veselin velchev

Members
  • Content Count

    6,828
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

3 Followers

About veselin velchev

  • Rank
    DBI master

Друго

  • Kaра
    Купе 2.0 16V

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Шумен
  • Interests
    коли.........жени.........

Recent Profile Visitors

7,810 profile views
  1. Започни първо с кабелите в маншоните на вратите и багажника.
  2. Както ти е писал колегата по-горе проверете системата за изгорели газове.Имал съм подобен случай преди много години с едно Рено.Пукаше маркуч след маркуч и накрая се оказа спукана цилиндрова глава.
  3. Като ги минеш един път,пушиш една цигара и повтаряш.
  4. На казанчето за спирачна течност пише какъв ДОТ се слага.
  5. Сензора е умрял.Сменя се с нов.
  6. Провери дренажите на шибидаха да не са запушени.
  7. Трябва да си готов във всеки един момент да извадиш едни пет бона,ако се наложи.
  8. Каква марка е помпата?Ако е Пиербург погледни щуцера на помпата,който захранва цялата система с вакуум.Той е завалцован към корпуса на помпата и има навика с годините да се разхлопва и губи вакуум от там.При помпите на Бош този щуцер е завит и там проблем няма.Има още едно проблемно място.Пластмасовата тръба към сервото минава през преградата между моторният отсек и акумулатора.На самата преграда също има гумен тампон,който може да изпуска.Б6-та е така,ако при Б7 не е по друг начин.
  9. Нещата вървят към каре.
  10. Едва ли е от това.
  11. Изключва се софтуерно,защото е възможно колата да влезе в авариен режим.Като се изключи остава затворен,