ipb
Members-
Мнения
66 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
A3 8P 2003 2.0 tdi
Персонална информация
-
Локация
Пловдив
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
ipb's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Оправих се. Като вадих старото радио извадих и бушона от който се захранваше. Явно тези които са монтирали радиото, за да работи на контакт, са си хванали ток от бушона за конзолата за климатика. Интересно. На старата конзола имах копче ECON, което като го включех, спирах компресора и климатика не работеше. Сега, на новата конзола, вместо това копче имам AC, което изглежда действа наобратно - когато е включено и имам климатик, а като е изключено просто духа въздух. На пръв поглед, изглежда че работи както трябва, без да се налагаше някакви кодирания. И двете конзоли са 0001. Не очаквах от 2003г да мина на 2008г конзола ама поне тук май ми се осмихна късмета. Сега остава единствено да си оправя ESP-то. Открих че ето тези жички са ми нужни: Pin 1 - brown wire Pin 3 - blue or blue/grey Pin 5 - black or black/purple Pin 7 - yellow/purple Pin 8 - green/red Поправете ме ако греша.
-
Нищо не става. Колата не може да открие нито една от конзолите за климатика. Конзолите изобщо не реагират, все едно няма ток до тях. Пробвах и да изчистя грешките но пак същото. Всичко грее в червено Auto hvac cannot be reached 1100 Address 08: Auto HVAC Cannot be reached Забелязах че и аварийните не се включват. ESP копчето и аварийните имат ли нещо общо с конзолата за климатика? Да не са на един бушон, който е изгорял?
-
Получих новия комплект. Този път конзолата пасна. Новия контрол за климатика обаче не светва. Като дам на контакт и не тръгва и започват да вият някакви вентилатори и се чуват разни тракания. Върнах стария и пак същото, не светва и климатика вие. Гледам че и двата по кодове са 0001. Закачих се с лаптопа обаче като отида на 08-Auto HVAC и ми казва, че не може да открие модула. Другия проблем е че един конектор ми артиса. Не си спомням да съм откачъл такъв, само с два пина. Излиза от един процеп до скоростния лост. И последния проблем е че досега имах копче за ESP, докато сега гледам е комбинирано ESP + Airbag в едно и конектора е по-голям. Имам новия конектор с отрязани жици.
-
Да препоръчате място където могат да ми направят хибридно турбото? Искам да изтискам още 80-100 коня и да се позабавлявам малко както трябва, преди да я сменям. До колкото четох за 2.0tdi bkd, за над 200 коня, ще трябва да се сменят и колекторите.
-
Няма връщане. Ще я пускам в продавалника. Поръчах си цял комплект, конзола, климатик, копчета и радио, за да съм сигурен, че няма да има повече изненади.
-
Аааа, от това което намерих в нета, тази конзола е за климатик а не за климатроник. С означавало климатик, а D били за climate control. Яко
-
Здравейте, Опитвам се да премина към 2din но нещо не ми се получава. Колата е 2003г. Взех конзола 8P0 858 005C Влиза си на място. Завивам долу вляво черния болт и още два болта от двете страни - единия от страната на волана и другия от страната на жабката. Горните два също си пасват, но долните два са много встрани. Възможно ли е да съм взел някаква грешна двойна конзола или на колата просто да не може да се сложи 2din? Също така ми остана и някаква пластмаса която не мога да я напасна към конзолата. Пластмасата е с номер 8p0864138b и я извадих от под контрола за климатика. Пластмасата се вижда на снимка 3. Възможно ли е тази пластмаса да е само за 1din? В момента имам конзолата и панела с аварийните и ESP. Качил съм ги на снимките. До колкото четох, панела може би ще иска и някакво преподреждане на жиците. Поръчах си и нов контрол за климатика, само че са ми доставили грешен, за Q3, който не пасва и сега ще трябва да го връщам. Евентуално мога да изрежа сегашния ми.
-
Мога ли да изключа имобилайзера през VCDS?
-
Тези по-късите са с два по-дълги "пръста". Сега точно гледам и стари снимки на колата и наистина може да се забележи разлика, която изобщо не съм знаел че я има. Виждам че съм с тези с по-дългите пръсти. На втората снимка се виждат и вдлъбнатините на двата "пръста", които очевидно са от дългите. Дано и интер карс не ми кажат 100лв, което е просто абсурдно. За 100лв ще взема решетка от новите + халоген. В най-лошия случай, ще трябва да купувам от новите, да ги режа и да ги скъсявам. Тоя тарикат наистина е знаел какво взима, като ми е свалял решетката. За утешение мога да кажа, че поне беше пукната и съм я запоявал, но пак си вършеше работа. Със сигурност бих я познал по шева, който направих и ще обиколя всичките А3-ки в квартала. -Ако четеш форума. Ако си я сложил на колата си, да знаеш, че ще я позная и ще те намеря!
-
Да, и аз смятам да пробвам в интер карс. Иначе, ето това откривам като разлика. Front Rear
-
Като дадеш на контакт по таблото светват ли всички лампи? Нещо сменял ли си по колата, последните 2-3 месеца?
-
Здравейте Изглежда някой е имал голяма нужда от лявата ми решетка за халогена и си я е харесал. Решетката е без отвор за халоген. Прикачвам я за да я видите. Казаха ми, че имало два размера на тази решетка - 34 и 36см. Масово се продавали 36-сантиметровите, а моята най-вероятно била от 34см, които ги имало само оригинални за по 100лв. Първо ме питаха, колата ми с едната голяма решетка ли е по средата или с двете малки, визирайки колите преди фейслифта и тези след. Моята е от най-първите, 06.2003, която е с двете малки решетки и затова ми казаха че нямало да стане. Мислех че просто трябва да намеря някаква решетка из продавалниците, но явно ще трябва да ходя на място с ролетка и да ги меря. Някакви съвети можете ли да ми дадете по темата? Предполагам имат някакви различни VAG номера, различните модели. Казаха ми че точно лявата била много търсена. Някой правил ли е някакви "подобрения" по тези решетки, за да станат по-трудни за изваждане? Гледам че е достатъчна една права отверка и 2-3 минути. Ако са по 100лв тези решетки и утре пак мога да осъмна без нея, по-добре направо да търся нова броня и капак и да се фейслифтвам. Другия вариант е да ги боядисам и двете сребристи, в цвета на останалата броя. Така може поне малко да откажа бъдещи джебчии от тях.
-
С кабела дойде диск с доста версии и съм използвал само последната. Не съм ъпдейтвал. Спомням си, че програмата се пускаше дори и без съм закачил кабела и да се вижда.
-
Този софтуер да няма някакъв срок на годност? Ползвах го 4-5 месеца без някакви проблеми, но от вчера изобщо не тръгва. FATAL ERROR: 5233 Опитах преинсталация, но нямаше ефект. Инсталирах я и на друг компютър и пак същото. Версията която ползвах е 20.12.0.1
-
Като визия повече ми харесва 1, но пък 2 има DSP. Друга осезаема разлика между двете не видях. Най-вероятно ще е 2. Благодаря.