ppireff

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About ppireff

  • Rank
    User
  • Birthday 01/09/1998

Друго

  • Kaра
    S3 8L BAM

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Враца

Recent Profile Visitors

186 profile views
  1. Ако таблото е Jaeger, което е почти сигурно, няма оправия. Потърси табло VDO, съвместимо с твоята кола, докато не се е съвсем скофтило, че в един момент няма да иска и да пали.
  2. Имах подобен проблем преди време, оказа се че заводския усилвател на антената иска +12 волта захранване. Тоест усилвателите които се продават по магазините за електроника не вършат работа, трябва ти захранване за усилвателя на антената. В Елимекс продават, около 6-7 лева е броя.
  3. @Krasi F Имобилайзера е в таблото, а приемника за чипа е в черния пластмасов кръг около контактния ключ
  4. Искаш да кажеш че всички помпи са еднакви за А3 и всяка една поддържа дистанционно, така ли? Ето ги разликите https://www.digakom.de/dotcom/katalog.php?TYP_SORT=A&KAT_SORT=A3
  5. Заблуждение, и кое е заблуждението? Ти кодирал ли си такава помпа че да знаеш? А знаеш ли че на всички помпи има опция да се кодират към дистанционно, а в същото време няма никой, защото софтуера им е еднакъв, а разлика в хардуера има? Че от всичките 20тина помпички които съм сменил 2ра ръка всички дават фира максимум до година след смяната? Евала че твоята е изкарала толкова, но явно си късметлия.
  6. Изгоряла е електрониката или графитеното колелце е счупено? Защото ако е колелцето, е известен проблем на А3/Г4, и дори да купиш вакуум помпа, пак ще се счупи след месец два. Варианта е да смениш компресорчето в помпата с такова от Поло/Пасат, колелцето е двойно по-дебело. Обърни внимание и на номера на помпата, има значение ако си с дистанционно, някои не го поддържат, за това по възможност да е същия като твоя!
  7. @Mu4MaHa Тя информацията не се извлича, зависи от колата. Колкото по-нова, толкова повече инфо за грешката дава.
  8. @Krasi F При откачен модул на централното (вакуум помпа) стъклата не се вдигат или свалят, копчетата не светят, управлението им явно е в модула.
  9. Здравей! От грешките виждам, единствената която индикира проблем с бууста е Р1547. Провери окабеляването и вакуум маркучите около клапан N75, както и самия него. Относно грешките P1237-P1240 означават, че веригата на инжекторите е прекъсната. Ако са актуални, не би трябвало въобще да палиш, така че според мен са махани инжектори без да е откачен минуса на акумулатора. P1602 често се записва при сваляне на акумулатор на контакт, за останалите провека на окабеляване/прецакани клапани.
  10. @Mu4MaHa Само тази - 17608 - Boost Pressure Control Valve (N249) Mechanical Malfunction. Имай впредвид че дори и да работи като подадеш напрежение на клапана, щом има тази грешка клапана е за боклука.
  11. Проблема е решен! Оказа се че n249 по някаква причина е повреден, но е факт че пускаше въздух когато имаше напрежение на буксата. Смених го с нов, и всичко заспа. Темата е за ключ
  12. Ъпдейт. Рециркулационния клапан работи, задържа вакум, n249 също работи, щрака, съпротивлението между двата пина на n249 е 24 ома. Проверих и n75, здрав е си. "Fluttera" си остана, няма грешки по мотора. От какво може да е проклетото съскане?
  13. Здравейте, колата ми е S3 8L BAM. От известно време наблюдавам следното - при отпускане на газта над 3500 оборота, се чува така наречения "flutter" звук, какъвто издават афтърмаркет blowoff клапаните. Огледах рециркулационния клапан, изглежда си е заводския, на Bosch. Ако правилно съм синтезирал каквото изчетох из нета, клапана не работи, а при отпускане на газта въздуха се връща през турбото. Моля за мнение!
  14. Благодаря колега!
  15. Здравейте, нов съм във форума, моля администраторите да преместят темата ако не е за този раздел. Настроих ГНП както смятах че трябва да бъде, и искам да попитам така добре ли е или иска още предварение? Милиграмите дали трябва да се свалят още ? Мотора е 1.9 TDI AGR 1999 година.