Jump to content

veselin velchev

Members
  • Мнения

    6849
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

3 Последователи

Друго

  • Kaра
    Купе 2.0 16V

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Шумен
  • Интереси
    коли.........жени.........

Последни посетители

9118 профилни разглеждания

veselin velchev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

2

Community Answers

  1. Сменяй го този фланец и това е.
  2. @Даниел Д. Аз не бих използвал услугите на тези в Ясенково,но както си решите.Да не се окаже,че те ги препращат на друго място за ремонт.Иначе хубав сайт са им направили.
  3. На стартера бушон няма.
  4. Аз бих направил първо профилактика на апарата.Даже и на двата,за да съм спокоен.
  5. Рано или късно всички ЕГР-и протичат.Сменя се с нов.
  6. Няма такова нещо като притягане на главата.Ако го направиш рискуваш да се скъса някой болт.Или отваряш главата и там ти е ясно какво следва(шлайфане,клапани,нови болтове и т.н.) или не пипаш нищо.Малко странно ми изглежда да тече масло от там.
  7. Не пипай нищо по пода.Нещо от този род ти трябва: https://bktuning.com/product/20116/plastmasovi-shtipki-za-zakrepyane-na-stelki-kam-poda-za-bmw-bezhovi.html
  8. https://bktuning.com/product/8364/vintove-za-zakrepyane-na-stelki-kam-poda-elipsa.html
  9. https://www.drive2.ru/l/577448114818908757/
  10. Направете лог в движение и вижте какво се случва.И клапана не е толкова скъп.Монтирай нов.
  11. Добре,отваряш мотора.Главата и блока на шлайф и хонинг на машина.Правят се и леглата на клапаните.Турбото,ако не е в ред също на ремонт.Нови болтове за главата,нови гарнитури,нови семеринги.Всеки болт и гайка се затягат с определен момент.В ЕТКА има кое с колко се затяга според мотора,който се ремонтира.
  12. Ако разбираш руски ще разбереш защо не пали лесно.
  13. Смених го,защото като са го затапвали не са сложили тапа с гарнитурка като се прави,а са го заварили с аргон.Това не е такава драма,но лостчето на актуатора на клапата за меко гасене на мотора беше счупено и някой тъпанар го беше вързал с миша опашка.Съответно като са гаси мотора клапата не се затваря до край и полза от тази клапа няма.За омазняването е ясно.Продава се само актуатора,но той струваше половин ЕГР.Заради това купих нов.Пак го затапих,но както си трябва,изключен е и софтуерно и това е.
×
×
  • Create New...