ли нужда от климатик?

Другите ми въпроси са за окачването : като тип и изпълнение еднакво ли е с В4 , отзад пак ли е със зависимо ? Има ли по него взаимозаменяеми части с другите 80-ки ?

Към всички колеги който могат да помогнат е въпроса ми за V6 2,6 мотора :на какво да обърна внимание относно работата на двигателя ? Наистина ли е много скъп откъм подръжка и консумативи ? Как му понася ГИ ? Въобще каквото се сетите по-специфично за него.

Редактирано от asen_manolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...