Naidden Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Здравейте. Ауди 80 б3 1.8 карбуратор. От доста време, при каране от време на време в купето се появява една смрад на изгоряло масло и често се налага да доливам, около 600-700мл на 1000км понякога по-малко. Преди време бях открил здрав теч от датчика над масления филтър (фърляше от самия датчик), смених го, след това се оказа, че и от датчика под масления също изпуска, смених и него, но си продължаваше от време на време да се усеща миризмата на изгоряло масло. След време бях на сервиз за смяна на ангренаж и там казаха, че са сменили някаква гарнитура защото е омаслявала, тогава си помислих, че може би най после са запушени всички течове, но не, все още от някъде фърля и не знам от къде. Какво е вашето мнение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Нашето мнение е,че трябва да измиеш мотора и да покараш известно време.След това ще видиш къде е омазнено и значи от там фърля(много готЯна думичка). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Преди да смениш датчиците за маслото,на таблото пред теб,светеше ли нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Naidden Публикувано 30 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Преди да ги смена не светеше. Когато смених горния датчик започна да свети лампата за маслото, след като смених и другия спря да свети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване