Jump to content

Людмилчо

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi b5 1.8 t

Последни посетители

915 профилни разглеждания

Людмилчо's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Людмилчо

    Турбо

    Браво най умните дават най умното мнение
  2. Людмилчо

    Турбо

    Колеги лувта на турбината е огромен все още надува на 0,8 бара и в кулера няма масло на 10000 хил.км и и доливам от от половин литар до един зависимост от карането единствения проблем е във варвенето на колата е че като отвори турбото ускорението трябва да се осети но при мен се усеща на няколко етапа и се чува виене като от реактивен двигател. А луфта съм го мерил с шуплер и е 8 мм. как и защо незнам питам да ми се обясни така или иначе сам поръчал по голямо турбо. Но такав вид луфт и толкова голям несам виждал за товами е интересно
  3. Людмилчо

    Турбо

    Колега турбото няма никакав луфт на ляво или дясно. Свалям маркуча на филтара и баркам в турбото с два пръста и дарпам перката към себеси и я връщам сеедно и е отвита гаиката и ще вадя остъъ
  4. Людмилчо

    Турбо

    То за рециклиране може пороблема е там че не всеки може да му направи баланс после чакам оферти ако някои има турбо на сносна цена да пише
  5. Здравеите. Зависи аз преди време слоцих на моето спортен филтар и несе осетих че може да има риск топлината от турбото да стопи дебитометара и така и стана стописе но при мен започна да гори адски много но не надуваше повече от 0,2бра а колкото до н75 или таи наречения боост контрол по добре смени парво него спроверки трудно ще разбереш дали работи правилно и него изолираи пробвал съм повярваи ми тоя тип турбо има голям капацитет но нее направено да работи без н75
  6. Людмилчо

    Турбо

    Здравей те колеги. Днес сменях интеркулер сладах по голям и проверих перката в турбото за луфт оказа се че има и то голям но не на ляво и дясно а на вътре и на вън и то около шест, седем меилиметра. Какво да правя да го сменям цялото или да търси някой да го прави. Кой е по добрият варянт пред ново
  7. Да същия е смених го и се оправи благодаря много за помощта
  8. То до преди известно време тоя клапан чукаше и просто спря мисля че имам такав но е от по нов модел и е свален от кола без турбо това играе ли някаква роля
  9. Здравеите приятели. Имам проблем с резервоара като запая и прави ваком и сее свил и е зприличал на палачинка а по лошото е че при свиването сее изкривила и тапата на помпата два дена се мача да я отвия защото колата огасна и си помислих след проверките на релета и бошони чее изгоряла помпа но като свалих тапата се оказа че при деформирането на резервоара от вакома са се накасали кабелите на помпата оглеждах маркучи вакуми смених и капачката на резервоара нищо не помага някои да знае от какво може да е имали някаде някакав клапан за налягането моляви помогнете
×
×
  • Create New...