Ves Co

Members
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About Ves Co

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C4 AEL Avant

Recent Profile Visitors

613 profile views
  1. Нямам подгрев на страничните огледала. Ще видя дали ще изгори пак и тогава ще търся причината.
  2. Благодаря колега, оказа се изгорял предпазител. Номер 7 - 5А, в таблото до шофьорската врата, ако на някой му трябва.
  3. Здравейте, вчера ми изгасна подсветката на таблото. Всичко друго по таблото работи без подсветката. Помагайте, къде да търся проблема? Мисля да започна като проверя предпазителите и релетата.
  4. Колега, аз имам същият проблем - появява се 2-3 пъти годишно. Правя следното - ако не си разпознава ключа, заключвам колата от дистанционното на алармата, отключвам и паля без проблем. Един местен специалист ми каза, че е от имобилайзера, но засега не мисля да го правя.
  5. Да, доколкото знам когато напрежението падне под 10 волта - обикновено при палене, а при мен светва и в движение. Пък и волтметъра е на 13.5-14 волта затова изключвам тази хипотеза.
  6. Точно червената удивителна свети колега. Ето тази:
  7. Има, на макс е. Проверил съм всичко което мога - спирачна течност, куплонзите към датчиците. Някъде видях коментар, че може да е свързано и с ниско налягане на хидравликата, а течността ми там е под минимума. Дали може да е от това се чудя?
  8. Здравейте, и аз да се включа в клуба на светещата лмпичка. При мен си светеше защото дисковете и накладките бяха за смяна, но дори и след смяната пак свети. При заплване изпищява и угасва, и после светва и пищи по някое време в движение. Интересното е че не го прави постоянно. Ще окъся датчиците, пък да видим.
  9. Здравейте колеги, търся такава капачка за джанта. Лицевата част е с диаметър 190мм, ОЕМ номер 4D0601165B, джантата е 16'
  10. Благодаря, това смятам да направя и аз този уикенд. Иначе пътувам предимно до работа и въртя 20тина км на ден.
  11. Началото на Декември го зареждах и затова ме съмнява че или вече сдава багажа или алтернатора не подава ток както трябва.
  12. Знам че е така, и затова следя за звука от релето и следя показанията на волтметъра. След това показва 11.5 волта.
  13. Здравейте, ще използвам темата на колегата. Чудя се нормално ли е при студено време - под 0 градуса, след като изключи подгрева, показанията на волтметъра да са около 11.5? При палене често върти тежко, но пък пали от половин-един оборот. След това показанията на волтметъра скачат на около 14.5 и след 20тина минути работа на двигателя падат на 14 с включени фарове и парно. При повторно палене на вече топъл двигател ми показва 12 или малко над 12 волта. Акумулатора е Волткрафт 80Ah 800A, необслужваем и кара вече четвърта година, а мотора е AEL. Чудя се акумулатора ли сдава багажа или алтернатора нещо не зарежда както трябва?
  14. Благодаря още веднъж за съвета! Ще опитам да видя дали ще се реши проблема.
  15. Благодаря за съвета! Установих че дупката си е заводска, така че ще видя кога ще ги пратя за рециклиране рефлекторите. Имам обаче проблем с влага в единия фар, като най-вероятно се просмуква от уплътнението между стъклото и кутията на фара. Не искам да мажа със силикон, а никъде не намирам такива уплътнения. Става въпрос за уплътнението, което е под стъклото, а не върху него. Гледам в алиекспрес се продават някакви уплътнения на метър, които уж стават за фарове ама съм малко скептичен. Някой ако може да ми даде съвет ще съм благодарен.