MAPTO7007

Members
  • Content Count

    7,918
  • Joined

About MAPTO7007

  • Rank
    | >>> |
  • Birthday May 10

Друго

  • Kaра
    | BFB | & | AZJ |

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    България | BG |
  • Interests
    |quattro| to 4MOTION

Recent Profile Visitors

8,380 profile views
  1. Не съм го пробвал,затова попитах за пробван и проверен,че работи да ми препоръчате нещо,да не е на проба/грешка.
  2. Ако мога да ползвам темата на колегата относно РАМ паметта и да запитам: Има ли случайно някъде работещ/проверен/сигурен пач на 32 битова версия да подкара/види 8ГБ РАМ??? Мерси предварително.
  3. 1.Табло 2.Лост 3.Окабеляване 4 проводника най-често и две букси едната към таблото,а другата към лостчето. 4.Обучаване на ключовете към имобилайзера. 5.Настройка на километрите 6.Кодиране според функциите на колата п.п За кое табло става въпрос? 1995-1997 ? 1997-1999 ? 2000-2001 ?
  4. За окабеляването: Правилният Quadlock конелтор/букса от Ибей или нашенските сайтове. После кодировка с VCDS към колата и готово.
  5. С кое по точно си готов колега? Тази снимка дето си дал няма общо с темата
  6. Сега последно да се обобщи,ако се набавят тези части от снимката на колегата,може ли всичко да се монтира и захване в коша на В7 1.8Т(BFB) или не?
  7. Тонко,докат има търсене от българи,чехи,поляци и т.н ще си държи цена ... 1.Евтин за обслужване 2.Безпроблемен за хубав ГИ 3.Евтини данъци и такси 4.Шеста предавка сваляща доволно обороти и шум на магистралата 5.Двойно задвижване 6.С-лайн пакет Никой друг мотор с 4х4 в купето на В7 (2.0ТФСИ,3.2ФСИ,2.0ТДИ,3.0ТДИ),няма как да се похвали с гореизброените Т1-Т3,а като прибавим болежките на ТФСИ и ФСИ или ТДИ моторите - край. Да,не върви като гореизброените,няма тази сила в никой диапазон от обороти,но истината е че повечето нормални нашенци търсят компромис между гореизброените 6 точки. А който има пари си купува нови коли,кара 3-5 години и продава и следващата. Или пък S или RS и си решава проблема кардинално. Всички останали са затрупали нета със обяви за продан и обяснения колко са безпроблемни и евтини за каране,обслужване и плащане останалите. п.п На запад го знаят това нещо за търсенето на "компромис" наречен 1.8ТК и цената е такава.
  8. Мотора на В5-цата беше от 2001 натам ревизив,т.е нищо общо с АЕВ или AJL Тоест аналог на AVJ,BFB и т.н тоест нови турбини,бобини,малки портове,две сонди,сай помпи и т.н Не това е въпроса,въпроса е че ти си си закупил колата чисто нова,подържал си я до ден днешен,а нямаме човек закупил чисто нов 1.8Т и да го е подържал като теб,така сравнението ще е почти с максимална точност,кое и колко издържа като агрегати и възли по мотора.
  9. И понеже ревът от цедки на помпата колегите,ще кажа. Бившата ми А4 1.8ТК (AWT) я взех от Италия,Болоня на 113 хиляди километра с лек удар,карах я до 280.000 хиляди преди да я продам и нито цедка съм чистил,нито проблем с налягане на масло съм имал,нито нищо. Сегашната я взех на 186... хиляди километра със сервизна история,разбира се за редовна подръжка,също не съм пипал нищо,само сменям масло на 10.000 и вече на 265.000 километра отново нямам проблеми,налягания,нищо.
  10. И бобините от нов тип забрави да допълниш,коитоправят колата по адекватна. Двете по-големи турбини 029 и 073 ... и т.н Лошото е факта че му наредиха САИ помпа и втора Л.сонда ама това не е проблем за днелните софтуерни модифийации.
  11. Колегата не е казал с какъв бюджет разполага,но да си знае само. 10000 лева - Кола 600 лева - Регистрация,ГО 100 лева - Винетка 800 лева - Пълно ТО 1200 лева - ГИ (не е задължително) 500-600 лева (гуми) Чертата: Ауди А4 В7 1.8ТК несъмнено ше излезе около: 13.000 лева минимум,ама минимум.
  12. Проверката според мен трябва да се заключава във. 1.Диагностика с ВагКом преди първо палене,шум от обтегача и веригата,шум от друго място. 2.Каране и достигане на оптимална температура на мотора. 3.Още една диагностика с ВагКом. 4.Провврка на всички ел.агрегати по колата,парно,ел.стъкла,климатик и прочие. Покупка,обслужване и след това късмет. п.п Екстрите са хубаво нещо,ама като каже нещо мяу ... гадна работа е.
  13. За тия пари,по-добре В8 ☠️ по темата и какво показва практиката. Германия: Компромис с някой екстри,малко километри,нормална подръжка. Швейцария: Доволвн пакет от екстри,добра подръжка,нормални километри,мито и ДДС Италия: Орязани екстри,смяна на масло незнайно кога,точене през пръчката за масло,без подмяна на маслен и други филтри и т.н Реално в тази си комбинация без екстри,се намират читави бройки за около 4000 евро и на около или под 200к. Ако искаш визия и хубав набор от екстри съпроводени със S-line+ пакет и под 200к цената запопва от 6000 евро и въобще на немеца или швейцареца не му пука дали ще купиш В8-ца за тея пари или това,че сме европейци само по документи. Моята практика: Преди 3 години,когато продадох непродаваемата за онова време В5-ца ... исках да купя такова В7 с такъв мотор,задвижване и пакет. Гледах обяви,струвах ама не ми излизаха сметките,защото ги имаше само в Швейцария,а там като си сметнех всичко за да дойде пред нас да я регистрирам,сумата излизаше 10.000+ евро това 2017 година. Накрая направих компромис с някой екстри,рискувах въпреки ръждата в немско,която ги обвзема и вече 3 години я търкалям из БГ пътищата,около 80.000 съм и врътнал на газ,карам с масло Титан Фукс 5в40,сменял съм 2 пъти свещи с хубави и един път бобини (старите са здрави,прибрал съм ги) Смених коляното тройника и клапанчето на картерната вентилация,защото се беше сцепило. Смених и тройника на мотора отзад,защото О-пръстена се беше смазал и сълзеше охладителна течност оттам,което е дразнещо,имат го за проблем при 1.8Т,но е факт,че на старото Ауди със същия мотор не беше пипано и нямаше проблем. Други дерзания по обслужване и проблеми с мотора нямам за момента. Катализатора си е на мястото,сондите са здрави. Както казаха колегите,екстри се добавят,това е масова кола,моргите са пълни и винаги ако ти харесва модела,задвижването и мотора,може да се направи компромис с нещо. Успех!
  14. Всичките имат плюсове и минуси,въпроса е кой е най-малкия дявол. Бензина разход на масло и не само. Дизела проблеми с ДПФ,ЕГР,два термостата и т.н Вашето мнение какво е?