Jump to content

а6 тди не може да пали сутрин


каймата

Recommended Posts

И тук ти пиша същото....

Възможно е да не запали ако няма нафта.........също може да не иска да запали ако нямаш ток........възможно е и в стартера да е проблема........ако пък имаш нафта,има ток и стартера върти като луд,е възможо да имаш проблем с имобилайзера..........може и горивото да ти пада в следствие на кофти мъркучи на излишното гориво......може и ГНП-то да има проблем........всичко това,ние няма как да знаем докато не дадеш повечко подробности какво се случва сутрин с колата......  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много странно как да помогне човек и да иска.по принцип моята като не запали викам човек с лап топ да види за какво иде реч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай повече инфо подгрева как е пушаци има ли не мисля да е стартер защото не си споменал проблем с топъл мотор провери си свещите и херметичността на системата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи нафта има, ток има.сфещите бяха изгорели всичките 6.купих нови на бош.смених горивния филтьр без да сменя клапанчето което е на него.смених маркучето за излишната нафта.и колата се оправи за около десетина дни.и от вчера пак сьщото.сутрин като отворя филтера и той е празен.а що се отнася до приятеля с компютара и аз имам такьв, само че аз живея в германия.а тук ако отида в оторизиран сервиз по добре да им подаря колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом филтъра ти е празен,значи ти пада нафтата......има един клапан на помпата,клапана представлява болт със пружина и съчма в него....струва 50-60лв,можеш и сам да си го смениш.Смени и клапана на филтъра,но там ако не си го монтирал както трябва,отново може да имаш подобен проблем.Много внимавай и като въртиш и не пали......щом ти е празен филтъра,помпата ти върти празна а, те изгарят така много лесно.......ремонта е солен.Препоръчвам ти сервиз!

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за саветите.аз се посаветвах и с мой приятел в бг.той предложи да изолирам горивния филтьр, и да вьржа маркучите на входяща и изходяща нафта директно без да участва горивния филтьр.тази сутрин бях щастлив запалих от раз.сега вапроса ми е от каква кола да сложа горивен филтър без да има клапан, с 12 мм вход и изход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само това решение да не доведе до друг по-голям проблем... Дали случайно има там филтър за гориво, колкото консерва?

Това е типична българска черта - не се търси източника на проблема, а как да се замаже... :steinigung:

 

Има доста теми по въпроса.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=141838&hl=%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D0%B4%D1%83%D1%88%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5#entry2033794

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Всеки, който сменя горивен филтър, трябва да знае, че важният му компонент е пластмасовият му клапан за излишната нафта! С него трябва да се внимава, защото лесно се чупи, а и трябва да се подменя поне през смяна на филтър !

Пишеш, че не си сменил този клапан и искаш всичко да е на ред!?! Защо не започна от него или, защо не го смени заедно с филтъра? Не искам да вярвам на варианта, че ти се свидят 20 евро, за да отметнеш проблема, а и както е писал друг колега, от дълго въртене без нафта после ще сменяш електроника и ще дадеш маса пари!

Дано го оправиш по-бързо! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...