Jump to content

cecko_tdi

Members
  • Мнения

    343
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно cecko_tdi

  • Рожден ден 18.06.1988

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.9TDI AFN

Контакти

  • Website URL
    http://https://www.facebook.com/profile.php?id=1443275659
  • ICQ
    0
  • Skype
    ceco_kucheka_88

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Село София
  • Интереси
    Всякакви

Последни посетители

2394 профилни разглеждания

cecko_tdi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте търся стъкло за шофьорската врата за Ауди А4 (Б5). Стъклото е електрическо, приемам предложенията с дадени цени съответно и ако става от други модели също казвайте. Мерси предварително. От София съм.
  2. Важното е колата да е изправна иначе, т.е. да не е нещо сериозно заплашващо здравето на всички на пътя.
  3. Не се притеснявай, случват се понякога както аз ги наричам аномалий, когато един проблем се търси много време или периодично и накрая се намира кажи речи инцидентно. Случвало ми се е поне няколко пъти да дойде някакво МПС с проблем, да го открия сравнително лесно и после да кажат на приемчика, че няколко пъти са ходили в други конкурентни сервизи и проблема не е намиран и обратното. Имам чувството, че колкото по-нова е колата толкова по-често ги има тези "аномалий" особено с електрическата част. Там е мазало... Та отклоних се малко, но исках да ти кажа да си спокоен и си карай, докато го намерят проблема ти няма да изпадне носача - на живо не е като по филмите.
  4. Симптомите са идентични, годината е същата, но си чука осезаемо и при мен. А не идва ли проблема от втулките, които служат за дистанция между гребена и корпуса на рейката - чисто и просто износване и от това да чука? За реглажа си прав, че няма смисъл - ти си обяснил добре защо.
  5. Сега ще ти кажа възможните варианти с цените съответно: 1. Ремонтен комплект можеш да си купиш на цена между 80лв и 90лв и дори имаше една много полезна тема на наш съфорумец, който сам си я беше ремонтирал и беше публикувал в нея и снимките и как става. Потърси темата ще ти е полезна. 2. Има места където се занимават с ремонтиране само на рейки, секторни кутий и всякакви хидравлики (не само за леки автомобили, а всичко де що е на хидравлична течност). Та преди повече от година бях звънял на един такъв сервиз и ме успокоиха, че най-редовните ремонти са точно тези с разглобяване, подмяна на всички О-пръстени, тефлонови втулки и семеринги с нови такива и всичко де що подлежи на подмяна. Попитах ги, ако имам проблем със износването на зъбния гребен колко ще ми струва и ми казаха, че това се среща изключително рядко, нещо от сорта 1 на 1000 и да не се безпокоя излишно. Цената на ремонта при тях беше нещо от сорта на 150-200лв, ако не ме лъже паметта.
  6. ВАГ автомобилите страдат от детски болести по рейките и до ден днешен, тъй че е нормално и в нея да има проблем.
  7. Даже има щампа на момиченце направена, а палчето е бяло и мъничко.
  8. Кожата лятото може да си те изпоти доволно, НО както беше казал някой тук само да пуснеш климатика за 2 минути да поизстуди малко кожата нямаш грижи после. А това вече всеки производител може би го предлага - "еко" или изкуствена кожа, но фрапантни са случаите например от сорта на БМВ 7-ма серия до 2001г.-2002г. (нз точно докога бяха), Е38 купе, където кожата е изкуствена
  9. В ибей съм виждал да се продават тези пакети с хром лайсните, но са скъпички (няколко стотин евра), НО в моргите съм виждал доволни бройки на комбита с такива лайсни, дори някъде бях питал дали знаят как е закрепването и ми казаха, че май са нитовани, което води до трудности при демонтаж, монтаж.
  10. Всъщност Якоб ви е казал как може да стане и е съвсем лесно мисля. Само намери някой човек кадърен и да иска да се захване с това. Предполагам, за да е добър ефекта ще трябва да се прокарат някакви гъвкави тръбни съединиения от климатика (някъде в таблото) и през централната конзола да влизат в седалката, оттам да има още 1 моторче, което да засилва (изсмуква) слабата струя идваща от пуснатия климатик. Оттам се разделя на 2 пътя студения въздух ( и топлия - ефекта ще го имаш и зимата с подгяваща седалка)към седалката и облегалката. Гаранция, че няма да ти излезне скъпо, само намери човек, който обича да майстори разни работи и ги прави читаво. Иначе от няколко години се предлагат модели с вентилирани седалки - А8, Е класа, еС класа и др. До още няколко години това ще стане по-разпространена екстра. При този огромен пазар на автомобили и тази конкуренция всякакви технологий се внедряват.
  11. Екстра е снимката, поне масло се вижда, че блика от някъде.
  12. Всъщност огромната разлика между германските автомобилни концерни и всякакви други е, че те имат една традиция, линия, консерватизъм ако щете във моделните си гами. Просто, ако покажеш на човек който не разбира интериора и елементи на Ауди да кажем, че за тях говорим конкретно от 1997г., 2002г., 2009г. ще направи пряка връзка между тях. Тези марки си държат на традицията, не са като френските например веднъж Ц5 на Ситроен изглежда по един начин след няколко години по коренно различен... А Ауди от 90-те години насам са малко като свързващото звено между Мерцедес и БМВ, които съответно са представители на спокойствието и спорта в шофирането и возенето им. Е не след дълго са се осъзнали защо част от клиентите им "емигрират" към Инголщад и сега предлагат от всичко по малко. Но според мен Ауди и сега си е спортно-елегантния хибрид между БМВ и Мерцедес на пазара.
  13. cecko_tdi

    Ауди-базар

    Много практична идея, а и ще е добре от гледна точка на купувач търсещ Ауди като конкретна марка.
  14. По послеписите ти спор нЕма! И аз харесвам БМВ и то доста модели, но просто от опит по возене в нея знам какви разлики има в екстрите и малко останах разочарован от липса на други такива имащи ги при мен примерно кола с 2 класа по-ниско в йерархията и целяща по-"бедните" хора), които присъстват в другите 2 съперника на 7-цата. А това за десния волан не подлежи на коментар при която и да е кола - да имаш пари за Е36 и да си купиш най-евтиния Е38 (за 1000 паунда), с десен волан, но 7-цата бате :D, пак казвам важи за всички марки. И 300-те коня дето коментираш май човека имаше в предвид за А8-цата, не за на optimista 3-ката, ние не го познаваме, а на профила му не пише какво кара, сиреч омота се малко. Плюс това сравняване по показателя коя върви повече в предвид почти еднаквите ДВГ и различните тегла и дума не може да става. 2-те коли са на разстояние през 1 клас и с продажбите им се целят в различни социални групи в обществото. НО, да не изместваме фокуса на темата. Нека следващите коментари бъдат само за А8, не сравняваме А8 с другите конкуренти!!!
  15. За такива като него концерните произвеждат супер спортни коли от сорта на 500-600к.с. и нагоре. :D. А пък ние простолюдието ще си караме 100-200 джелезни кобили само, под предния капак.
×
×
  • Create New...