Vath

Members
  • Content Count

    536
  • Joined

  • Last visited

About Vath

  • Rank
    User
  • Birthday 08/06/1975

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8T Quattro

Контакти

  • ICQ
    113451821

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

2,405 profile views
  1. Продавам един брой алуминиева джанта 5х112 , 16" за ауди А4, А6. Джантата е права, без заварки. Цена 70лв. тел. 0888334686
  2. Не е нужно в КАТ. Във всяко РПУ могат да ти направят проверка за 5 мин., но пак не по каналния ред.
  3. Трябва да се свали компресора на климатика и зад него е стартера... Работа си е... Моя в сервиз го сваляха около час ..
  4. А не може ли да се отхлаби лекичко спирачната тръбичка и буталото се прибира на ръка....
  5. Аудито е А4 с 1.8Т двигател, оригинална помпа 98г., по километраж беше на 170х реални. Не се пипа ангренажния ремък, но се сваля предницата и се разглобява конзолата с алтернатора. Кофти е ако се случи на път...
  6. Сложихме такъв клапан, от руски автомобил с мембрана и работеше точно една седмица. Дай идея от къде да взема по качествен?
  7. Ключарите са ясни, те без пин могат да копират ключа за около 80-100лв. Иначе със сваляне на чипа е добър вариянт, може да ми пуснеш координтати на хората в Плевен да свършим работа.
  8. Взех кабела с Ваг тахо 3.01 с цел да прочета пина за да си обуча резервен ключ, но не успява да го прочете-дава грешка, че няма достъп до пина. Прилагам мемори буфер файла, ако някой може да каже кое е пина и къде са километрите. Колата е А4 1.8Т 1998г.
  9. В общината се декларира само ако се ползват данъчни облекчения (до 101кс, инвалидни и др.) и ако е служебна. КАТ и данъчното вече са свързани и няма нужда да се подава декларазия. Това е за София за другите градове не знам.
  10. При мен се оказа датчик за положение на коляновия вал. Пробата се прави най лесно с палеща кола с 1.8Т -просто се разменят датчиците. Нов от магазина и засега пали.
  11. Аз се чудех дали има смисъл да сложа един Томасето Антарктик със старата тръба на 6мм с един преходник към 8мм вход на изпарителя?
  12. Колата е А4 1,8Т АЕБ двигател. Купих я с монтиран ГИ Тамона с изпарител Томасето Аляска АТ09. Разхода градско е около 15л/100, на дълго 10л/100. В последствие видях, че изпарителя го дават до 136к.с. Въпроса е може ли да се кара с изпарител с по-малка мощност от мощността на колата?
  13. Релето го сваляхме(отдолу под волана е) уж нагорелии пластини ама им няма нищо, почистих пластините с фина шкурка и контактен спрей-при въртене на стартер отзад на буксата на помпата си идват 12 и малко волта. Дали има някакъв клапан в помпата който да не държи налягане след загасване на колата? И на контакт -помпата не завърта-върти само на стартер, но явно така е заводски.
  14. Махаме капака на помпата(в багажника е ), изключваме буксата и с кабел директно от акумулатора, на буксата крайните две клеми са захранване. Един подава напрежение на помпата другия върти на стартер.