veselin velchev

Members
  • Content Count

    6,529
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2 Followers

About veselin velchev

  • Rank
    DBI master

Друго

  • Kaра
    Купе 2.0 16V

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Шумен
  • Interests
    коли.........жени.........

Recent Profile Visitors

6,548 profile views
  1. Б6-та има прекрасен клаксон както и NIKO написа.Не знам защо искате да го сменяте.
  2. Развиваш свещите внимателно.Завиването е с 15Nm.Пише го на кутийката на новата свещ.Лулите на свещите бъди сигурен,че са пред счупване и вероятно ще се дочупят.Днес си купих нови кабели с лулички,защото и моите са пред разпад.Имам съмнения,че няма ток до някоя от свещите заради кабелите при условие,че свещите са здрави..Като застудя малко колата при първото палене за деня запалва веднага,но има леко нестабилна работа на мотора за няколко секунди.След това всичко е наред.
  3. Дай да я видим тази мистериозната кола.
  4. На мен ми е интересно как майстора докато отвори капака и разбра,че гарнитурата е за смяна?Някой гуру ще дойде.Това,че мотора 1,6 е куцо магаре е отделен въпрос.
  5. Търси за модела на колата си.
  6. Ние също минахме по пътя,който е описал Петко(Schura).А4 B6 131к.с. 6 скорости на предно.Ремонта ни излезе около 5К като за труд не сме давали пари.Аз ремонтирах колата. В този ред на мисли не само разпределителният вал е проблем.Освен цялата периферия на мотора купих и чисто нова цилиндрова глава.
  7. https://decbg.com/remont-na-pompa-diuza-za-leki-avtomobili-vag/
  8. Февруари сменяхме съединителя в комплект с маховика на нашата А4.Извадих LUK като феродовият беше с пружини.Новият комплект е пак така.
  9. Прибора на таблото е възможно да не показва вярно.
  10. Знаем горе-долу как работи централното.Сега за утечката:Свързва се последователно към плюса на акумулатора мултицет,който е нагласен да показва в Ампери.Изчаква се няколко мунути всички системи по колата да "заспят"и се гледа каква консумация има при покой.Ако е по-висока от 0,03-0,05А означава,че има по-висока консумация от нормалната.Започваме да вадим предпазителите и следим кога ще падне консумацията.След изваждането на поредният предпазител,ако консумацията падне трябва да разберем този предпазител какво зхранва и да търсим проблема в съответната верига.В повечето случаи по този начин проблема се открива.Между другото не разбрахме за какво Ауди става на въпрос?
  11. Като е свален акумулатора няма как да работи централното заключване.
  12. На диагностика нещо показва ли защо влиза в авариен режим?