
Ves Co
Members-
Content Count
52 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
About Ves Co
-
Rank
User
Друго
-
Kaра
Audi A6 C4 AEL Avant
Recent Profile Visitors
613 profile views
-
Нямам подгрев на страничните огледала. Ще видя дали ще изгори пак и тогава ще търся причината.
-
Благодаря колега, оказа се изгорял предпазител. Номер 7 - 5А, в таблото до шофьорската врата, ако на някой му трябва.
-
Здравейте, вчера ми изгасна подсветката на таблото. Всичко друго по таблото работи без подсветката. Помагайте, къде да търся проблема? Мисля да започна като проверя предпазителите и релетата.
-
Колега, аз имам същият проблем - появява се 2-3 пъти годишно. Правя следното - ако не си разпознава ключа, заключвам колата от дистанционното на алармата, отключвам и паля без проблем. Един местен специалист ми каза, че е от имобилайзера, но засега не мисля да го правя.
-
Да, доколкото знам когато напрежението падне под 10 волта - обикновено при палене, а при мен светва и в движение. Пък и волтметъра е на 13.5-14 волта затова изключвам тази хипотеза.
-
Точно червената удивителна свети колега. Ето тази:
-
Има, на макс е. Проверил съм всичко което мога - спирачна течност, куплонзите към датчиците. Някъде видях коментар, че може да е свързано и с ниско налягане на хидравликата, а течността ми там е под минимума. Дали може да е от това се чудя?
-
Здравейте, и аз да се включа в клуба на светещата лмпичка. При мен си светеше защото дисковете и накладките бяха за смяна, но дори и след смяната пак свети. При заплване изпищява и угасва, и после светва и пищи по някое време в движение. Интересното е че не го прави постоянно. Ще окъся датчиците, пък да видим.
-
Здравейте колеги, търся такава капачка за джанта. Лицевата част е с диаметър 190мм, ОЕМ номер 4D0601165B, джантата е 16'
-
Благодаря, това смятам да направя и аз този уикенд. Иначе пътувам предимно до работа и въртя 20тина км на ден.
-
Началото на Декември го зареждах и затова ме съмнява че или вече сдава багажа или алтернатора не подава ток както трябва.
-
Знам че е така, и затова следя за звука от релето и следя показанията на волтметъра. След това показва 11.5 волта.
-
Здравейте, ще използвам темата на колегата. Чудя се нормално ли е при студено време - под 0 градуса, след като изключи подгрева, показанията на волтметъра да са около 11.5? При палене често върти тежко, но пък пали от половин-един оборот. След това показанията на волтметъра скачат на около 14.5 и след 20тина минути работа на двигателя падат на 14 с включени фарове и парно. При повторно палене на вече топъл двигател ми показва 12 или малко над 12 волта. Акумулатора е Волткрафт 80Ah 800A, необслужваем и кара вече четвърта година, а мотора е AEL. Чудя се акумулатора ли сдава багажа или алтернатора нещо не зарежда както трябва?
-
Благодаря още веднъж за съвета! Ще опитам да видя дали ще се реши проблема.
-
Благодаря за съвета! Установих че дупката си е заводска, така че ще видя кога ще ги пратя за рециклиране рефлекторите. Имам обаче проблем с влага в единия фар, като най-вероятно се просмуква от уплътнението между стъклото и кутията на фара. Не искам да мажа със силикон, а никъде не намирам такива уплътнения. Става въпрос за уплътнението, което е под стъклото, а не върху него. Гледам в алиекспрес се продават някакви уплътнения на метър, които уж стават за фарове ама съм малко скептичен. Някой ако може да ми даде съвет ще съм благодарен.