ppireff

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ppireff

  • Rank
    User
  • Birthday January 9

Друго

  • Kaра
    S3 8L

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Враца

Recent Profile Visitors

397 profile views
  1. Вероятно неправилно зацепена верига. Проверете дали ролерите на веригата са точно 16 между белезите на валовете!
  2. @BBRemapping Колега, аз съм от Враца, пиши на лично да се разберем.
  3. Бобини и свещи сменени/проверени ли са?
  4. @CVT От ОЛХ поръчвах няколко пъти, не работеха. Дефектна партида може би. Отворих ги, не са запоили + и - на USB кабела, след запояване работят. Не мисля че някой който тепърва навлиза в нещата, ще го отвори да си го оправи сам.
  5. @miro299 Трябва ти VAG Commander, не само програмата, но и кабела с нея. С кабела на VCDS няма да стане. Можеш да си вземеш от тук https://sklad66.com/cms/VAG-K-CAN-COMMANDER-Full-1.4.html
  6. Ако няма теч, вероятно механизма на бравата е заминал.
  7. Провери за теч на вакуум до бравата на багажника. Можеш да го отвориш с дистанционното защото то отваря с електромотор, не с вакуум.
  8. Няма как да го пренавиеш, на пластмасовия водач на жилото има жлебове, мисля че по 2 оборота се навиваше от всяка страна.
  9. @inkasa Премери съпротивлението на изводите на нивомера с мултицет, докато го местиш бавно по цялата скала. Идеята е да се провери за прекъсване, визуално е трудно да се прецени. Ако е добре, замери от пин 5 на синята букса на таблото и земя съпротивлението (~47 ома на празен резервоар, тоест крайно долно положение на нивомера), разклащайки обувките на нивомера. Ако играе, ги запояваш. За по-лесно с VCDS отиваш в меню 17, канал 2 или 3, втора и трета колона показват литри и съпротивление.
  10. Първо погледни реле 109, старата ревизия има студени спойки, палиш без проблем, гасиш и няма палене. Таблото вероятно е Jaeger, всеизвестните боклуци, играенето на стрелката с гориво може да е от самото табло, ако е започнало да се скапва. Ако е финиш, няма да пали заради имобилайзера, тези табла го дават този дефект. Възможно е да има и хлабава връзка между таблото и нивомера, създаваща допълнително съпротивление. Едит: Маркучите трябва не само да са проходими, а да са херметични. Ако влиза въздух, значи връща гориво, за това и не пали.
  11. Ако таблото е Jaeger, което е почти сигурно, няма оправия. Потърси табло VDO, съвместимо с твоята кола, докато не се е съвсем скофтило, че в един момент няма да иска и да пали.
  12. Имах подобен проблем преди време, оказа се че заводския усилвател на антената иска +12 волта захранване. Тоест усилвателите които се продават по магазините за електроника не вършат работа, трябва ти захранване за усилвателя на антената. В Елимекс продават, около 6-7 лева е броя.
  13. @Krasi F Имобилайзера е в таблото, а приемника за чипа е в черния пластмасов кръг около контактния ключ
  14. Искаш да кажеш че всички помпи са еднакви за А3 и всяка една поддържа дистанционно, така ли? Ето ги разликите https://www.digakom.de/dotcom/katalog.php?TYP_SORT=A&KAT_SORT=A3
  15. Заблуждение, и кое е заблуждението? Ти кодирал ли си такава помпа че да знаеш? А знаеш ли че на всички помпи има опция да се кодират към дистанционно, а в същото време няма никой, защото софтуера им е еднакъв, а разлика в хардуера има? Че от всичките 20тина помпички които съм сменил 2ра ръка всички дават фира максимум до година след смяната? Евала че твоята е изкарала толкова, но явно си късметлия.