Jump to content

bgpetrol

Members
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно bgpetrol

  • Рожден ден 4.02.1978

Друго

  • Kaра
    audi A4 2,5 TDI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Велико Търново

Последни посетители

870 профилни разглеждания

bgpetrol's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. При получаване на гориво във бензиностанциите през различните сезони се получава температурна разлика (през зимата горивото в камиона е с ниска температура, а в земята е на по топло- през лятото е обратното) и при разстоварвяне се получава конденз който се утаява във цистерната на бензиностанцията. Във всяка цистерна се образува количество вода от конденза и се наблюдава от служителите на бензиностанцията и когато това ниво се покачи и наближи нивото на смукателния клапан в цистерната,служителите трябва да уведомят управителя, а той да уведоми фирмата която се грижи за това и да дойдат и да се дренира или изсмуче този конденз.Колкото е по оборотна една бензиностанция толкова по често се образува вода в цистерните защото по често се разстоварва гориво. Проблема е в това че никой не го интересува този факт и всички ние продължаваме да си съсипваме колите. нормално е да се получи и обратното (при зареждане на резервоар на нагрята кола със студено гориво от земята ), но пропуснах да отбележа че на 50к. литрова цистерна се образува от 3-7 см за около година,и то при положение че се разтоварва по 5-10к литра на 7-8 дена.Така че в резервоара на колата доста време трябва да мине за да се събере вода която да се засмуче от помпата, ако водата не попадне принудително там. И според моите скромни познания няма добро и лошо гориво (ГОРИВОТО ИДВА ОТ ЕДНА И СЪЩА РАФИНЕРИЯ) а има лошо стопанисвано гориво (превозвачи,бензанджий,управители на обекти,собственици и т.н.) ТОВА ГО ПИША НЕ ЗА ДА ТЪРСЯ МНЕНИЯ ИЛИ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВЪПРОСИ,А ЗА ДА ИНФОРМИРАМ ХОРАТА КОЙТО СЕ ИНТЕРЕСУВАТ
  2. Здравей колега.Пробвай първо с датчика за налягането. И аз имах същия проблем преди месец. И аз се бях вкарал във филма за маслена помпа,ама за 20-25 лв си реших проблема. Успех
  3. Така прави докато разбие маслото и стигне до датчика. МАЛКО ти е маслото. Ако имаш къде да я качиш на подемник,развий си пробката и по нейния размер си направи гайка със дупка за маркуч за да можеш да наливаш масло,или някакъв вид шприц и действай.Аз си го правя със мъркуч и пластмасова гайка (втулка) и от страни на колата на нивото на фара наливам масло,и от време на време развивам за да проверя дали връща и да изкара въздуха. Почне ли да връща завивам пробката и мръсна газ "+" "-". А филтъра се смена като се развият 12 или 16 болта бяха, не помня и кутията се цепи.Отделя се 4-5 см и се дава на D и така наречената опашка се отделя, и имаш достъп до филтъра. УСПЕХ http://multitronic-box.com/gallery/multitronic-repair - малко снимки
  4. След като ми казаха че за смяна на филтъра трябва да развият картера на скоростната кутия и разбрах колко са в час. Ето снимка и ако някой ми каже къде е картера ще го черпя. Ето снимка и на филтъра, който се продава със тръбата,който се сменя след като се сцепи кутията
  5. Много се дразня когато някой без опит дава мнения . До всички които карат ръчки,а дават мнение за автоматиците : 1. Моята кола е на 245000 км 2. Сменял съм масло два пъти. 3.Сменял съм филтъри един път на 160000 км 4.До пича със автоматика- не си продавай колата, а отиди да ти долеят масло във кутията 4.1.Маслото в кутията трябва да е загряло - изминати 20-30км 4.2.Колата се вдига на подемник или канал със подпрени гуми,включва се на директна D без газ и се държи спирачка,но не ръчна 4.3.Отвива се пробката която е и ревизионна пробка и се налива докато протече 4.4.Завива се пробката и ТОГАВА СЕ ГАСИ ДВИГАТЕЛЯ,иначе ще върне всичкото масло 5.Много от сервизите не са чували за такива кутий и дават грешни мнения - знам от личен опит. 6.Първите няколко дни трябва да усещаш предръпване "ритване" при смяна на скоростите. 7.НИЩО ЛИЧНО КЪМ РЪЧКИТЕ.
  6. Преди време ми свършиха накладките и си купих нови от Автоплюс .След 300 км започна много странен шум придружен с глухо тракане. Докато се прибера ми се стори че като мина през дупка - дори като мина през капак на шахта, дрънченето се засилва.Даже хората по тротоарите започнаха да се обръщат. Направо чудо. Наложи ми се да спра рязко и направо волана щеше да ми счупи ръцете, толкова много започна да тресе. Като отпуснах спирачките започна едно здраво чукане,лопане и стъргане. Направо откачих.Помислих си че съм счупил диск. Да но уви дисковете са цели. И така де. След 20-30 пъти смъкване на джантите,смена на водачите на супортите, изправяне на джантите,баланс,стругар за дисковете,дори ми казаха че са ми отишли и каретата, защото не можело накладките да изкривят накладките и т.н........ са оказа , че тъпите накладки не са мръднали а са ми изпилили и изкривили дисковете. За това като натисна спирачките волана тресе и педала вибрира, а чукането като пусна - кривия диск повлича накладката и нейните водачи тракат във супортите докато цилиндърчето я прибере. Голяма главоболия И от една проста смяна на накладки, се набутах със дискове и още едни накладки. Та провери си дисковете преди да почваш да ровиш каретата. УСПЕХ
  7. Здравейте. Днес един дядо с някакво смотано рени миниван не ме видя,или ме видя и реши да мине през мен.Колкото и да се мъчих да го избегна,ми отиде калника.Така че си търся преден калник за А4 B6 2002 год. По принцип търся син,но ако има друг цвят на разумна цена моля звъннете на 0888310953-любо
  8. Предупредителен знак за износени накладки.
  9. Задното е 90% Задни врати 70% Прдни врати 25%
  10. Не пише нищо отпред.Сидурно надписите са отзад.Джантите са Tomason 18" Мерси
  11. Нямам фланци.От самите джанти е. А относно размера на гумите-всички ми казват,че трябва да са по-широки,но такива ми нарязаха преди това и за това си поръчах същите размери.Само дето старите бяха Dunlop и нямаха борд.А тази Lassa има борд и стой малко по тясна и мнооооого тръссска.Мамка им.Следващите ще са пак dunlop.
  12. Най-сетне се наканих да я снимам, и ето я! 2002; 2,5 TDI; automat
  13. http://www.audiworld.com/tech/int.html - деветото по ред "Removing the A4 in-dash cup holder" Бъди внимателен,че чоповете са много калпави и се чупят.Успех
×
×
  • Create New...