Jump to content

Redbyte

Members
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI 100 2.0 C4 AAD

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Redbyte's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Искам да предложа да се създаде нова главна тема "Откраднати коли" или "Издирвани коли". Знам, че вероятността някой от форума да забележи случайно такава кола е минимална ... но все пак е възможно. Преди 4 дни откраднаха колата на мой приятел. Два дни след това я откирха защото е видяна от човек който знае че е открадната. Другото нещо е че от 1 седмица пред блока ми (в София) е паркирано Ауди с Бургаска регистрация (предполагам на член на форума защото пише audibg.com под рег. номера) Колата не е местена въобще и ми се стори малко подозрително. Естествено че може човека сам да си я е паркирал там ... но може и да е открадната и оставена да "отлежи". Не намерих никъде във форума такава тема през търсачката и затова реших да ви я предложа. Не знам дали има смисъл от такава тема и затова оставям на вас да прецените дали е резонно ...
  2. Здравейте, извинявам се че се забавих с отговора. Отговарям какво направих до сега. Смених синия датчик с нов. Имаше леко подобрение но след като колата я оставих за няколко часа пак същия проблем. За налягането на помпата не мога сам да проверя но мисля че mirrax и VBI сте много прави. Прави ми впечатление, че като е студена пали трудно и гасне. Като я запаля, ако я огася и пак пробвам, пали от раз. Като я оставя за повече от 20 минути и пак пробвам, пак пали много трудно. Не съм имал време но ще трябва да отида до сервиза да измерят налягането на помпата и да проверят дюзите. За момента това което можах да направя набързо е да сменя въздушния филтър. Взех FRAM. Стария не изглеждаше зацапан но все пак го смених. Сега има известно подобрение, вече мааалко по лесно запалва но като запали работи едвам едвам и трябва да дам малко газ за да се оправят оборотите. Качих пак филмче http://redbyte33.data.bg/files -> audi2.avi. На филмчето на студена кола пробвах 2 пъти да дам контакт преди да пробвам (по съвета на Vankata_84) и тогава запали от първия път но както казах вече работеше като трактор и цялата кола се тресе ... като подам малко газ и всичко заспа. При втори опит пали от първото завъртане на стартера.
  3. Здравейте колеги, имам проблем с паленето. [AUDI 100 C4 1992 2.0 AAD 115 к.с.] От няколко месеца колата все по трудно пали. Няма значение дали е топла или студена. Като завъртя на стартер мотора изхърква (почти запалва) и като пусна ключа гасне веднага. На трети опит едвам запалва но трябва да подам газ иначе пак ще угасне. Ще прикача и линк към филмче http://redbyte33.data.bg/files -> audi.avi да се ориентирате за какво става въпрос ... по звука по скоро ... Бензиновата помпа я смених преди година и половина и е в добро състояние ... Наскоро смених потенциометъра на главата на инжекциона за въздушната клапа (поне ми се оправиха оборотите) и датчик за температурата. Това не помогна особенно. Като я откарах на сервиз ми казаха че колата си пали ... като я докарах пред нас и се върнах в първи клас ... пак същата работа ... моля ви дайте ми съвет от какво може да е този проблем
  4. Колега, търся фарове за АУДИ 100 2.0 Ц4 1992 със запазени рефлектори. Ще се намерят ли такива и на ква цена?
  5. колега, фаровете продаде ли ги? на мен ми трябва десен фар ... но ако са им запазени рефлекторите може да говорим и за двата ... прати ми съобщение дали са налични и цена
  6. Здравейте колеги колата ми е Ауди 100 C4 2.0 (1992). Монтираха ми (в сервиз) H4 Би-Kсенон комплект Premium Line. Мислех, че вече с по тънките/нови баласти няма да има смущения. Като я запаля, и веднага след това пробвам да пусна фаровете понякога гасне (от 5 опита, 2 пъти гасне). Това се случва само ако колата е била огасена и при първо пускане на фаровете. От сервиза ми казаха че за би-ксенон няма по добри баласти (а гасненето било от смущения при първоначалното зареждане). Имало някъкви "стоп-ерор" кабели които не помагали много. Това нормално ли е ?!? Разни приятели ми предлагат да пробвам да слагам ферити по кабелите, ма не знам дали това ще помогне. Някой има ли подобен проблем? Дайте некъв съвет?
  7. Добре ще я снимам (кошницата) с висока резолюция и ще ти постна линка тук във форума. Аз така или иначе си поръчах Пиербург ...
  8. Ами няма да мога поне до понеделник. Помпата с кошницата не е в мен. Аз само си преписах номерата. На мен от BOSCH ми дадоха някаква дето била като за моята кола ... но не стана беше доста по дебела (Около 6 см.). Моята помпа изглежда като продълговат цилиндър с диаметър около 4 см. и е дълга около 20 см.
  9. Колеги, можете ли да ми предложите или да ме посъветвате от къде да си купя бензинова помпа (нова) на прилична цена за AUDI 100 (2.0 / 1992) двигател AAD Помпата е Пиерсбърг 9GT3250 (Ауди номер: 895906091 F) Между другото от BOSCH ми казаха че нямали аналог на тази помпа ...
  10. Redbyte

    Клубни якета

    Вeнци а има ли М или S размер при тебе ?
  11. Чудя се дали някой може да намери този "REPAIR MANUAL" ... би било от голяма полза. Ето линк за повече информация http://www.amazon.com/Audi-100-A6-1992-199...g/dp/0837603749 Би трябвало някъде в България все пак да може да се намери такова нещо.
  12. Здравейте, намерих следното нещо за филтъра за които говорите ... в книгата са обслужване на AUDI 100 / A6 http://redbyte.data.bg/img/2_1_27_change_filtur1.pdf а ето и отделно за въздушния филтър ... ако някой се усъмни че горната схема се отнася за въздушен филтър http://redbyte.data.bg/img/2_1_33_change_filtur2.pdf За съжаление не съм проверил сам дали е истина това което се вижда на инструкцията за смяна.
  13. Redbyte

    Фарове за 1000

    И аз имам същия проблем. Смених си крушките със Philips H4 SilverVision 12V 60W/55W P43t-38 и определено има малко подобрение ... въпреки че не е това което очаквах. Сега се чудя дали има начин да почистя рефлекторите (предполагам че може да има окисление за толкова години) ... някой да е пробвал ?!?
  14. Колата ми е АУДИ 100 2.0 Колата ми беше екстра обаче почна да намалява хидравличното масло (беше с около 2см под минимума). Въпреки това волана се движеше съвсем нормално и не съм имал други проблеми. Оказа се че хидравличната ми рейка се е разтекла. Рециклираха я за 220 лв. Купих си оригинално хидравлично масло от Унитреид (Зелено 28лв 1л.) както пише на казанчето за хидравлична течност. След като промиха хидравличната система (с нафта мисля) после с малко масло ... наляха маслото. От тогава колата вие като въртя волана ( преполагам че виенето е от хидравличната помпа) . От сервиза ми предложиха следните варианти: 1. След рециклиранто на рейката (демек подмяна на гумени уплътнения и семеринги) вероятно по трудно се движи рейката и натоварва помпата. С времето щяло да се оправи. 2. Маслото е оригиналното което си пише на казанчето но е някъкси по-рядко ... от сервиза предполагат че ако сложа от червеното може да се оправи. Не съм сигурен но може предишния собственик да е налял червено и така да е работила досега. 3. Заминала е хидравличната помпа 4. От промивката изразходваха малко повечко масло и сега не ми достигат поне 100 мл. Мааалко под минимума е ... ако долея може да се оправи. Моля ви посъветвайте ме кво да правя ? Не искам да си правя експерименти защото вече ми излиза много скъпо ...
  15. ТРАНСПОРТЕР 2 TRANSPORTER 2 TRAILER Гледайте го! Заслужава си http://www.apple.com/trailers/fox/transpor...ler1_large.html
×
×
  • Create New...