Jump to content

Rage

Members
  • Мнения

    384
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Kolelo

Последни посетители

1399 профилни разглеждания

Rage's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ето малко инфо, което намерих. http://www.myturbodiesel.com/wiki/oil-pump-failure-or-balance-shaft-module-faq-b5-vw-passat-or-audi-tdi-engine/
  2. Грешка имах в предив маслената помпа. В него имало "шестограм" привод който се заоблял и прецаквал помпата. Дюзите също били дефектни и ако си късметлия да ти ги сменат във WV безпалтно с някаква "Акция" и т.н.
  3. Здравейте Колеги, Предполагам има писани теми по този въпрос, но нещо не откривам ясни отговори. Тъй като Пасат изполват същите двигатели 2.0 TDI 140к DP и навсякъде по форуми са изписали че този двигател бил пълен боклук и се влиза в страшно приключение с маслената помпа, до 2008г. Та въпроса ми е при Ауди пак ли ги има тези проблеми? И какви са основните проблеми на тези двигатели? Благодаря.
  4. Ами последно намерих инфо че са наистина 16см елипси и без никакви адаптери, ако има колега да потвърди, ще бъде супер. Мерси
  5. Нямам претенции, ако желаят модераторите, да я преместят. Но дано някой да каже преди да се впусна да ги сменям и да дам излишни пари само за пробата
  6. Колеги правя тази тема, защото нещо ми отбагва в крайна сметка да каже някой конкретно какви са размерите на предните и задните колони на А4 Б5 1995-99 Знам предните са 11.5 но въпоса е какъв адаптер трябва за предните? 11 към то 13см? и задните адаптер-а също? Дочух че адаптера бил 11 към то 16см? Можели някой, който ги е сменял да каже със сигурност какви адаптери трябват и какви колони си е взел? Благодаря предварително.
  7. Rage

    Съединител за ADR A4 1997 как?

    Така, защото ми стана интересно да продължа темата. Кавко друго научих. Ако е заминал съединителя трябвало да влизат предавките много лесно още преди да натиснете до долу целия педал. Съмптома че отделя много високо не важи при тези автомобили, защото бил с автоматичен съединител, тоест той сам си се регулира къде да отделя. С една дума като се смени пак ще отделя в най-горната си точка ако така е бил. Събирам още мнения.
  8. Plen: ти се избазика нали? Че нищо не ти се разбра за какъв антифриз горовиш, като темата е за течност за чистачки )))))))
  9. Rage

    Съединител за ADR A4 1997 как?

    При всички са различни симптомите :)/> предавки влизат трудно, при някой плавно... Но поне човек може да се ориентира какви симптоми да гледа
  10. Rage

    Съединител за ADR A4 1997 как?

    Да, затова и питам, защото много мнения, но кое реално показва дали е за смяна е въпроса
  11. Здравейте Колеги, Мнения гледам различни, но как в действителност се разбира дали един съединител е заминал. Освен че отделя много високо други признаци? Трудно влизат предавките, или прекалено лесно? Други симптоми? Мерси. Весели празници.
  12. Rage

    A4 1.8 ADR 1996 питане

    Забелязах следното нещо, преди на топло или студено време, като запаля колата дига над 1000 оборота (автоматични смукач) и като позагрее се нормализират оборотите на 800-900. На скоро това спря изведнъж, което за мен лично е страно. Можели да ме насочите какво да погледна, при положение, че направих диагностика и няма никакви грешки. Мерси предварително
  13. За първите 2 проб. провеи м/у колекторите едно пластмасово коляно за картерните газове. Когато е спукан, а се пука падат обороти и има подобни прояви като твоите.
  14. Rage

    ADR палене

    Един познат ми говореше че можели да бъде от стартера проблема лошото е че не запомних конкретно какво беше
  15. Rage

    ADR палене

    Колега нещо бъркаш. Тази мембрана не пуска във всмукателния колектор бензин, това не е карбуратор. Тази мембрана има две функции : 1. поддържа налягането в рейката 3 атм. 2. при по високо налягане изпуска налягането за да стане 3.2 атм.
×
×
  • Create New...