Jump to content

marshon

Members
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно marshon

  • Рожден ден 15.03.1989

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B7 2.0 'BPW'

Персонална информация

  • Локация
    Русе

Последни посетители

1658 профилни разглеждания

marshon's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. marshon

    Изгорял десен ксенон

    Най-напред трябва да си наясно каква точно е крушката. На моята кола (Ауди А4 Б7), която е със заводски ксенон крушката е D1S. За нея специално мога да кажа, че има доста варианти за цена и качество. Преди месец я смених като си купих HELLA за 100лв със 6 месеца гаранция. Най-добре отиди до избран от теб магазин и хората по рама ще ти дадат цена. Относно смяната - аз лично не съм махал фара. Като откачиш въздуховода към въздушният филтър и се открива достатъчно място за смяна на крушката.
  2. Ще следя. И моят климатик отказа вчера. Можеш ли да качиш снимка от диагностика с грешката, за да видя какво точно пише там? Може да се окаже, че имам същият проблем.
  3. Колега, трябва ми тази част от снимката. Тя служи за заключване на отделението където е оригиналния триъгълник.
  4. Колега, трябва ми тази част от снимката. Тя служи за заключване на отделението където е оригиналния триъгълник.
  5. Колега, трябва ми тази част от снимката. Тя служи за заключване на отделението където е оригиналния триъгълник.
  6. Колега, трябва ми тази част от снимката. Тя служи за заключване на отделението където е оригиналния триъгълник.
  7. Това го направих, но май няма голям резултат, защото все още от време на време ми излиза грешка. Чистих го с WD-40 (Това имах под ръка). С разредител може би ще е по-добър вариант и след това с контактен спрей. Patrokal - При не изкарва грешка за десен стоп, но все пак благодаря за информацията. п.п. Ако имаш снимков материал от разглобяване на третия стоп ще е полезна за доста хора.
  8. Колеги някой имал ли е проблеми със стоп светлините на Б7... При мен постоянно ми се появява грешка на таблото, че или третия стоп или десния не светят. Имам чувството, че някъде дава нещо на късо или претоварва инсталацията. п.п. Сменях веднъж дясна крушка и имаше период от близо 4-5 седмици без проблеми...
  9. Аз мисля, че скърцането идва точно от триенето между двете пластмаси, когато издърпам щората, защото ако щората ми е прибрана скърцане няма. И в този ред на мисли отговора на morento е точно това което исках да разбера. Съвсем скоро и аз ще си ги поръчам, пък после мога да споделя и моя опит.
  10. Много хубава и полезна тема Ще взема и аз да си поръчам едни от тези. Моята щора само един път се прибра сама, но наистина не е приятно. Някой който има сложени от тези "джиджавки" може ли да направи снимки и да ни покаже как точно изглеждат и след слагането им изчезва ли гадния скърцащ звук при движение. Ако и скърцането изчезва направо си ги взимам и аз.
  11. Стига бе... такъв отговор не съм очаквал Дори ако си поиграе човек да махне всички кори отвътре пак ли няма да стане да се извади цял ?
  12. Най-вероятно са ти заминали дунапрените с които по принцип са тапицирани клапите, в следствие на което студеният въздух от вън влиза направо в купето ти. Това си е вродено на тези коли. Ето ти линк към може би най-добрата тема за справяне със ситуацията. п.п. Аз минах по този път.. има голяма разлика сега
  13. Здравейте колеги, "I have a problem"... Колата е Ауди А4 Б5 АДР 96' От 2 зими насам нямам парно. Най-вероятно проблема ми е в радиатора на парното който е на м***а си в г**а... Нещото което обаче установих днес е следното: При зададени 29 градуса на климатроника и при загряла кола отново едвам се усещаше топлина от парното. Влязох в скритото меню от кодове на климатроника и установих че мога да променям стойността на код "10с"*. Започнах да я намалявам (с копчето "-" което регулира силата на духане) и достигнах на минимума който позволява (.5)... в този момент от парното ми започна да духа доста по топло..... Някой знае ли какво се случва точно когато се намалява тази стойност и възможно ли е да я някой датчик, моторче или знам ли и аз какво точно, но да се размина само с неговата смяна? *Код 10с - Не коригирана специфична стойност на клапата за регулиране на температурата
  14. Да де.. Имах предвид, че тези маркучи които отиват до тези тръби мисля да не ги сменям, защото нямам проблеми с тях.
×
×
  • Create New...