vladyp

Members
  • Content Count

    521
  • Joined

  • Last visited

About vladyp

  • Rank
    User
  • Birthday 06/06/1984

Друго

  • Kaра
    S4 V8

Персонална информация

  • Location
    Shopia

Recent Profile Visitors

1,730 profile views
  1. Здравейте. Закупих въпросния автомобил, който до 2018та е поддържан в ауди Швейцария. Ще ми се да видя, какво е правено за този период там по колата. Знам че срещу заплащане, може да се извади файла, въпроса ми е към кой да се обърна?
  2. Здравейте, колеги. Имам нужда от помощ с идентифицирането на едно злокобно чукане от v8-ка 😂 Значи, появява се само на загрял мотор на празен ход, започва изведнъж. Като подам леко газ и веднага спира и така до следващия път, който може и да е след 1-2 дни. Колата си върви супер, не забелязвам никакви промени вследствие на шума. Прикачвам видео на което ясно се чува. Поздрави и предварително, благодаря! 20190902_190630_001_001_001.mp4
  3. В крайна сметка взех конти премиум 6. До сега не съм имал гума, която да се държи така на мокро Много съм доволен.
  4. Защо да съм луд? Нима Нексен-а е същия или по-добър от Континентала? Все си мисля, че контито е клас и си струва парите...
  5. Гледам, че цената е горе долу една и съща. Карах унироял на а4-ката но размер 205/55/16 и бях доволен. За това сега се чудя дали да не взема същите.
  6. Здравейте колеги. Моля за съвет за летни гуми. Преди всичко търся сигурност- добро поведение на дъждовно време, както и на сухо и все пак износоустойчивост. Ще взема гуми с усилен борд със сигурност. Насочил съм се към Continental premium 6 или Uniroyal rain sport 3. Бюджета е около 1000лв. Всяка препоръка ще ми е от полза.
  7. Така. Мито е 10%от сумата на колата по фактура а ДДС е 20%. Всеки сам, може да сметне колко е това. Има си и разни там схемички с фалшифициране на фактури и колата идва тук на 3к лв да речем. Пак естествено си плащаш и мито и ддс на тази сумичка, но е значително по-малка. Всеки сам си решава какво да направи... Имаме и докарване в моят случай 1100лв, но доколкото знам е там някъде. Кво значи за мен безупречно. Колата има 10 годишна история в Ауди Швейцария 40 страници. Винаги е влизала навреме в сервиз, според предписанията както и да сменяни доста други компоненти. Интериора и външния вид за кола на 10 години е перфектен. Има 2-3 външни драскотини, няма ръжди и гнилочи.. От вътре е много запазена и честно казано не намирам кусури. Автомата превключва перфектно, няма думкания и т.н. Мотора работи тихичко, без претрисания, веригите се чуват за 1сек. сутрин, но от както почнах да практикувам 15сек, правило има разлика определено. Абе с две думи, доста пазен и гледан автомобил и си личи че не е пестено по него. В България не можах да видя нещо което да се доближава до състоянието на тази а се возих в поне 4.. Иначе я взех на 230к
  8. Лог на какво точно? Не съм сигурен че те разбирам?
  9. Има ги разходите по докарването и мито и ддс, то е ясно Марто. Но пак не достигаш 10к евро. Ръчката е по-рядка и аз търсех такава, даже ми беше задължително условие, но направих компромис и не съжалявам. Не всичко се измерва в нютони, секунди и т.н... А това дали е на оферта, всеки има глава на раменете, да си прецени дали е за него ?
  10. Собственик съм от Август месец на S4 b7 и да ти кажа съм много щастлив от това Колата носи голям кеф, не е някъв самолет, но си навървява приятно особено на S мода на типтроника и смяна на предавките от волана. Идеята е да я държиш в оборороти за да усетиш конете. При ръчката, може би е различно. Съвет ако взимаш С-ка, гледай да е от чужбина.. Моята я взех от Швейцария фул екстри без шибидах 2007-ма като цената там и беше 7к франка. Смея да твърдя че състоянието и е безупречно, противно на мнението на маса колеги, които казват че цена на читава такава започва от 10к евро.. С газта се разбира чудесно, което е бонус... Много полезно видео
  11. 80 на 5та с тръца си е мъка, няма кво да си говорим.... Тоя мотор, стоков или с чип се кара м/у 2.5 и 3к оборота, зй да има тяга. Надолу е мъка...
  12. Тоя клип ми е един от любимите и съм впечатлявал доста хора с него... Но тук а4-ката ти беше към 500кс по спомен.... Демек няма общо с обикновенно 1.8т
  13. Чисто информативно, с колко км/h се случва това на 5та?
  14. Между 1.8т и 4.2 има разлика от земята до небето. Казвам го като настоящ собственик на s4 v8 от 2 седмици и собственик на чипнат тръц от 10 години. V8 бие тръца по всеки един параграф и удоволствието от шофирането е голямо и несравнимо. Не че ни си обичам 1.8т-то, но няма база за сравнение.. А това как катериш рилския манастир на 5-та с климатик с 1.8т-то трябва да е голяма мъка...