Maverick_13

Members
  • Content Count

    138
  • Joined

  • Last visited

About Maverick_13

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 C4 2.5 TDI AEL

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Варна

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте колеги, Ще изтупам темата малко от прахоляка за да помоля за обощение на всичко изписано горе през годините. Значи: 1. Ел. нагреватели на парното имат всички дизелови А6-ци (или поне тези, които са по-висок клас и с повечко екстри) ? 2. Включването му става при студен двигател от копчето за подгрева на задния джам? 3. До достигане на 70оC на антифриза топли купето само той (докъто е натиснато копчето за подгрева) без да отнема от температурата на двигателя или черпи топлина и от мотора? Благодаря предварително. Поздрави.
  2. +1 за клемореда. Карах на приятел същия кораб и не пожела да ми огасне като завъртях ключа. Мина през електричар и го отремонтираха.
  3. Там всичко е подновено, колега. Още като взех колата и се извади снопа от маншона и се прекараха нови кабели, защото веднъж са правени някога и маншона беше срязан и олепен с изолирбанд. Беше едно разглабяне.....но ги оправихме и нямаше проблем, докъто не наръсих буксите с тоя контактен спрей, кирлив.
  4. Здравейте колеги, Ще събудя малко темата. Проблема, който съм описал преди повече от година, все още го има.....и то вече копчетата буквално не функционират, защото светят постоянно. При не работещо положение, когато не съм ги натиснал, си свети жълтото триъгълниче, все едно са включени, а те не са. Проблема е там, че когато светят така, дори да ги включа, те не задействат подгрева за задния прозорец и стопа за мъгла. Появи се обаче и друг проблем. Когато копчето за стопа за мъгла, свети все едно е включено (а то не е), светлините на задния номер не светят.....и тук идва интересната част - когато реших да махна копчето изобщо, светлините на номера светват, само когато отворя багажника затворя ли го, не светят. Хубаво.....реших да сменя копчетата изцяло, взех ги от работеща кола и са си наред. Закача ли ги в буксите светват отново жълтите триъгълници (отново....без да са натиснати ) и съответно нищо не функционира + светлините на номера. При наличието на нови копчета....не знам на какво да обърна внимание вече.... Та цялата тази свинщина започна, след като свалих конзолката с копчетата за да видя защо аджеба не ми свети копчето за халогените, оказа се, че нямало букса изобщо. Оставих го това за някой друг ден, в който ще мога да ида на електричар да я върже тази букса за халогените и чисто от практична гледа точка, реших да наръся буксите с контактен спрей, ей така, че съм чувал, че било добре да се прочистят (само буксите, в самите копчета не съм ръсил) и светнаха като коледна елха. Някой може ли да ми даде съвет накъде да се насоча, за да реша този проблем. Нови букси, може би?
  5. От това как се развива тази тема ще разбера, дали и моята седалка ще проработи някога. Да използвам темата. Преди време, мисля че седнах върху една видичка, която направи малка дупка в плата на седалката и през дупката мога да видя един от реотаните. Възможно ли е да съм прекъснал нещо по някакъв начин с тази видичка или е просто съвпадение с друг проблем, за който не знам? И съответно, как мога да разглобя седалката, за да видя как е положението с тези реотани? п.с. Садалката работеше....някога.
  6. Здравейте колеги, За да не отварям нова тема, ще изтупам тази тема от прахта. Бихте ли ми препоръчали качествен и отговорен сервиз за обслужване на Audi A6 C4 2.5 TDI Quattro за град Варна. Под отговорен имам предвид, да са хора, който са се занимавали с този мотор и знаят какво правят и при сглабяне и разглабяне на предницата, няма да ми паднат фаровете примерно в движение или радиатора.....че и това се е случвало на предишни мой автомобили. Също така ако им се занесат части, да не се скатаят същите и да ми се каже "всичко е ток", а реално да не са сменени, че и този номер са ми го правили и после са едни....дълги и широки. Благодаря предварително.
  7. Под чистачките изчистих всичко, когато взех колата. Имаше около 2 пръста вода и изчистих всички дупки от листа и какви ли не буклуци и пак я има влагата. Намерих една интересна тема от руските форуми: https://www.drive2.ru/l/9315401/ , но трябва да сваля калника за да стигна до там. Предполагам, че ще е пълно точно там с тиня. Според мен проблема го е имало доста отдавна и това обеснява защо кората под чистачките е хваната с някакъв черен силикон (лепило) за стъклото. Някой си е мислиел, че влиза вода от там, поне аз така си го обеснявам. В други ден ще й отделя един цял ден и ще обърна внимание на всичко.
  8. Еми ще разглобявам. Започвам една зимна подготовка и искам да свърша всичко. И без това трябва да видя защо аджеба имам копче за халогените, а пък буксата отзад я няма. и ще разглобявам. Откъде ми събира вода в мокета под шофьорките крака.....имам някаква идея за това. Да сменя филтъра на купето и да отлепя кората под чистачките, че немеца преди мене я е лепил със силикон.....непонятно за мен. И е за такива щуротии ще се хвана края на седмицата да ги свърша. Специално свирукането ме трови от зимата още. Има теми кое как се сваля и почвам.
  9. Значи свалям цялата средна конзола и търся.
  10. Здравейте колеги, За да не отварям нова тема....Някой знае ли какъв е този "щурец", който се чува и как мога да го изгоня от колата.
  11. Здравейте, Намерих време да изкарам и почистя цедката. Имаше разни боклуци, но нищо съществено. Веднага след това напълних резервоара до горе, като преди това разбих в една 5-тичка туба с нафта 400 мл. двутактово масло на OMV, синтетично. Разлика усетих още на 100-тния километър. Вече втори резервоар търкалям с двутактово и нещата. които забелязвам са следните: 1.Значително по-малко димене. Даже бих казах все едно го няма. 2. С една идея по-безшумен. По-малко дизелово тракане. А и се чува, че работи по леко. 3. По-малко вибраций. Определено леките вибраций, които се усещаха леко в купето, сега са значително по-леки. И друго.....намерих въпросния еднопосочен клапан....не питайте къде. Беше затлачен с какво ли не. Махнах го и се замислих дали да не сложа една тръбичка там, но после се отказах и си купих същия на FILTRON. Нека има.
  12. Аамм.....има ли възможност да разместя поплавъка ако отворя тая дупка и да не показва после правилно нивото на горивото...? Тъкмо се нарамих, отворих багажника и се тих да не прецакам нещо. Не съм гъзорък ама ме е страх да не прецакам нещо....Правил съм го на Патрула да чистя едни мизерий, ама там е просташка работа малко. Има ли опасност да прецакам нещо?
  13. Ще пробвам и от него. Колегите от форума на offroad-bulgaria препоръчват OMV синтетично или минерално. Бих се осъмнил в това кауфландското, @radi_nrj но едва ли би си сложил нещо кофти в резервоара. Само знам, че колега от offroad-bulgaria имаше грижи с масло от резачки, штилско ако си спомням добре. Да спре дъжда и слизам да видя с тая цедка какво се случва, че са останали малко по-малко от 20 л. нафта и сега е момента.
  14. Ще го изчистя това с цедката в най-скоро време. Отностно балончетата, просто няма време да погледна. Много бързо се случва всичко. Не се сетих вчера като не искаше да запали да накарам някой да върти и аз да погледна....За двутактовото масло съм чувал доста различни мнения.....Като цяло съм за, предполагам в това ГНП нещата хич не са прости и всичко е доста прецизно и с оглед на нашата суха нафта, е добре сякаш. @mshbul Каква марка двутактово препоръчваш ти? Знам че съотношението е някъде 1:200 или иначе казано на всеки 70 л. нафта, около 300-350 мл. двутактово масло.